35+0 med supermanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

ØV, at du har så mange gener  

Men du ser altså fantastisk ud!!! og jeg håber for dig at han kommer så snart han er fuldbåren, så du kan få ham i armene og nyde din supermand  

Ja det ikke særlig fedt 

Taaak

Håber ikke han har tænkt sig at blive derinde alt for lang tid endnu, 2 uger så han fuldbåren og så må han meget gerne komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

M (:

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Synes tiden går ret langsomt efterhånden, men det nok fordi jeg er ved at være ret træt af at være gravid og have ondt over det hele 

Lige pt tvivler jeg stærkt på vi nogensinde skal have flere børn, fordi det her gør jeg aldrig igen - min kæreste mener jeg ombestemmer mig står supermanden er født, men nu må vi se 

Jeg elsker at jeg skal være mor og jeg elsker supermanden men jeg  hader at være gravid! Er simpelthen SÅ træt af ikke at kunne noget selv pga moldover mængder af vand, kan ikke spise med kniv og gaffel, eller holde på et glas vand fordi dt gør så voldsomt ondt!!

- har prøvet zoneterap osv. Og laver mine venepumpeøvelser hele tiden!!

nu må han bare gerne snart komme ud 

Ooooog så til billedet 

Du er bare så fin på trods af den store mængde vand.. Håber ikke supermanden vælger at forlænge lejekontrakten alt for længe over termin.. 

Anmeld

27. marts 2013

L&V

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Synes tiden går ret langsomt efterhånden, men det nok fordi jeg er ved at være ret træt af at være gravid og have ondt over det hele 

Lige pt tvivler jeg stærkt på vi nogensinde skal have flere børn, fordi det her gør jeg aldrig igen - min kæreste mener jeg ombestemmer mig står supermanden er født, men nu må vi se 

Jeg elsker at jeg skal være mor og jeg elsker supermanden men jeg  hader at være gravid! Er simpelthen SÅ træt af ikke at kunne noget selv pga moldover mængder af vand, kan ikke spise med kniv og gaffel, eller holde på et glas vand fordi dt gør så voldsomt ondt!!

Ooooog så til billedet 

Bare rolig du ska nok få lyst til flere børn..
Jeg hader os at være gravid og HADER at føde men bum her sidder jeg igen med kæmpe mave og hele baduljen og glæder mig til at se mine to alt for lækre unger løbe rund på græsset og lege

Men kæft hvor er du lækker

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Bare rolig du ska nok få lyst til flere børn..
Jeg hader os at være gravid og HADER at føde men bum her sidder jeg igen med kæmpe mave og hele baduljen og glæder mig til at se mine to alt for lækre unger løbe rund på græsset og lege

Men kæft hvor er du lækker

Ja, sandsynligheden for jeg ændre mening, er nok overhængende 

Det bliver også dejligt!

åh tak

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

M (: skriver:

Du er bare så fin på trods af den store mængde vand.. Håber ikke supermanden vælger at forlænge lejekontrakten alt for længe over termin.. 

Tak søde  - så bliver mor her hidsig 

Anmeld

27. marts 2013

L&V

FrkZier skriver:

Ja, sandsynligheden for jeg ændre mening, er nok overhængende 

Det bliver også dejligt!

åh tak

Nok ikke lige med det første men det kommer.. Så skønt.

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Nok ikke lige med det første men det kommer.. Så skønt.

Nu må vi se - har altid sagt jeg gerne ville have 4 børn, meeeeen det tvivler jeg nu stærkt på sker 

Anmeld

28. marts 2013

Stivdie

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Ooooog så til billedet 

Jeg vil godt tilslutte mig de andre piger og sige, at du altså bare ser SÅ fin ud med den mave!
Men det lyder godt nok træls med al den væske - men husk, at den forsvinder hurtigt igen, når først supermanden er ude, og det er jo ikke så længe endnu, at du skal holde ud
Glæder mig til at se billeder af resultatet af dine anstrengelser

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

Stivdie skriver:

Jeg vil godt tilslutte mig de andre piger og sige, at du altså bare ser SÅ fin ud med den mave!
Men det lyder godt nok træls med al den væske - men husk, at den forsvinder hurtigt igen, når først supermanden er ude, og det er jo ikke så længe endnu, at du skal holde ud
Glæder mig til at se billeder af resultatet af dine anstrengelser

Mange tak 

Jeg krydser fingre for det hurtig forsvinder

glæder mig godt nok også til at møde den lille mand derinde!

Anmeld

28. marts 2013

1990h

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Ooooog så til billedet 

du kan altså godt være stolt du ser sku godt ud som gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.