Savner at være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Åh ja.. Elsker at være gravid.. Så savner det så meget..

Måske var det også bare fordi jeg havde en drømmefødsel, men glæder mig helt til næste barn og næste fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

VIPpigen

Jeg savner det rigtig meget, Lilje er næsten 2 år og 5 måneder, og jeg savner virkelig at være gravid igen. Jeg nåede heller ikke at blive irriteret over maven, fordi hun kom for tidligt, så føler mig nok lidt snydt over jeg aldrig nåede at blive "højgravid" i mine egne øjne hvertfald

Anmeld

1. april 2013

stm2812

Anonym skriver:

Hehe tror jeg vil have det på samme måde. Ihvertfald indtil den dag vi definitivt har bestemt at det er slut med flere børn. Hvor mange har I?

desværre kun 1 barn indtil videre, så kan jo nemt ændre sig når der kommer en til til verden. selvom jeg ikke tror det

hvad med dig?

Anmeld

1. april 2013

Aabye

Uhhhhh jeg ville også gerne have en mere.. Eller.. bare være gravid.. Vil dog gerne undgå bækkenløsningen

Anmeld

1. april 2013

HopinWishin

Anonym skriver:

Hehe måske er det bare mig der er skør, ved det ikke, men er der andre der efter noget tid savner at være gravid? Det er bare så hyggeligt med opmærksomhed, scanninger, jordmoder besøg og rundtur på fødegangen.

Misforstå mig ikke, vil ikke af med barnet, for elsker ham så højt, så det er ikke fordi jeg ønsker en tilværelse uden ham, men når jeg ser på billeder af gravide kribler det helt i hele kroppen.

Skal ikke være gravid nu, for den lille mand er kun 20 dage gammel.

Hehe er det bare mig der tænker sådan? 

Jeg havde det akkurat lige sådan!! Faktisk allerede efter en uge savnede jeg min mave, og var lige ved at tude når folk kommenterede det... Nu efter 7,5 mdr glæder jeg mig til at blive gravid igen

Og tillykke med din lille dreng =)

Anmeld

1. april 2013

Tona

Anonym skriver:

Hehe måske er det bare mig der er skør, ved det ikke, men er der andre der efter noget tid savner at være gravid? Det er bare så hyggeligt med opmærksomhed, scanninger, jordmoder besøg og rundtur på fødegangen.

Misforstå mig ikke, vil ikke af med barnet, for elsker ham så højt, så det er ikke fordi jeg ønsker en tilværelse uden ham, men når jeg ser på billeder af gravide kribler det helt i hele kroppen.

Min første graviditet var langt hen ad vejen nederen med bla slem bækkenløsning osv. Men alligevel var min datter ikke engang 4 mdr før jeg længtes efter at være gravid igen. Jeg havde sådan lidt fortrængt hvor slemt det havde været

Da jeg blev gravid igen havde jeg endnu en træls graviditet og nu har jeg lige født og jeg har en snigende mistanke om at jeg alligevel vil have fortrængt det hele og længes efter at være gravid igen om alt for kort tid...hvilket er lidt skod for nu skal jeg altså ikke have flere børn det er helt sikkert.

Anmeld

1. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved såmænd ik om jeg direkte savner at være gravid, men savner helt vildt at mærke baby rumstere rundt i maven!! Vh stine

Anmeld

1. april 2013

optimistmor

Jeg savner det hele helt vildt meget! mit kom efter jeg fik mig en kæreste for nu, lidt over et år siden!!!

det eneste der vil være anderledes som jeg vil værdsætte så meget mere, er at have en og dele det med.. men der går nok nogle år endnu hihi-for han skal jo lige være med på den først.

Men savner så meget at gå rundt og vide man er ved at vokse indeni, at komme i ny mødregruppe, min holdt ikke så godt for snakker kun med en derfra, at kunne snakke om baby med alt og alle omkring sig uden at skamme sig når det nu ikke er en baby man længere render rundt med... tja...

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Puha ja det var simpelthen så hyggeligt at være gravid, savner det helt vildt nogle gange hehe... Især når andre smider billeder op af deres fine maver og sådan  

Men savner det ikke så meget, at jeg har tænkt mig at blive gravid igen, det var en en gangs forestilling for mit vedkommende.

Anmeld

2. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hehe kan godt huske jeg selv var utålmodig til sidst, men efter det er overstået savner jeg nu alligevel maven. Selvom du måske ikke kan forestille dig det nu, så bliver det lidt af et tomrum når maven er helt tom!

Men seriøst, glæd dig til fødslen. Det er SÅ fantastisk!

det har ikke noget med utålmodighed at gøre - jeg synes bare absolut ikke det er fedt at vær gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.