Savner at være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.332 visninger
44 svar
6 synes godt om
1. april 2013

Anonym trådstarter

Hehe måske er det bare mig der er skør, ved det ikke, men er der andre der efter noget tid savner at være gravid? Det er bare så hyggeligt med opmærksomhed, scanninger, jordmoder besøg og rundtur på fødegangen.

Misforstå mig ikke, vil ikke af med barnet, for elsker ham så højt, så det er ikke fordi jeg ønsker en tilværelse uden ham, men når jeg ser på billeder af gravide kribler det helt i hele kroppen.

Skal ikke være gravid nu, for den lille mand er kun 20 dage gammel.

Hehe er det bare mig der tænker sådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

LMX

Anonym skriver:

Hehe måske er det bare mig der er skør, ved det ikke, men er der andre der efter noget tid savner at være gravid? Det er bare så hyggeligt med opmærksomhed, scanninger, jordmoder besøg og rundtur på fødegangen.

Misforstå mig ikke, vil ikke af med barnet, for elsker ham så højt, så det er ikke fordi jeg ønsker en tilværelse uden ham, men når jeg ser på billeder af gravide kribler det helt i hele kroppen.

JA! Jeg synes det var røvtræls at være gravid

Men jeg havde også en rigtig skod graviditet.

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

JA! Jeg synes det var røvtræls at være gravid

Men jeg havde også en rigtig skod graviditet.

Hehe okay så kan jeg self godt forstå det. Havde selv en drømme graviditet, så måske derfor jeg savner det lidt!

Anmeld

1. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Du må meget gerne overtage min graviditet den sidste tid - hvis bare du aflevere ungen når han er ude 

Anmeld

1. april 2013

LMX

Anonym skriver:

Hehe okay så kan jeg self godt forstå det. Havde selv en drømme graviditet, så måske derfor jeg savner det lidt!

Ej, men alt det sociale var da mega hyggeligt. Men selve graviditeten var et mareridt.

Og alligevel overvejer jeg at få en mere så min datter på 7 uger får en bror/søster som er tæt på aldersmæssigt. De 2 store er nemli 12 og 14

Anmeld

1. april 2013

stm2812

Anonym skriver:

sådan havde/har jeg det også og det startede også kort efter min nu 2 årige datters fødsel. Havde heller ikke en specielt nem graviditet, men nøøøøj hvor var det alligevel bare fantastisk at være til scanninger og bare det at mærke liv i maven, det er jo helt vildt

kæresten frygter også at jeg vil være evigt skruk. Uanset hvor mange børn vi får så vil jeg altid lige ønske et til og det tror jeg måske han kan få ret.

Anmeld

1. april 2013

Sujan

Åh ja.. Elsker at være gravid.. Så savner det så meget..

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Du må meget gerne overtage min graviditet den sidste tid - hvis bare du aflevere ungen når han er ude 

Hehe kan godt huske jeg selv var utålmodig til sidst, men efter det er overstået savner jeg nu alligevel maven. Selvom du måske ikke kan forestille dig det nu, så bliver det lidt af et tomrum når maven er helt tom!

Men seriøst, glæd dig til fødslen. Det er SÅ fantastisk!

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Ej, men alt det sociale var da mega hyggeligt. Men selve graviditeten var et mareridt.

Og alligevel overvejer jeg at få en mere så min datter på 7 uger får en bror/søster som er tæt på aldersmæssigt. De 2 store er nemli 12 og 14

Åh kan virkeligt godt følge dig. Vil gerne at vores lille supermand har en søskende tæt på sig, men er alligevel er tidspunktet bare ikke til det lige nu. Men okay modsat så bliver der næsten aldrig et perfekt tidspunkt at få et barn på.

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

sådan havde/har jeg det også og det startede også kort efter min nu 2 årige datters fødsel. Havde heller ikke en specielt nem graviditet, men nøøøøj hvor var det alligevel bare fantastisk at være til scanninger og bare det at mærke liv i maven, det er jo helt vildt

kæresten frygter også at jeg vil være evigt skruk. Uanset hvor mange børn vi får så vil jeg altid lige ønske et til og det tror jeg måske han kan få ret.

Hehe tror jeg vil have det på samme måde. Ihvertfald indtil den dag vi definitivt har bestemt at det er slut med flere børn. Hvor mange har I?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.