hvem har termin november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Hov, nu hvor jeg endelig er sprunget ud som gravid, så skal jeg da være med her!

Jeg hedder Stine, er 28 år og bor på Nordsjælland sammen med kæresten, som jeg har kendt i 9 år efterhånden. Jeg arbejder som ingeniør og kæresten er studerende, men han bliver færdig til december, så forhåbentlig kan han næsten være færdig til den lille kommer
Jeg har termin omkring d. 16. november og det er vores første barn.

Ja selvfølgelig skal du da være med her det jo super skønt med alle de november gravide,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

BigHope13

Menne skriver:

Jeg kan også være med . Mit navn er Malene. Jeg er 30 år og bor i Aalborg sammen med min kæreste. Jeg er skolelærer og arbejder med modtageklassebørn. Jeg har termin ca. 25. Nov. Vores første graviditet 

Hej med dig, og velkommen til gruppen, så vi to navnesøstre
stort tillykke med graviditeten, fantastisk

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

isamisa skriver:

Jeg vil også gerne være med.  

Jeg hedder Isabel og er 20 år. Jeg har termin omkring 24. november. Pt. bor jeg hos barnets far i Køge - men da vi lige er gået fra hinanden efter næsten 4 år, skal jeg muligvis snart flytte til Bornholm, hvor mine forældre bor. Graviditeten er delvis planlagt i det vi har prøvet at blive gravide siden august 2012 hvor jeg smed p-pillerne. Nu er vi så gået fra hinanden, fordi han følte jeg mere var en trykhed for ham, end en kæreste. Men vi har valgt at beholde barnet, og være fælles om de ting der høre sig til - ligeledes støtte hinanden. 

Jeg har ikke været ved lægen endnu, men skal bestille tid i næste uge. Jeg "tror" jeg er 7+6 i dag, men da min mens ikke har været 100 % reelmæssigt efter p-pillestop, ved jeg ikke helt hvor jeg skal regne fra.