Savner at være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

christina92

Anonym skriver:

Hehe måske er det bare mig der er skør, ved det ikke, men er der andre der efter noget tid savner at være gravid? Det er bare så hyggeligt med opmærksomhed, scanninger, jordmoder besøg og rundtur på fødegangen.

Misforstå mig ikke, vil ikke af med barnet, for elsker ham så højt, så det er ikke fordi jeg ønsker en tilværelse uden ham, men når jeg ser på billeder af gravide kribler det helt i hele kroppen.

Skal ikke være gravid nu, for den lille mand er kun 20 dage gammel.

Hehe er det bare mig der tænker sådan? 

Jeg savner ikke at alle kommer og mærker på maven og at folk ikke kan snakke om andet end den, men jeg savner at være gravid!

Jeg savner at der gror et mirakel inden i, savner at mærke spark og den specielle kontakt mellem mor og barn der stadig er i maven. Savnet af maven forstærkes kun af hvor fantastisk jeg synes det er at være mor, og af at se min dejlig datter hver dag!  Og at jeg havde en FANTASTISK fødsel! Jeg har aldrig haft det så godt som de sidste måneder af min graviditet, det var skønt!

Jeg ser frem med længsel og glæde til jeg igen om nogle år skal blive gravid, gro en baby, opleve at føde mit barn og nyde den lille ny med kæresten og tiger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

desværre kun 1 barn indtil videre, så kan jo nemt ændre sig når der kommer en til til verden. selvom jeg ikke tror det

hvad med dig?

Vi har også et barn. Men vil da gerne have en tre stykker. Det diskuterer vi dog stadig. men mon ikke jeg nok skal få min vilje

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

Jeg havde det akkurat lige sådan!! Faktisk allerede efter en uge savnede jeg min mave, og var lige ved at tude når folk kommenterede det... Nu efter 7,5 mdr glæder jeg mig til at blive gravid igen

Og tillykke med din lille dreng =)

hehe så du siger faktisk at selvom der går 7,5 mdr. så har du det stadig sådan? Måske det hjælper at få et barn mere?

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Mor til Amanda og Tobias skriver:

Min første graviditet var langt hen ad vejen nederen med bla slem bækkenløsning osv. Men alligevel var min datter ikke engang 4 mdr før jeg længtes efter at være gravid igen. Jeg havde sådan lidt fortrængt hvor slemt det havde været

Da jeg blev gravid igen havde jeg endnu en træls graviditet og nu har jeg lige født og jeg har en snigende mistanke om at jeg alligevel vil have fortrængt det hele og længes efter at være gravid igen om alt for kort tid...hvilket er lidt skod for nu skal jeg altså ikke have flere børn det er helt sikkert.

Hehe man glemmer hurtigt de trælse ting. Havde selv meget vand i korppen og var plaget af at min mave kløede frygteligt hele tiden, men har jo glemt hvordan det føles nu. Nu ser jeg bare de flotte billeder af maven, og drømmer lidt om at få sådan en igen 

Skal du have flere?

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Puha ja det var simpelthen så hyggeligt at være gravid, savner det helt vildt nogle gange hehe... Især når andre smider billeder op af deres fine maver og sådan  

Men savner det ikke så meget, at jeg har tænkt mig at blive gravid igen, det var en en gangs forestilling for mit vedkommende.

Der er bare ikke noget smukkere end gravide maver. Kan se på billederne i timevis nærmest Hehe ej måske ikke, men det føles sådan.

Ej hvor sejt du har taget den beslutning. Men må man spørge hvorfor du ikke vil have flere? Det er et meget modigt valg.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Jeg savner ikke at alle kommer og mærker på maven og at folk ikke kan snakke om andet end den, men jeg savner at være gravid!

Jeg savner at der gror et mirakel inden i, savner at mærke spark og den specielle kontakt mellem mor og barn der stadig er i maven. Savnet af maven forstærkes kun af hvor fantastisk jeg synes det er at være mor, og af at se min dejlig datter hver dag!  Og at jeg havde en FANTASTISK fødsel! Jeg har aldrig haft det så godt som de sidste måneder af min graviditet, det var skønt!

Jeg ser frem med længsel og glæde til jeg igen om nogle år skal blive gravid, gro en baby, opleve at føde mit barn og nyde den lille ny med kæresten og tiger

Det lyder nogenlunde som min situation. Bortset fra det sidste af min graviditet ikke var så skønt, og jeg har en søn i stedet for en datter. Men livet er squ da herligt med sådan en lille størrelse. Hold da helt op hvor jeg bare elsker min søn overalt på jorden.

Glæder mig så meget til også om nogle år at kunne give endnu et barn min kærlighed!

Men åh det første rigtige spark og rumsteren rundt derinde. Vildt fantastisk!

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Der er bare ikke noget smukkere end gravide maver. Kan se på billederne i timevis nærmest Hehe ej måske ikke, men det føles sådan.

Ej hvor sejt du har taget den beslutning. Men må man spørge hvorfor du ikke vil have flere? Det er et meget modigt valg.

Jeg har det på samme måde, kigger også på livet løs

Min kæreste og jeg har altid troet vi skulle have 2 børn, men efter en graviditet ind og ud af sygehuset (vores datter manglede et kar i navlesnoren, så hun var ikke så stor) har vi lidt mistet lysten. Havde ikke lige forestillet mig min første graviditet skulle være sådan. Havde også en rigtig hård fødsel (blev sat igang 38+3) og det var et maridt.

Nu vil vi bare have fuld fokus på vores dejlige datter

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Jeg har det på samme måde, kigger også på livet løs

Min kæreste og jeg har altid troet vi skulle have 2 børn, men efter en graviditet ind og ud af sygehuset (vores datter manglede et kar i navlesnoren, så hun var ikke så stor) har vi lidt mistet lysten. Havde ikke lige forestillet mig min første graviditet skulle være sådan. Havde også en rigtig hård fødsel (blev sat igang 38+3) og det var et maridt.

Nu vil vi bare have fuld fokus på vores dejlige datter

Åh okay, så kan jeg godt forstå det. Det lyder ikke som en særligt rar graviditet. Et er når man selv er plaget af gener - det må man leve med, men når den lille i maven ikke er tip top er det noget helt andet. Men når man har taget sådan en beslutning må det også være lettere for alvor at nyde hvert minut med ens barn?

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg savner det rigtig meget, Lilje er næsten 2 år og 5 måneder, og jeg savner virkelig at være gravid igen. Jeg nåede heller ikke at blive irriteret over maven, fordi hun kom for tidligt, så føler mig nok lidt snydt over jeg aldrig nåede at blive "højgravid" i mine egne øjne hvertfald

Men hvis hun er over to år er det måske på tide at blive gravid igen?  Så kan det også være du når at opleve den højgravide periode!

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Uhhhhh jeg ville også gerne have en mere.. Eller.. bare være gravid.. Vil dog gerne undgå bækkenløsningen

hehe hvis man med garanti vidste at man ikke ville få nogle gener ville jeg heller ikke tøve et sekund! Indtil uge 30 havde jeg ingen gener overhovedet. Eller dvs. jeg havde kvalme i én uge, og så kunne jeg ellers styre resten med søvn og mad. Men da jeg nåede uge 30 kom der lidt flere gener til.

Men dermed ikke sagt at jeg ikke gerne gør det igen. Det er jo bare for fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.