Hmmm havde egentlig bestemt mig for at blande mig udenom, men nu er jeg jo sådan én der har valgt donormåden og jeg tillader mig at se tingene fra flere vinkler 
Forstår ikke helt hvorfor du reagerer så kraftigt på Moster Lagkage. jeg kan sagtens følge hendes tankegang. Når man tager et bevidst valg, som også har en konsekvens for andre, så skal man da netop overveje og tænke sig godt om. Uanset hvordan man vender og drejer tingene så får barnet her jo ikke en relation til sin bio far og det kan alverdens mandlige rollemodeller jo ikke lave om på. Jeg har det helt fint med mit valg, jeg valgte selv en åben donor så min datter får en mulighed for at møde donor en gang og få sat ansigt på. Men samtidigt er det også en lille sorg at hun ikke vokser op med både mor og far. Omvendt er denne løsning klart at foretrække frem for at få barn med en mand der så bagefter skrider. Man skal huske, at donorbørn i højeste grad er tilvalgte og ønskebørn 
Det er ikke overvejelserne jeg reagerer på ,men hele tankegangen at det er synd for børn der vokser op uden en biofar.
Og så snakken om at man burde teste fremtidige kærester for at være sikker på man ikke er i fam. Jamen altså jeg er sgu målløs.
Jeg har en veninde der har donorbørn,og de er både ønsket og elsket af hende og hendes kæreste også selv om han ikke er biofar.
Så forstår slet ikke hele det med at det er Åh så synd for de børn.
Og endelig,hvis man i det hele skulle tænke på konsekvenser ved at børn skulle risikere ikke at have en biofar -ja så burde ingen af os jo få børn.
For statistikken siger at 60% af nyfødte vokser op uden en biofar i deres liv.
Anmeld