Hvor gammel var du da du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

blomst84

25 første gang og 27 anden gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

tarkoflen

Jeg var 32 da jeg blev gravid og når lige at blive 33 før jeg føder!

Jeg har faktisk altid gerne ville have børn før jeg blev 30, men det kunne ikke lade sig gøre, da jeg først mødte manden jeg ville have børn med, da jeg var 29 havde jeg 100% selv kunne vælge, havde jeg mødt ham noget før og fået børn noget før, men man kan jo ikke planlægge alting og det vigtigste for mig er, at jeg får mine børn med ham, jeg mener er den rigtige

Anmeld

29. marts 2013

Christina :-)

16:-)

Anmeld

29. marts 2013

gruener

24 første gang, og er stadig 27, inden den næste kommer 

Anmeld

29. marts 2013

4kløver

Jeg var 17 år. Og hun bliver 19 år i næste mdr.

Anmeld

29. marts 2013

ano14316

Hyuna skriver:

Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16 mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern  men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 

Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne..

der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina

kys

jeg har stemt 21-25... Jeg blevgravid på min 21 års fødselsdag

Anmeld

29. marts 2013

Merii

Jeg var lige blevet 21

Anmeld

29. marts 2013

Clisolka

Jeg var lige fyldt 32 da jeg fødte min datter for 3 år siden - nu har jeg termin med lillebror/søster 14 dage efter jeg fylder 35 

For mig har alderen været perfekt! Det krævede dog også at jeg først skulle finde manden, som jeg skulle have børn med først 

Anmeld

29. marts 2013

CaWi

Jeg var 25 og kæresten 23 da jeg blev gravid.

For os var det vigtigt vi begge var færdige med vores uddannelse, havde et ordentligt sted at bo, og et job.
Alle disse ting var opfyldt da jeg blev gravid, men vi flyttede dog til noget størrer under graviditeten.

Nu er jeg så startet på job igen, men har planer om at skulle starte ny uddannelse til sommer.
Det betyder så, at baby nr to må vente til jeg er færdig med den nye uddannelse

Anmeld

29. marts 2013

Misscbn

Hyuna skriver:

Ja, det slog mig lige at jeg selv var temmelig ung da jeg blev gravid foerste gang. Jeg var 16 mange af mine veninder vil gerne vente til de er over 25 og nogle af dem siger endda over 30. De siger at de foerst vil have uddannelse og saa boern. Ved der er mange der har det saadan, jeg har det egentlig ogsaa selv saadan, selvom jeg meget gerne vil have mange mange boern  men min situation har vaaret meget let, eftersom jeg har en kaereste der elsker boern mere end jeg goer, og er oftere sammen med dem end mig Jeg er selv under uddanelse selvom min tidlige graviditet.. 

Naa men mit spoergsmaal er, hvor gammel var du da du blev gravid? og skriv gerne dine holdninger.. Nogle vil ikke vaere gamle moedre, andre vil gerne vaere erfarne..

der eksistere sikkert andre af disse spoersmaal men har ik tid til at lede lige pt, da jeg er i kina

kys

Min søn er født den 23 okt 2011 så der var jeg lige fyldt 22 i maj så var 21 da jeg blev gravid

Jeg er dog uddannet tilbage i sommeren 2010 blev jeg færdig.. fortryder ikke at jeg har fået min søn, er også lykkelig for at have nået at få en uddannelse inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.