hvem har termin november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.113 visninger
52 svar
29 synes godt om
27. marts 2013

BigHope13

Hej i skønne kvinder tænkte der skulle lidt mere gang i termins gruppen.
Måske vi kunne fortælle kort om os selv! og hvornår vi har termin. håber der nogle som gder være med, det jo spændende at følges lidt

mit navn er Malene, jeg er 25 år, pt arbejdsløs, uddannet slagsassistent men søger også jobs som pædagog medhjælper. Bor på en nedlagt ejendom i sønderjylland med heste hund og kat og så venter jeg er første barn sammen med min forlovede M

Jeg har termin 2 november

Kom frit frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Christina91

Hej Hej

Jeg vil da også lige være med her.

Jeg hedder Christina er 21 år og kærester med Mikael. Vi bor i lejlighed i Nivå i Nordsjælland. Jeg læser HF inde i København, og min søde kæreste er jurist hos Ankestyrelsen. Jeg har også min egen hest, som jeg rider på i fritiden.  Vi venter vores første barn, som kom noget hurtigt efter vi stoppede med p-piller. Så vi fik os en overraskelse, men glæder os nu til at det bliver november!

Jeg har termin d. 15 november.  

Anmeld

27. marts 2013

BigHope13

Christina91 skriver:

Hej Hej

Jeg vil da også lige være med her.

Jeg hedder Christina er 21 år og kærester med Mikael. Vi bor i lejlighed i Nivå i Nordsjælland. Jeg læser HF inde i København, og min søde kæreste er jurist hos Ankestyrelsen. Jeg har også min egen hest, som jeg rider på i fritiden.  Vi venter vores første barn, som kom noget hurtigt efter vi stoppede med p-piller. Så vi fik os en overraskelse, men glæder os nu til at det bliver november!

Jeg har termin d. 15 november.  

Super fedt dejligt at høre fra andre med termin i november, synes der bliver annonceret en masse graviditeter så der må være nogle stykker derude. og det jo lidt skægt at følge hinanden lidt

Anmeld

27. marts 2013

Christina91

BigHope13 skriver:

Super fedt dejligt at høre fra andre med termin i november, synes der bliver annonceret en masse graviditeter så der må være nogle stykker derude. og det jo lidt skægt at følge hinanden lidt

Helt sikkert! Der skal nok komme flere, synes også jeg har set nogle stykker. Jeg kommer faktisk også fra sønderjylland oprindeligt. (Sønderborg). Jeg flyttede så til Århus i et par år pga. kæresten, som læste på uni der. Nu er vi så flyttet til Nordsjælland pga. job. Hvor bor du henne?

Anmeld

27. marts 2013

BigHope13

Christina91 skriver:

Helt sikkert! Der skal nok komme flere, synes også jeg har set nogle stykker. Jeg kommer faktisk også fra sønderjylland oprindeligt. (Sønderborg). Jeg flyttede så til Århus i et par år pga. kæresten, som læste på uni der. Nu er vi så flyttet til Nordsjælland pga. job. Hvor bor du henne?

Ej hvor pudsigt jeg bor i løgumkloster
Jeg tror også der kommer flere til, jeg har da set et par stykker der har termin i november
Bliver dejligt med alle de vinter børn

Anmeld

28. marts 2013

Sabone

Jeg vil også være med her 

Jeg hedder Sabina, bor i et hus i Lomborg (6 km. fra Lemvig) sammen med min kæreste, Torben, og vores hund, Baloo.

Jeg læser til pædagog og er i gang med praktik i 3. semester 

Jeg smed pillerne og vupti, så var der baby i maven og vi var ovenud lykkelige og det samme er vores familier 

I min fritid spillede jeg håndbold, men nu er der pause og når sæsonen begynder igen, er jeg forhåbentlig meget gravid og skal ikke spille 

Dejligt med denne gruppe, så man snakke om de ting, der sker i graviditeten 

Anmeld

3. april 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Jeg vil også være med her 

Jeg hedder Sabina, bor i et hus i Lomborg (6 km. fra Lemvig) sammen med min kæreste, Torben, og vores hund, Baloo.

Jeg læser til pædagog og er i gang med praktik i 3. semester 

Jeg smed pillerne og vupti, så var der baby i maven og vi var ovenud lykkelige og det samme er vores familier 

I min fritid spillede jeg håndbold, men nu er der pause og når sæsonen begynder igen, er jeg forhåbentlig meget gravid og skal ikke spille 

Dejligt med denne gruppe, så man snakke om de ting, der sker i graviditeten 

Super velkommen til, hvornår har du termin Sabina

Anmeld

3. april 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

Super velkommen til, hvornår har du termin Sabina

Jamen hvis det passer det beregneren herinde siger, så har jeg termin den 8. november  Jeg ligner allerede en, som er MEGET gravid og jeg kan ikke helt forstå det! Havde et par ekstra kilo inden jeg blev gravid, men man er altså ikke i tvivl om, at der gemmer sig en bebs derinde 

Anmeld

4. april 2013

Albertsen92

Her kan jeg være med
Har termin D 2. November.
Jeg hedder Anja, bliver 21 her den 18. April, min kæreste bliver 23 den 6 april (på lørdag)
Jeg bor i smørum med min kæreste Henrik og vores hund kira. Jeg er sosu hjælper og min kæreste er bankrådgiver i Nordea.
Det er vores første barn, og vi glæder os!
Håber vi får glæde af hinanden herinde

Anmeld

4. april 2013

Christina91

Jeg må desværre melde mig ud igen! Det viste sig i dag til en indvendig scanning at mit foster er gået til for nogle uger siden. Rigtig meget held og lykke til jer andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.