Hvor gammel var du da du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg var

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.839 visninger
50 svar
10 synes godt om
29. marts 2013

Trouble

Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16 mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern  men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 

Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne..

der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina

kys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

FruStolpe

Jeg var 27, og 28 da jeg fødte

Anmeld

29. marts 2013

LMX

Jeg var lige blevet 15 da jeg blev gravid første gang.

Jeg aborterede dog i uge 13. Nogen gange tænker jeg på at jeg kunne ha haft et barn på 21 nu. Vildt!

Jeg var 21 da jeg fik første barn. Han skal konfirmeres i maj. Det er også vildt at tænke på.  

Jeg nyder at være forholdsvis ung med mine børn. Har dog lige valgt at starte forfra med en bette efternøler som nu er 6 uger gammel ...

Anmeld

29. marts 2013

lycly

Jeg var 19 første gang og 21 anden gang

Personligt har jeg altid gerne ville have børn tidligt, og jeg håber at jeg kan nå at få alle mine børn inden jeg bliver 30  

hvad andre gør er jeg ret ligeglad med, kan sagtens forstå hvis nogen vælger at satse på at skabe en karriere FØR man begynder at få børn. Dog synes jeg man bør få en uddannelse, eller som minimum  være igang for ellers tror jeg man får svært ved at komme igang senere hen

Anmeld

29. marts 2013

B&J

jeg var 22 da jeg blev gravid og blev 23 2 dage efter jeg hvade født

jeg har endelig ikke aldrig ønskede at være mor, men da jeg fandt min kæreste kom det helt naturligt...

og jeg er da overlykkelig for jeg fandt ham ellers ville jeg jo have den her helt kærlige søde smukke, og talt bøllede Daniel

Anmeld

29. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hyuna skriver:

Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16 mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern  men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 

Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne..

der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina

kys

Første gang var jeg 21. Anden gang var jeg 26år men jeg mistede i uge 14. 3 gang var jeg 28 år. 

Anmeld

29. marts 2013

mommy1991

Hyuna skriver:

kys

Jeg var 21 da jeg blev gravid, men er lige blevet 22, så bliver mor som 22 årig  

Min kæreste er 28 år, og det betød især meget for ham at vi ikke blev gamle forældre. 

Jeg er i gang med uddannelse, men kan gå på barsel til sommerferien og komme tilbage året efter - perfekt, og planlagt lige som vi gerne ville have det

Anmeld

29. marts 2013

Lene Unik

Jeg var 24 da jeg blev gravid med Stine. Jeg fik både hende og Mathias mens jeg læste, tænkte at jeg ville blive for gammel hvis jeg skulle vente til efter studie. En dejlig alder at få børn i, og kan også kun anbefale at få børn mens man læser.

Anmeld

29. marts 2013

Silas&Mille

Jeg var 26 første gang og 27 anden gang. Var fyldt hhv 27 og 28 inden de kom til verden

Jeg havde altid dørmt om at blive ung mor, da min mor kun er 18 år ældre end mig, og det synes jeg var rigtig fedt. Desværre mødte jeg først min kæreste da vi begge var 22 (fyldte selv 23 et par måneder efter). Jeg lagde ud fra start af at jeg ville have børn og gerne meget snart. Det ville han heldigvis også  
Så vi påbegyndte project baby da vi havde været sammen i 1½ år. Det tog desværre bare 2 år og 3 måneder inden vi havde to streger. Nummer to derimod kom noget hurtigere end planlagt
Der er kun 13 måneder mellem vores børn

Jeg er en af dem der mener det er forkert/synd at vente med første barn til man er over 30. Hvis det er et par der simpelthen ikke kan få børn eller det tager rigtig lang tid at blive gravid, ser jeg det ikke som et problem, da det ikke er selvvalgt.
Men dem der selv vælger at venter til efter de 30, jeg forstår dem ikke. Jeg gik selv i skole med en, hende forældre var i 50'erne da vi gik i 6-7 klasse. Kan huske hun var MEGET misundelig på mig der havde en mor der kun lige var fyldt 30

Vi har alle vores holdninger og meninger til dette emne og det er et meget skrøbeligt emne. Men sådan er min holdning nu en gang

Anmeld

29. marts 2013

Mutti2B

Jeg var 35

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.