hvem har termin november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

BigHope13

sulo skriver:

Jeg vil også gerne melde mig til november gruppen.

Er 30 år og lige flyttet sammen med kæresten i Strib (tæt på middelfart).

Blev gravid ved en smutter i sept. 12, det så vi som et mirakkel da kæresten burde være steril efter et uheld som teenager, men havde desværre en SA i november.

Men i marts stod vi igen med en positiv g-test, var til en tidlig scanning for to dage siden og så et fint levende foster med hjerteblink, så den bør være god nok denne gang

Har termin d. 28-11-13

Hej og velkommen til,
sikke et sandt mirakel at blive gravid hele to gange med din kærestes historie, hvor fantastisk

Det er bare så skønt at se hjerteblink og så tør man tro lidt mere på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

BigHope13

Nadja Mathiesen skriver:

Jeg hopper også på her!

jeg hedder Nadja, og jeg er 19år gammel, jeg flyttede sammen med min kæreste R i lørdags, i et dejligt hus. Vi bor på Sydfyn, og vi venter vores første barn, 11+6 i dag, med termin 1 november.  

Jeg går og venter på at komme til eksamen når lockouten er overstået, så er jeg uddannet social - og sundhedshjælper!  

Hej og velkommen til

så ligger du lige 1 dag foran mig, dejligt med nogen at følges med

håber du snart kan få taget din eksamen hvad skal du så igang med indtil barsel?

Anmeld

25. april 2013

Nadja Mathiesen

Nu blev min termin rykket til oktober, så må hoppe ud igen! 

Held og lykke til alle! 

Anmeld

24. maj 2013

TinaPina

Hej hvis der er plads til en til vil jeg også gerne være med

Jeg hedder Tina og er mor til Johan på næsten 2 år. Jeg bor sammen med Johans far og vores hund ludo, og Johan selvfølgelig vi bor i Vojens.
Jeg har værer sygemeldt siden 4+3 med kvalme og opkastninger.

Havde en virkelig god nf og venter den mest nuttede lille baby. Jeg har termin den 17 november

Anmeld

24. maj 2013

BigHope13

TinaPina skriver:

DDeHej hvis der er plads til en til vil jeg også gerne være med

Jeg hedder Tina og er mor til Johan på næsten 2 år. Jeg bor sammen med Johans far og vores hund ludo, og Johan selvfølgelig vi bor i Vojens.
Jeg har værer sygemeldt siden 4+3 med kvalme og opkastninger.

Havde en virkelig god nf og venter den mest nuttede lille baby. Jeg har termin den 17 november

Der er altid plads til flere så hjertelig velkommen Pyha træls med al den kvalme og opkast bliver det bedre eller?? Måske der gemmer sig en lille baby girl derinde

Anmeld

31. maj 2013

majatoft2129

Hej

mit navn er Maja Sørensen, og jeg bor i grenaa jeg er snart 18 og næste færdig med første del af min uddannelse på SOSU skolen. jeg venter mit første barn d.28/11, sammen med min kæreste på 21.

vi har været til NF og det gjorde det hele mere virkeligt.. nu ser vi frem til 20.ugers scanning d.15/7
vi har også næsten købt alt hvad vi skal bruge til den lille, og fået og arvet hvor vi kunne, så vi er godt med..

vi er såååå spændte og glæder os bare til den lille kommer til verden..

KH Maja Sørensen

Anmeld

31. maj 2013

BigHope13

majatoft2129 skriver:

Hej

mit navn er Maja Sørensen, og jeg bor i grenaa jeg er snart 18 og næste færdig med første del af min uddannelse på SOSU skolen. jeg venter mit første barn d.28/11, sammen med min kæreste på 21.

vi har været til NF og det gjorde det hele mere virkeligt.. nu ser vi frem til 20.ugers scanning d.15/7
vi har også næsten købt alt hvad vi skal bruge til den lille, og fået og arvet hvor vi kunne, så vi er godt med..

vi er såååå spændte og glæder os bare til den lille kommer til verden..

KH Maja Sørensen

hej hej

øj hvor lyder det bare lækkert med alt det i har arvet og fået samlet ind allerede,
det helt rart at have fået nogle af tingende krydset af listen ikke?
her er vi også rigtig godt med, har alle de store ting købt, og barnevognen er bestilt. så vi venter faktisk bare på lille manden haha

det er en spændende tid

Anmeld

31. maj 2013

LISBETH:-)

Jeg vil også gerne være med.

Jeg hedder Lisbeth, er støttepædagog og bor på Falster. Jeg har i forvejen Amalie fra 2007 og Elina fra 2010. Så dette er min 3. Graviditet. Da min mindste datter har en meget sjælden sygdom, har jeg denne gang været igennem moderkagebiopsi og ved derfor at jeg venter (endnu) en pige.

Min termins dato er d. 22. November

Anmeld

1. juni 2013

BigHope13

LISBETH:-) skriver:

Jeg vil også gerne være med.

Jeg hedder Lisbeth, er støttepædagog og bor på Falster. Jeg har i forvejen Amalie fra 2007 og Elina fra 2010. Så dette er min 3. Graviditet. Da min mindste datter har en meget sjælden sygdom, har jeg denne gang været igennem moderkagebiopsi og ved derfor at jeg venter (endnu) en pige.

Min termins dato er d. 22. November

Super dejligt vi er så mange efterhånden.
Stort tillykke med graviditeten og endnu en pige har fulgt din historie lidt. dejligt at alt er okay og i skal være forældre endnu en gang

Anmeld

1. juni 2013

LISBETH:-)

BigHope13 skriver:

Super dejligt vi er så mange efterhånden.
Stort tillykke med graviditeten og endnu en pige har fulgt din historie lidt. dejligt at alt er okay og i skal være forældre endnu en gang

Tusind tak. Det har været en lang og sej kamp med verdens bedste resultat. 

Glæder mig til at følge jer andre og håber vi kan få gang i gruppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.