hvem har termin november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Hov, nu hvor jeg endelig er sprunget ud som gravid, så skal jeg da være med her!

Jeg hedder Stine, er 28 år og bor på Nordsjælland sammen med kæresten, som jeg har kendt i 9 år efterhånden. Jeg arbejder som ingeniør og kæresten er studerende, men han bliver færdig til december, så forhåbentlig kan han næsten være færdig til den lille kommer
Jeg har termin omkring d. 16. november og det er vores første barn.

Ja selvfølgelig skal du da være med her det jo super skønt med alle de november gravide,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

BigHope13

Menne skriver:

Jeg kan også være med . Mit navn er Malene. Jeg er 30 år og bor i Aalborg sammen med min kæreste. Jeg er skolelærer og arbejder med modtageklassebørn. Jeg har termin ca. 25. Nov. Vores første graviditet 

Hej med dig, og velkommen til gruppen, så vi to navnesøstre
stort tillykke med graviditeten, fantastisk

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

isamisa skriver:

Jeg vil også gerne være med.  

Jeg hedder Isabel og er 20 år. Jeg har termin omkring 24. november. Pt. bor jeg hos barnets far i Køge - men da vi lige er gået fra hinanden efter næsten 4 år, skal jeg muligvis snart flytte til Bornholm, hvor mine forældre bor. Graviditeten er delvis planlagt i det vi har prøvet at blive gravide siden august 2012 hvor jeg smed p-pillerne. Nu er vi så gået fra hinanden, fordi han følte jeg mere var en trykhed for ham, end en kæreste. Men vi har valgt at beholde barnet, og være fælles om de ting der høre sig til - ligeledes støtte hinanden. 

Jeg har ikke været ved lægen endnu, men skal bestille tid i næste uge. Jeg "tror" jeg er 7+6 i dag, men da min mens ikke har været 100 % reelmæssigt efter p-pillestop, ved jeg ikke helt hvor jeg skal regne fra. 

Både barnets far og jeg er i gang med social og sundhedshjælper uddannelsen - jeg vil gerne læse videre til Assistent og senere videre som sygeplejerske. Jeg er pt. sygemeldt pga. brudet mellem barnets far og jeg har påvirket mig meget og jeg har flere gange brudt sammen pga. det hele. 

Men ellers er vi begge meget glade for at jeg er gravid trods timingen. Det er jo trods alt det vi begge gerne ville. 

Jeg prøver at holde humøret højt, også for at få en god graviditet hvor jeg ikke skal tude hele tiden. 

Undskyld det lidt lange indlæg, jeg glæder mig meget til at følge jer andre. :-) 

Hej og velkommen til,
og tillykke med graviditeten.
Flot og du og barnet far stadig kan enes selvom jeg godt kan forstå at timingen ikke er super god, men i skal nok få det til at fungere, i lyder til at ville kæmpe for det bedste

Bliver spændende hvor langt du er henne helt præcist

Anmeld

13. april 2013

isamisa

BigHope13 skriver:

Hej og velkommen til,
og tillykke med graviditeten.
Flot og du og barnet far stadig kan enes selvom jeg godt kan forstå at timingen ikke er super god, men i skal nok få det til at fungere, i lyder til at ville kæmpe for det bedste

Bliver spændende hvor langt du er henne helt præcist

Ja, det bliver rigtig spændende :-) 

Jeg er også rigtig glad for at vi kan enes og snakke sammen - vi er rigtig gode venner. 

Vi er dog uenige om hvad kønnet "er" .. Vi bliver begge overlykkelige uanset hvilket køn det er - men hvis vi skulle "vælge" vil jeg gerne have en dreng og han vil gerne have en pige, så det bliver spændende hvem der får "ret" :-) 

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

isamisa skriver:

Ja, det bliver rigtig spændende :-) 

Jeg er også rigtig glad for at vi kan enes og snakke sammen - vi er rigtig gode venner. 

Vi er dog uenige om hvad kønnet "er" .. Vi bliver begge overlykkelige uanset hvilket køn det er - men hvis vi skulle "vælge" vil jeg gerne have en dreng og han vil gerne have en pige, så det bliver spændende hvem der får "ret" :-) 

Hehe ja det der jo kun en af jer der får så Hehe
vi har begge fra starten ønsket os en dreng og ved også hvad han skal hedde hvis det er, men hvis det viser sig at være en pige bliver vi lige så lykkelige. Bare vores ønskebaby er sund og rask forbliver vi lykkelige.
Har du fået tid til første lægesamtale ??

Anmeld

15. april 2013

Rikke2404

BigHope13 skriver:

Hej og velkommen til, ja synes også det lidt skægt med en tråd for os kommende november mødre
tillykke med graviditeten lyder rigtig lækkert med jeres flytning, lyder til der god plads til det kommende familieliv

Mange tak, ja jeg syntes også det er en rigtig fin idé med denne her gruppe 

Ja, det er et rigtig dejligt hus. Hele 190m2. Godt med plads. Så det er bare dejligt Endelig begynder vi at ligne en kommende lille familie  

Anmeld

17. april 2013

Puttemor86

Hejsa tøser...

Jeg er 26år og venter vores første barn d. 18/11-13..

Jeg er gift med min mand på 28år, og vi har været kærester i 8-9 år...

Vi har prøvet at blive gravid i 1år og 9mdr.. Vi har været i IVF/ICSI behandling, hvor det heldigvis lykkedes i første forsøg...

Bor på Sjælland...

Så kan jeg vist ikke i de på mere...

Knus Puttemor

Anmeld

18. april 2013

sulo

Jeg vil også gerne melde mig til november gruppen.

Er 30 år og lige flyttet sammen med kæresten i Strib (tæt på middelfart).

Blev gravid ved en smutter i sept. 12, det så vi som et mirakkel da kæresten burde være steril efter et uheld som teenager, men havde desværre en SA i november.

Men i marts stod vi igen med en positiv g-test, var til en tidlig scanning for to dage siden og så et fint levende foster med hjerteblink, så den bør være god nok denne gang

Har termin d. 28-11-13

Anmeld

18. april 2013

Nadja Mathiesen

Jeg hopper også på her!

jeg hedder Nadja, og jeg er 19år gammel, jeg flyttede sammen med min kæreste R i lørdags, i et dejligt hus. Vi bor på Sydfyn, og vi venter vores første barn, 11+6 i dag, med termin 1 november.  

Jeg går og venter på at komme til eksamen når lockouten er overstået, så er jeg uddannet social - og sundhedshjælper!  

Anmeld

25. april 2013

BigHope13

Puttemor86 skriver:

Hejsa tøser...

Jeg er 26år og venter vores første barn d. 18/11-13..

Jeg er gift med min mand på 28år, og vi har været kærester i 8-9 år...

Vi har prøvet at blive gravid i 1år og 9mdr.. Vi har været i IVF/ICSI behandling, hvor det heldigvis lykkedes i første forsøg...

Bor på Sjælland...

Så kan jeg vist ikke i de på mere...

Knus Puttemor

Velkommen til,
så er det også et længe ventet ønskebarn i venter jer
her har det også været noget af en kamp, 2 år og 2 x IUI, men langt om længe er det lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.