Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Juliekp skriver: Sikke en fin baby mave du render rundt med Nu er der ikke længe igen, hvor dejligt..
Sikke en fin baby mave du render rundt med Nu er der ikke længe igen, hvor dejligt..
mange tak
det kan kun gå for langsomt hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: mange tak det kan kun gå for langsomt hehe
Lige præcis, hepper ude på sidelinjen om at bassen melder sin ankomst inden så længe
FrkZier skriver: njarh, andreas bliver ved med at sige at han er overbevist om jeg taber 12 kg bare ved at føde og komme af med vand - så jeg håber (for første gang nogensinde) at han har ret!! det bare SÅ frustrerende at jeg lever sundt, træner - men ALLIGEVEL har jeg bare taget så meget på
njarh, andreas bliver ved med at sige at han er overbevist om jeg taber 12 kg bare ved at føde og komme af med vand - så jeg håber (for første gang nogensinde) at han har ret!!
det bare SÅ frustrerende at jeg lever sundt, træner - men ALLIGEVEL har jeg bare taget så meget på
Han har hel sikkert ret!! :-)
Juliekp skriver: Lige præcis, hepper ude på sidelinjen om at bassen melder sin ankomst inden så længe
Hehe mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128