Jeg var 26 første gang og 27 anden gang. Var fyldt hhv 27 og 28 inden de kom til verden 
Jeg havde altid dørmt om at blive ung mor, da min mor kun er 18 år ældre end mig, og det synes jeg var rigtig fedt. Desværre mødte jeg først min kæreste da vi begge var 22 (fyldte selv 23 et par måneder efter). Jeg lagde ud fra start af at jeg ville have børn og gerne meget snart. Det ville han heldigvis også
Så vi påbegyndte project baby da vi havde været sammen i 1½ år. Det tog desværre bare 2 år og 3 måneder inden vi havde to streger. Nummer to derimod kom noget hurtigere end planlagt 
Der er kun 13 måneder mellem vores børn 
Jeg er en af dem der mener det er forkert/synd at vente med første barn til man er over 30. Hvis det er et par der simpelthen ikke kan få børn eller det tager rigtig lang tid at blive gravid, ser jeg det ikke som et problem, da det ikke er selvvalgt.
Men dem der selv vælger at venter til efter de 30, jeg forstår dem ikke. Jeg gik selv i skole med en, hende forældre var i 50'erne da vi gik i 6-7 klasse. Kan huske hun var MEGET misundelig på mig der havde en mor der kun lige var fyldt 30 
Vi har alle vores holdninger og meninger til dette emne og det er et meget skrøbeligt emne. Men sådan er min holdning nu en gang 
Anmeld