35+0 med supermanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

Muhmi

Så ramte jeg 35+0 

Synes tiden går ret langsomt efterhånden, men det nok fordi jeg er ved at være ret træt af at være gravid og have ondt over det hele 

Lige pt tvivler jeg stærkt på vi nogensinde skal have flere børn, fordi det her gør jeg aldrig igen - min kæreste mener jeg ombestemmer mig står supermanden er født, men nu må vi se 

Jeg elsker at jeg skal være mor og jeg elsker supermanden men jeg  hader at være gravid! Er simpelthen SÅ træt af ikke at kunne noget selv pga moldover mængder af vand, kan ikke spise med kniv og gaffel, eller holde på et glas vand fordi dt gør så voldsomt ondt!!

- har prøvet zoneterap osv. Og laver mine venepumpeøvelser hele tiden!!

nu må han bare gerne snart komme ud 

Ooooog så til billedet 

Jamen smukke pige dog! Hvor ser du da bare fabulous ud!

Smuuuuuk mavse 

Så er der ikke lang tid til hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Jamen smukke pige dog! Hvor ser du da bare fabulous ud!

Smuuuuuk mavse 

Så er der ikke lang tid til hva?

Åh tak, hvor du skød altså 

Nej, 34 dage til termin - men har bestilt ham ude D. 14/4 (37+4) så satser vi på han gør som mor siger 

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

1990h skriver:

du kan altså godt være stolt du ser sku godt ud som gravid

Mange tak 

Anmeld

28. marts 2013

christina92

FrkZier skriver:

Det rigtig øv synes jeg 

nu glæder jeg mig bare helt voldsomt til han forhåbentlig snart kommer ud, jeg har bestilt ham til D. 14/4 -der er jeg 37+4, så satser vi på han overholder aftalen 

ih mange tak søde, har sgu lidt svært ved at føle mig smuk lige pt  Og har taget 20kg på, jeg som svorede jeg ikke ville højere end +15 men det bare pisse svært at styre med alt det væske 

Du kan ikke regne med de 20 kg overhovedet når du har så meget væske i kroppen!! Vendt og se hvor meget der er taget på når lillemand er født. Kender en der tog 35 kg på!!! De næsten 20 kg var altså væske.

Du har levet sundt og dyrket motion i det omfang du har kunne, og det er SÅ flot! Men vægten kan du ikke regne med

Hehe jeg håber han overholder jeres aftale det er en god dato! Men han kommer vel på hans fødselsdag

Anmeld

28. marts 2013

Cbank

Sikke en fin mave.  

Jeg kan godt forstå du er træt af det på trods af dine gener. Jeg håber for dig at den sidste tid går stærkt. 

Anmeld

28. marts 2013

Mink

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Synes tiden går ret langsomt efterhånden, men det nok fordi jeg er ved at være ret træt af at være gravid og have ondt over det hele 

Lige pt tvivler jeg stærkt på vi nogensinde skal have flere børn, fordi det her gør jeg aldrig igen - min kæreste mener jeg ombestemmer mig står supermanden er født, men nu må vi se 

Jeg elsker at jeg skal være mor og jeg elsker supermanden men jeg  hader at være gravid! Er simpelthen SÅ træt af ikke at kunne noget selv pga moldover mængder af vand, kan ikke spise med kniv og gaffel, eller holde på et glas vand fordi dt gør så voldsomt ondt!!

Ooooog så til billedet 

Øv altså at du har så meget besvær men hvor er du altså bare fin !!

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

Cbank skriver:

Sikke en fin mave.  

Jeg kan godt forstå du er træt af det på trods af dine gener. Jeg håber for dig at den sidste tid går stærkt. 

mange tak!

håber også bare den her måned kommer til at gå hurtig!

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

Akmese skriver:

Øv altså at du har så meget besvær men hvor er du altså bare fin !!

det virkelig belastende

mange tak

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Du kan ikke regne med de 20 kg overhovedet når du har så meget væske i kroppen!! Vendt og se hvor meget der er taget på når lillemand er født. Kender en der tog 35 kg på!!! De næsten 20 kg var altså væske.

Du har levet sundt og dyrket motion i det omfang du har kunne, og det er SÅ flot! Men vægten kan du ikke regne med

Hehe jeg håber han overholder jeres aftale det er en god dato! Men han kommer vel på hans fødselsdag

njarh, andreas bliver ved med at sige at han er overbevist om jeg taber 12 kg bare ved at føde og komme af med vand - så jeg håber (for første gang nogensinde) at han har ret!!

det bare SÅ frustrerende at jeg lever sundt, træner - men ALLIGEVEL har jeg bare taget så meget på

Anmeld

28. marts 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Ooooog så til billedet 

Sikke en fin baby mave du render rundt med Nu er der ikke længe igen, hvor dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.