Anonym skriver:
Hehe måske er det bare mig der er skør, ved det ikke, men er der andre der efter noget tid savner at være gravid? Det er bare så hyggeligt med opmærksomhed, scanninger, jordmoder besøg og rundtur på fødegangen.
Misforstå mig ikke, vil ikke af med barnet, for elsker ham så højt, så det er ikke fordi jeg ønsker en tilværelse uden ham, men når jeg ser på billeder af gravide kribler det helt i hele kroppen.
Skal ikke være gravid nu, for den lille mand er kun 20 dage gammel.
Hehe er det bare mig der tænker sådan?
Jeg savner ikke at alle kommer og mærker på maven og at folk ikke kan snakke om andet end den, men jeg savner at være gravid!
Jeg savner at der gror et mirakel inden i, savner at mærke spark og den specielle kontakt mellem mor og barn der stadig er i maven. Savnet af maven forstærkes kun af hvor fantastisk jeg synes det er at være mor, og af at se min dejlig datter hver dag!
Og at jeg havde en FANTASTISK fødsel! Jeg har aldrig haft det så godt som de sidste måneder af min graviditet, det var skønt!
Jeg ser frem med længsel og glæde til jeg igen om nogle år skal blive gravid, gro en baby, opleve at føde mit barn og nyde den lille ny med kæresten og tiger

Anmeld