Savner at være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ved såmænd ik om jeg direkte savner at være gravid, men savner helt vildt at mærke baby rumstere rundt i maven!! Vh stine

Det er også bl.a. sådan noget jeg mener når jeg siger jeg savner at være gravid. De små spark og senere møffen og rumsteren. Det er en helt tom fornemmelse når den bette er ude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

optimistmor skriver:

Jeg savner det hele helt vildt meget! mit kom efter jeg fik mig en kæreste for nu, lidt over et år siden!!!

det eneste der vil være anderledes som jeg vil værdsætte så meget mere, er at have en og dele det med.. men der går nok nogle år endnu hihi-for han skal jo lige være med på den først.

Men savner så meget at gå rundt og vide man er ved at vokse indeni, at komme i ny mødregruppe, min holdt ikke så godt for snakker kun med en derfra, at kunne snakke om baby med alt og alle omkring sig uden at skamme sig når det nu ikke er en baby man længere render rundt med... tja...

Dejligt med en kæreste, og særligt hvis du kan fornemme det kan lede til noget længere varigt og ikke mindst en lille bebse 

Det er også super fedt når man kan se man vokser og vokser. Mit yndlingsbillede er fra uge 25 hvor der bare sidder den fineste bobbel på maven.

Ihh nu savner jeg det bare endnu mere, men der skal nok også lige gå et par år før vi skal igang igen.

Anmeld

2. april 2013

Frk-Lotusblomst

Jeg savner helt vildt at være gravid på trods af gener.. (smertefulde plukkeveer, sygemelding, bækkenløsning, svangerskabsbetinget sukkersyge og alle de almindelige som væske, opkast, kvalme, træthed og generel ømhed i kroppen)...og fødslen også, savner jeg..Sofia er 8 uger og jeg er såååå klar... Jeg var gerne gravid og poppede unger ud konstant, hvis vi ville have et dusin.. det vil vi ikke, så vi venter lige et par år endnu..

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg savner helt vildt at være gravid på trods af gener.. (smertefulde plukkeveer, sygemelding, bækkenløsning, svangerskabsbetinget sukkersyge og alle de almindelige som væske, opkast, kvalme, træthed og generel ømhed i kroppen)...og fødslen også, savner jeg..Sofia er 8 uger og jeg er såååå klar... Jeg var gerne gravid og poppede unger ud konstant, hvis vi ville have et dusin.. det vil vi ikke, så vi venter lige et par år endnu..

Hehe det er også lige med at styre sig lidt. Hehe med mindre man self satser på at lave et helt fodboldhold! Vores er tre uger og jeg er ikke helt klar til at blive gravid igen, men tror ikke der går lang tid før kroppen også siger ja. Dog må hjernen og fornuften lige holde mig lidt tilbage. Vi skal nemlig heller ikke have et dusin

Anmeld

2. april 2013

stm2812

Anonym skriver:

Vi har også et barn. Men vil da gerne have en tre stykker. Det diskuterer vi dog stadig. men mon ikke jeg nok skal få min vilje

Her er vi også blevet enige m minimum 3. Har vidst efterhånden lokket kæresten med på 4 stks. Men kan jo også ske man tænker når man har to børn at nu er det altså nok.... Selvom jeg nu ikke kunne forestille mig det

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Åh okay, så kan jeg godt forstå det. Det lyder ikke som en særligt rar graviditet. Et er når man selv er plaget af gener - det må man leve med, men når den lille i maven ikke er tip top er det noget helt andet. Men når man har taget sådan en beslutning må det også være lettere for alvor at nyde hvert minut med ens barn?

Var det bestemt heller ikke.. Det var lidt svært rigtig at nyde ens graviditet, når man gik rundt med bekymringer om baby voksede som den skulle og farede ind og ud af hospitalet. 

Vi nyder vores datter i fulde drag og hun får 100% alt vores opmærksomhed  

Anmeld

2. april 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Men hvis hun er over to år er det måske på tide at blive gravid igen?  Så kan det også være du når at opleve den højgravide periode!

uhh, det skal ikke være en hemmelighed at jeg gerne vil have en til, men manden vil ikke have flere. så skal vi lave en smutter, og tvivler jeg meget på sker

Anmeld

2. april 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Hehe måske er det bare mig der er skør, ved det ikke, men er der andre der efter noget tid savner at være gravid? Det er bare så hyggeligt med opmærksomhed, scanninger, jordmoder besøg og rundtur på fødegangen.

Misforstå mig ikke, vil ikke af med barnet, for elsker ham så højt, så det er ikke fordi jeg ønsker en tilværelse uden ham, men når jeg ser på billeder af gravide kribler det helt i hele kroppen.

Skal ikke være gravid nu, for den lille mand er kun 20 dage gammel.

Hehe er det bare mig der tænker sådan? 

Jeg synes det bar røvsygt

havde en fuldstændig nem og problemfri graviditet og bevares, det var da også meget hyggeligt om aftenen på sofaen at ligge og mærke den lille indeni maven, men ellers synes jeg godtnok det var træls 

Er selv mega skruk nu - men kun skruk efter endnu et barn - bestemt ikke efter endnu en graviditet, den sprang jeg gerne over ... Men jo, har da hmanglers kvinder sige det samme som du...

Anmeld

3. april 2013

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Hehe det er også lige med at styre sig lidt. Hehe med mindre man self satser på at lave et helt fodboldhold! Vores er tre uger og jeg er ikke helt klar til at blive gravid igen, men tror ikke der går lang tid før kroppen også siger ja. Dog må hjernen og fornuften lige holde mig lidt tilbage. Vi skal nemlig heller ikke have et dusin

Ja, man må lige stå distancen...
Jeg var hurtigt klar til at være gravid igen.. Savnede maven allerede dagen efter... fødslen var jeg også hurtig klar til på trods af av av dernede... men ja... Nu vil jeg nyde vores skønne truntenberg..

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Her er vi også blevet enige m minimum 3. Har vidst efterhånden lokket kæresten med på 4 stks. Men kan jo også ske man tænker når man har to børn at nu er det altså nok.... Selvom jeg nu ikke kunne forestille mig det

Kender et hold bekendte som bestemte at de ville have nr 4. Så skete der bare det at det blev tvillinger, så det blev til 5. Det er også noget af en flok.

4 eller derover kræver nærmest en bus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.