hvem har termin november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Albertsen92

Sabone skriver:

Ja, det er sådan lidt vildt!!  

Årh, jeg ville så gerne se liv! Har hverken været ved læge eller blevet scannet, så synes også tiden går meget langsomt!!

Det må være fantastisk at se det lille væsen - vi glæder os så meget! 

Det et også fantastisk!
Hvornår skal du da til lægen? Glæder mig så meget til november

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Sabone

Albertsen92 skriver:

Det et også fantastisk!
Hvornår skal du da til lægen? Glæder mig så meget til november

Jeg skal først til læge den 16. april, så synes der er længe til endnu og først derefter får jeg noget at vide om nf 

Har I fortalt det til familie og venner?

Anmeld

5. april 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

Hej i skønne kvinder tænkte der skulle lidt mere gang i termins gruppen.
Måske vi kunne fortælle kort om os selv! og hvornår vi har termin. håber der nogle som gder være med, det jo spændende at følges lidt

mit navn er Malene, jeg er 25 år, pt arbejdsløs, uddannet slagsassistent men søger også jobs som pædagog medhjælper. Bor på en nedlagt ejendom i sønderjylland med heste hund og kat og så venter jeg er første barn sammen med min forlovede M

Jeg har termin 2 november

Kom frit frem

Hov, nu hvor jeg endelig er sprunget ud som gravid, så skal jeg da være med her!

Jeg hedder Stine, er 28 år og bor på Nordsjælland sammen med kæresten, som jeg har kendt i 9 år efterhånden. Jeg arbejder som ingeniør og kæresten er studerende, men han bliver færdig til december, så forhåbentlig kan han næsten være færdig til den lille kommer
Jeg har termin omkring d. 16. november og det er vores første barn.

Anmeld

5. april 2013

Rikke2404

Sabone skriver:

Velkommen til 

Fedt du vil joine os 

Selvfølgelig  Syntes det en god ide med en gruppe! 

Anmeld

6. april 2013

Menne

Jeg kan også være med . Mit navn er Malene. Jeg er 30 år og bor i Aalborg sammen med min kæreste. Jeg er skolelærer og arbejder med modtageklassebørn. Jeg har termin ca. 25. Nov. Vores første graviditet 

Anmeld

11. april 2013

Frk. K

Jeg hedder Kathrine, er 27, og vi venter nummer 2 med termin 11.11.13.  Vil gerne være bare lidt anonym endnu, ingen ved noget endnu, men i kan altid skrive privat til mig og få lidt mere info :-)

Jeg var ved lægen første gang igår, fik taget blodprøver og lavet vandrejournal, så nu venter jeg bare på brev fra NF

Anmeld

13. april 2013

isamisa

Jeg vil også gerne være med.  

Jeg hedder Isabel og er 20 år. Jeg har termin omkring 24. november. Pt. bor jeg hos barnets far i Køge - men da vi lige er gået fra hinanden efter næsten 4 år, skal jeg muligvis snart flytte til Bornholm, hvor mine forældre bor. Graviditeten er delvis planlagt i det vi har prøvet at blive gravide siden august 2012 hvor jeg smed p-pillerne. Nu er vi så gået fra hinanden, fordi han følte jeg mere var en trykhed for ham, end en kæreste. Men vi har valgt at beholde barnet, og være fælles om de ting der høre sig til - ligeledes støtte hinanden. 

Jeg har ikke været ved lægen endnu, men skal bestille tid i næste uge. Jeg "tror" jeg er 7+6 i dag, men da min mens ikke har været 100 % reelmæssigt efter p-pillestop, ved jeg ikke helt hvor jeg skal regne fra. 

Både barnets far og jeg er i gang med social og sundhedshjælper uddannelsen - jeg vil gerne læse videre til Assistent og senere videre som sygeplejerske. Jeg er pt. sygemeldt pga. brudet mellem barnets far og jeg har påvirket mig meget og jeg har flere gange brudt sammen pga. det hele. 

Men ellers er vi begge meget glade for at jeg er gravid trods timingen. Det er jo trods alt det vi begge gerne ville. 

Jeg prøver at holde humøret højt, også for at få en god graviditet hvor jeg ikke skal tude hele tiden. 

Undskyld det lidt lange indlæg, jeg glæder mig meget til at følge jer andre. :-) 

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

Her kan jeg være med
Har termin D 2. November.
Jeg hedder Anja, bliver 21 her den 18. April, min kæreste bliver 23 den 6 april (på lørdag)
Jeg bor i smørum med min kæreste Henrik og vores hund kira. Jeg er sosu hjælper og min kæreste er bankrådgiver i Nordea.
Det er vores første barn, og vi glæder os!
Håber vi får glæde af hinanden herinde

velkommen til gruppen, og stort tillykke med graviditeten så har vi to termin samme dag, wee.
dejligt det melder sig flere og flere til

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

Rikke2404 skriver:

Her kan jeg også melde mig ind

Hedder Ulrikke, 18år og kærester med Daniel på 19år. Vi har været sammen i 4½år. Lige flyttet sammen i et lækkert bondehus, mellem hadsund og aalborg. Vi venter vores første, omkring d. 15. november Vi glæder os meget 

Super fint med en gruppe herinde!  håber at hører mere fra jer 

Hej og velkommen til, ja synes også det lidt skægt med en tråd for os kommende november mødre
tillykke med graviditeten lyder rigtig lækkert med jeres flytning, lyder til der god plads til det kommende familieliv

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

Christina91 skriver:

Jeg må desværre melde mig ud igen! Det viste sig i dag til en indvendig scanning at mit foster er gået til for nogle uger siden. Rigtig meget held og lykke til jer andre.

det gør mig rigtig ondt at læse, håber du/i er kommen ok igennem situationen, og igen engang finder styrken og troen på projektet igen. Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.