35+0 med supermanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
33 svar
18 synes godt om
27. marts 2013

FrkZier

Så ramte jeg 35+0 

Synes tiden går ret langsomt efterhånden, men det nok fordi jeg er ved at være ret træt af at være gravid og have ondt over det hele 

Lige pt tvivler jeg stærkt på vi nogensinde skal have flere børn, fordi det her gør jeg aldrig igen - min kæreste mener jeg ombestemmer mig står supermanden er født, men nu må vi se 

Jeg elsker at jeg skal være mor og jeg elsker supermanden men jeg  hader at være gravid! Er simpelthen SÅ træt af ikke at kunne noget selv pga moldover mængder af vand, kan ikke spise med kniv og gaffel, eller holde på et glas vand fordi dt gør så voldsomt ondt!!

- har prøvet zoneterap osv. Og laver mine venepumpeøvelser hele tiden!!

nu må han bare gerne snart komme ud 

Ooooog så til billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

MIWULA

Sikke en fin babyhule du render rundt med. 

Anmeld

27. marts 2013

BigHope13

Så flot en mave du går med, kan godt forstå med dine gener at du glæder dig til ikke at være gravid mere. Heldigvis er der ikke så længe tilbage endnu før du står med belønningen
håber tiden vil flyve afsted for dig og du kan få din krop tilbage

Anmeld

27. marts 2013

Babydrøm

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Synes tiden går ret langsomt efterhånden, men det nok fordi jeg er ved at være ret træt af at være gravid og have ondt over det hele 

Lige pt tvivler jeg stærkt på vi nogensinde skal have flere børn, fordi det her gør jeg aldrig igen - min kæreste mener jeg ombestemmer mig står supermanden er født, men nu må vi se 

Jeg elsker at jeg skal være mor og jeg elsker supermanden men jeg  hader at være gravid! Er simpelthen SÅ træt af ikke at kunne noget selv pga moldover mængder af vand, kan ikke spise med kniv og gaffel, eller holde på et glas vand fordi dt gør så voldsomt ondt!!

Ooooog så til billedet 

Hvor er du fin! Sikke en flot mave Tænkte lige på hvordan det går dig

Anmeld

27. marts 2013

christina92

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Ooooog så til billedet 

Hvor er det træls det skal være sådan en træls oplevelse for dig at være gravid nu det endelig skete og I nu snart har supermand i armene, og endnu mere fordi du ser så utrolig smuk ud med den mave!

14 dage så er han fuldbåren og kan bare komme an  Hvor er det utroligt! Håber ikke han venter for længe med at komme til verden!

God påske

Anmeld

27. marts 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 35+0 

Ooooog så til billedet 

ØV, at du har så mange gener  

Men du ser altså fantastisk ud!!! og jeg håber for dig at han kommer så snart han er fuldbåren, så du kan få ham i armene og nyde din supermand  

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Sikke en fin babyhule du render rundt med. 

Taak

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Så flot en mave du går med, kan godt forstå med dine gener at du glæder dig til ikke at være gravid mere. Heldigvis er der ikke så længe tilbage endnu før du står med belønningen
håber tiden vil flyve afsted for dig og du kan få din krop tilbage

Glæder mig helt ustyrligt til han kommer ud! 

Mange tak 

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

AnnL skriver:

Hvor er du fin! Sikke en flot mave Tænkte lige på hvordan det går dig

Mange tak 

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Hvor er det træls det skal være sådan en træls oplevelse for dig at være gravid nu det endelig skete og I nu snart har supermand i armene, og endnu mere fordi du ser så utrolig smuk ud med den mave!

14 dage så er han fuldbåren og kan bare komme an  Hvor er det utroligt! Håber ikke han venter for længe med at komme til verden!

God påske

Det rigtig øv synes jeg 

nu glæder jeg mig bare helt voldsomt til han forhåbentlig snart kommer ud, jeg har bestilt ham til D. 14/4 -der er jeg 37+4, så satser vi på han overholder aftalen 

ih mange tak søde, har sgu lidt svært ved at føle mig smuk lige pt  Og har taget 20kg på, jeg som svorede jeg ikke ville højere end +15 men det bare pisse svært at styre med alt det væske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.