Utryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Christina91

k&k&k skriver:

Hej.
Først lige et til dig. Jeg ved præcis hvad du går igennem. Jeg var selv til trykhedsscanning 6+ og med glæde og forventning tog vi til scanning. Men gik derfra kede af det og med total forvirring i sindet. Skulle som sagt have været 6+ på daværende tidspunkt, men da hun begynder og scanne kan hun intet se, andet end mine slimhinder er hævede.
Så hun siger inden vi går at enten er der ingen graviditet eller også er jeg ikke så langt endnu

Vi var i totalt chok og ugerne indtil NF var LANGE og hårde!!! Den uvished!!! Men vi kommer afsted og da JM sætter scanneren på maven og der ikke er en skid at se bliver vi først rigtig kede af det!!! Men så siger hun pludselig: smid bukserne! Det her virker ikke... Tænkte mit, men gjorde som hun sagde
Og da vores spunk kom op på skærmen i samme sekund hun scanner mig indvendigt var lykken gjort
Alle de uger med bekymringer blev betydningsløse og glæden og kærligheden voksede sig stor og stærk

Ville blot give dig en solstrålehistorie at sove på

Håber din ender som min

Hold da op, sikke en historie. Jeg blev helt rørt. Hvor er det da bare fantastisk! Jeg håber så meget at det ender ligesom din historie. Hvor må det også bare have været en kæmpe forløsning for jer. Det hjalp rigtig meget at høre, så kan jeg forhåbentligt sove bedre i nat. Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

L&V

Christina91 skriver:

Åhh det lyder godt! Så er jeg da lidt mere optimistisk.

Kan du ikke få en tryghedsscanning ved lægen eller betale for en indvendig så du kan få lidt ro på.. Ellers kan det blive nogle lange seje uger..

Anmeld

2. april 2013

Christina91

Monski skriver:

Øv hvor er det ærgerligt
Jeg prøvede det samme, var også i uge 8 og kom til scanning, ligesom hos dig kunne hun ikke se baby og mente også jeg kun var omkring uge 5. Det viste sig så at jeg på det tidspunkt var igang med at abortere og det var derfor der ikke var noget at se
håber virkelig ikke det er tilfældet hos dig!
Hvis det kan give en tryghed, testede jeg positiv 5 dage efter ÆL, så det kan godt lade sig gøre at teste positiv meget tidlig

Du får lige et kæmpe kram på vejen og krydser fingre for at den lille bebs stadig har det godt

Tak! Jeg læste faktisk godt din historie, og hvor var det da bare forfærdeligt for dig. Jeg håber at du er kommet lidt ovenpå igen. Og ja håber selvfølgelig det bedste for mig selv.

Anmeld

2. april 2013

Christina91

AnnL skriver:

Håber alt er godt  Og at din egen læge lytter og sender dig til en ny scanning, der forhåbentlig går meget bedre 

Det håber jeg virkelig også. Mange tak!

Anmeld

2. april 2013

Christina91

Monski skriver:

Blev forresten også scannet indvendigt og synes du skal bede om det da det er det bedste så tidligt
Fik du en tid til en ny scanning?

Ja det gjorde jeg, men tror kun de scanner udvendigt der hvor jeg var. Fik en tid om to uger. Spørg da lige om jeg kan overskue at gå rundt så længe i uvished.

Anmeld

2. april 2013

Christina91

k&k&k skriver:

Glemte lige at skrive at jeg blev sat 11 dage tilbage med min datter sidste år.

Er jo gravid igen, og tiltrods for en terminsscanning der sagde 6+ blev jeg sat 7 dage tilbage med søn (termin d. 8.6.2013)

Nåh okay. Man kan vist ikke regne helt med mens så i forhold til terminen. Øv for al den forvirring.

Anmeld

2. april 2013

k&k&k&k

Christina91 skriver:

Hold da op, sikke en historie. Jeg blev helt rørt. Hvor er det da bare fantastisk! Jeg håber så meget at det ender ligesom din historie. Hvor må det også bare have været en kæmpe forløsning for jer. Det hjalp rigtig meget at høre, så kan jeg forhåbentligt sove bedre i nat. Tusind tak!

Ja, det er en dejlig historie

Håber også meget for dig at din ender som min. Som skrevet tidligere blev jeg også rykket tilbage med min nuværende baby i maven, 7 dage, Også selvom jeg blev scannet indvendig og af en gynekolog (staves) som burde have styr på det!!!

Så jeg stoler ikke rigtig på det der termins-halløj
De kommer når de kommer!

Anmeld

2. april 2013

Christina91

Månsson skriver:

Kan du ikke få en tryghedsscanning ved lægen eller betale for en indvendig så du kan få lidt ro på.. Ellers kan det blive nogle lange seje uger..

Jeg prøver at ringe til lægen i morgen og spørger hende af og forklarer hende om scanningen i dag. Men ellers vil jeg helt sikkert selv betale for en indvendig scanning. Skal bare lige finde et sted i KBH området hvor de gør det.

Anmeld

2. april 2013

Christina91

k&k&k skriver:

Ja, det er en dejlig historie

Håber også meget for dig at din ender som min. Som skrevet tidligere blev jeg også rykket tilbage med min nuværende baby i maven, 7 dage, Også selvom jeg blev scannet indvendig og af en gynekolog (staves) som burde have styr på det!!!

Så jeg stoler ikke rigtig på det der termins-halløj
De kommer når de kommer!

Ja okay. Det vigtigste er jo også bare at de kommer. Håber også sådan at min bliver siddende. Det ville være så fantastisk!

Anmeld

3. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Christina91 skriver:

Jeg prøver at ringe til lægen i morgen og spørger hende af og forklarer hende om scanningen i dag. Men ellers vil jeg helt sikkert selv betale for en indvendig scanning. Skal bare lige finde et sted i KBH området hvor de gør det.

Jeg kan næsten regne ud du er scannet hos den lille kbh'er,hvor de IKKE har udstyr til at scanne indevendigt,lige som de slet ikke er uddannet til at scanne. 

Jeg kan kun anbefale enten ultralydsklinikken eller scanningsjordmorden,der er de uddannet til at scanne.

Dr.Tri i hvidovre er også uddannet,men vær opmærksom på at alt hans andet personale,også scanner,og de er IKKE uddannet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.