Hvor gammel var du da du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

-Sigrid-

Jeg fandt ud af at jeg skulle have Agnethe fire dage før jeg blev 17
Jeg er dog helt sikker på at jeg blev gravid cirka 9 mdr før, selvom jeg aldrig fik bekræftiget det :/

Jeg er under uddannelse, og klare det skide godt

Jeg eeelsker at være ung mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Fenja09

Hyuna skriver:

Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16 mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern  men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 

Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne..

der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina

kys

Jeg blev gravid da jeg var 28 og fyldte så 29 da jeg havde været gravid i ca 3 måneder.

Gennemsnitsalderen i DK for førstegangsfødende er 29 år.

/Fenja

Anmeld

29. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg var 15 første gang hvor jeg valgte og få en abort da jeg mente man slet ikke kunne give et barn det som det havde brug for i den alder. Og jeg var slet ikke klar på det tidspunkte jeg festet meget og havde en masse jeg skulle opleve, og fortryder stadig ikke idag at jeg har taget den.
Er nu gravid igen som 20 årig og har valgt at beholde da jeg er blevet voksen, og når at blive 21 inden jeg skal føde.

Anmeld

29. marts 2013

Lauras mor

Jeg var 21 år

Anmeld

29. marts 2013

Rødhætte

Jeg var 25 år..

Anmeld

29. marts 2013

HappyTrine

Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16 mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern  men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 

Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne..

der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina

kys

Jeg er 19 & fylder 20 ca 7 måneder inden jeg føder

Anmeld

29. marts 2013

Christabelle

28 :-)

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Da jeg blev gravid med min den første var jeg 25 og var lige blevet 26 da han blev født. Anden gang var jeg 26 da jeg blev gravid og 27 da hun blev født, og vi håber meget på en ny graviditet inden jeg bliver 29, hvilket jeg gør 25 dec kunne være dejligt at få sidste skud på stammen inden jeg blev 30

Anmeld

29. marts 2013

lailamik

Første gang var jeg 21 men mistede i uge 19+4. Anden gang var 22 og 23 da jeg fødte

Anmeld

29. marts 2013

LinLin

21 og 25
- er 28 nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.