Hvor gammel var du da du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

M (:

Hyuna skriver:

Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16 mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern  men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 

Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne..

der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina

kys

Jeg var lige blevet 23. Vi havde ventet fordi jeg gene ville være færdig med min uddannelse. Jeg blev færdig sidst i januar og fødte først i marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Benjamins'mor

15, 3 mdr før jeg blev 16.
18 denne gang.

Anmeld

29. marts 2013

Laulund87

Lige inden jeg blev 22

Anmeld

29. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg blev gravid tre gange fra jeg var 23-25 men mistede hver gang.
Med min datter var jeg 26, da jeg blev gravid, og med min søn var jeg 28

Anmeld

29. marts 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg var 18, fødte 13dage før min 19 års fødselsdag ...
Jeg har nydt at blive mor tidlig...:-)

Anmeld

29. marts 2013

BigHope13

Jeg er 25, og er fylder 26 en mdr efter termin
vi har haft lidt vanskeligheder med at blive gravide så hvis den var der i første hug var jeg blevet gravid som 22 årig

Anmeld

5. april 2013

@BRUGER

Hyuna skriver:

Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16 mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern  men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 

Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne..

der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina

kys

Jeg var 17 som gravid, og nåede at blive 18 da jeg fødte. 

Jeg venter mig et barn mere, har termin 3 december. 

Altså jeg har altid vidst jeg skulle være ung mor, og syntes det er det BEDSTE i hele verdenen og hvis jeg fik muligheden for at lave noget om, ville jeg stadig gøre som jeg har gjord. Mange syntes man skal gå ud og "leve livet" som ung, tage til fest få en uddannesle osv. Jeg syntes derimod at leve livet er at have en familie, være i en stor lykke og det er jeg :-), og jeg er også igang med kursus og går på vuc, så syntes ikke man står stille på det plan. Men jeg syntes derimod ikke man skal blive forældre før man er flyttet selv, og tjener sine egne penge.

Anmeld

5. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg var 17 da jeg testede positiv med Ida :-) Og 18 da jeg fødte. 

Anmeld

5. april 2013

Fine_007

Hyuna skriver:

kys

Jeg var 26 år, da jeg blev gravid og 27, da jeg fødte Simon d. 5 marts i sidste måned
Jeg havde havde em lille drøm om, at jeg gerne ville være mor inden jeg blev 30, men det var ikke et krav. Min kæreste er 29 år.

Min kæreste og jeg er begge to i gang med en kandidat. Jeg ser det som en fordel at være mor blevet mor under uddannelse. Vi bor ligeledes i en lille 2 værelses lejlighed - det har ikke været vigtig for mig at sidde færdiguddannet i et hus el. stor lejlighed før vi fik barn.

Jeg smug kiggede lige på din profil - hold da op nogle smukke børn du har dig!

Anmeld

5. april 2013

Victoria2013

Jeg var 30 da jeg blev gravid og nu er jeg så 31 og har termin med lillepigen om ca. 2½ mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.