Hyuna skriver:
Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16
mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern
men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig
Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 
Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne.. 
der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina
kys
Jeg var 17 som gravid, og nåede at blive 18 da jeg fødte.
Jeg venter mig et barn mere, har termin 3 december.
Altså jeg har altid vidst jeg skulle være ung mor, og syntes det er det BEDSTE i hele verdenen og hvis jeg fik muligheden for at lave noget om, ville jeg stadig gøre som jeg har gjord. Mange syntes man skal gå ud og "leve livet" som ung, tage til fest få en uddannesle osv. Jeg syntes derimod at leve livet er at have en familie, være i en stor lykke og det er jeg :-), og jeg er også igang med kursus og går på vuc, så syntes ikke man står stille på det plan. Men jeg syntes derimod ikke man skal blive forældre før man er flyttet selv, og tjener sine egne penge.
Anmeld