Jeg vil også gerne være med.
Jeg hedder Isabel og er 20 år. Jeg har termin omkring 24. november. Pt. bor jeg hos barnets far i Køge - men da vi lige er gået fra hinanden efter næsten 4 år, skal jeg muligvis snart flytte til Bornholm, hvor mine forældre bor. Graviditeten er delvis planlagt i det vi har prøvet at blive gravide siden august 2012 hvor jeg smed p-pillerne. Nu er vi så gået fra hinanden, fordi han følte jeg mere var en trykhed for ham, end en kæreste. Men vi har valgt at beholde barnet, og være fælles om de ting der høre sig til - ligeledes støtte hinanden.
Jeg har ikke været ved lægen endnu, men skal bestille tid i næste uge. Jeg "tror" jeg er 7+6 i dag, men da min mens ikke har været 100 % reelmæssigt efter p-pillestop, ved jeg ikke helt hvor jeg skal regne fra.
Både barnets far og jeg er i gang med social og sundhedshjælper uddannelsen - jeg vil gerne læse videre til Assistent og senere videre som sygeplejerske. Jeg er pt. sygemeldt pga. brudet mellem barnets far og jeg har påvirket mig meget og jeg har flere gange brudt sammen pga. det hele.
Men ellers er vi begge meget glade for at jeg er gravid trods timingen. Det er jo trods alt det vi begge gerne ville.
Jeg prøver at holde humøret højt, også for at få en god graviditet hvor jeg ikke skal tude hele tiden.
Undskyld det lidt lange indlæg, jeg glæder mig meget til at følge jer andre. :-)
Anmeld