Omg jeg tør ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Annette A

1990h skriver:

nej det jo det glæder mig vildt til at opleve den følelse som de siger man får så snart baby er ude. den der moder følelse der bare kommer strømmende..lige nu er det svært at forholde sig til at man overhovedet skal have en baby snart

Ja man blir vildt forelsket i den lille størrelse.

Men ja forstår dig sagtens. Da jeg ventede første barn drømte jeg hele tiden jeg fødte en øgle, for kunne da slet ikke forholde mig til at det blev et barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

FF

Synes selv de er mærkeligt hvor tiden bare er flyvet avsted , er i uge 36+3 og er ikke egenligt bange for at føde, men de at ikke at vide hvordan alt komer til at forgår er helt uvirkeligt, og uvirklig tanke at barnet skal ud, og hvordan det "så stort" barn kan kome ud , er meget mærkeligt at tænke på 

Er mere bange for hvordan jeg selv vil regere og hvordan kæresten vil regere :i , bange for at " give op" , ikke at have mere kræfter , om det overhovet giver mening :I

Men var hos min jm nogle dage siden, og havde det faktisk helt fint med at snakke om fødsel og den slags , men næst siste gang jeg var hos min jm gik jeg i panik, fik ikke sagt et ord, og var slet ikke klar til at snakke om fødsel, de så hun også og så sagte hun at vi bare kunde vente med det og de var bare godt

Håber du får en god fødseloplevelse  

Anmeld

28. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Jeg tør ikke føde er 36+5 i dag og der ikke langt igen. 24 dage til termin hvor blev tiden af..

hvor er det skræmmende at gå noget i møde som man overhovedet ikke aner hvordan er, noget som man ikke har kontrol over på forhånd.

jeg trøster mig med at jeg ikke er den første der skal føde og at nogle kvinder gør det flere gange

Ro på sveske!

Ja gu fanden gør det pisse nuller at føde, men hey, tænk lige på hvad du får ud af det!

Jeg havde en rigtig hård fødsel, men jeg gør det gerne igen for at få en ligeså dejlig baby ud af det en gang til!

Du glemmer hurtigt efter fødslen, både smerterne og det hele.. Så drejer alt sig om den dersens lille smukke baby du har fået dig!

Anmeld

28. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Ro på sveske!

Ja gu fanden gør det pisse nuller at føde, men hey, tænk lige på hvad du får ud af det!

Jeg havde en rigtig hård fødsel, men jeg gør det gerne igen for at få en ligeså dejlig baby ud af det en gang til!

Du glemmer hurtigt efter fødslen, både smerterne og det hele.. Så drejer alt sig om den dersens lille smukke baby du har fået dig!

jeg håber du har ret.. jeg er spændt i hvert fald. tager det som det kommer og tager imod blokaden hvis jeg syntes det bliver for meget..det er lidt betrykkende at man forhåbentlig kan få den det trøster jeg mig med.

men der no turning back..ud skal hun og vi glæder os

Anmeld

28. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

jeg håber du har ret.. jeg er spændt i hvert fald. tager det som det kommer og tager imod blokaden hvis jeg syntes det bliver for meget..det er lidt betrykkende at man forhåbentlig kan få den det trøster jeg mig med.

men der no turning back..ud skal hun og vi glæder os

Under fødslen ville jeg også ønske der var returret
Kunne sagtens have været smerterne foruden, men lille Anthon reddede min verden da han endelig kom ud!

Anmeld

28. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Under fødslen ville jeg også ønske der var returret
Kunne sagtens have været smerterne foruden, men lille Anthon reddede min verden da han endelig kom ud!

årrh jeg glæder mig til følelsen bagefter..den virker så fjern nu..glæder mig til den bare kommer væltende

Anmeld

28. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

årrh jeg glæder mig til følelsen bagefter..den virker så fjern nu..glæder mig til den bare kommer væltende

og det gør den! man kan slet ikke forestille sig det på forhånd.. jeg havde prøvet, men det var så overvældende!

Anmeld

28. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

og det gør den! man kan slet ikke forestille sig det på forhånd.. jeg havde prøvet, men det var så overvældende!

ja jeg tror det først går op for mig der at jeg skal være mor.. . alle siger at det er så ubeskriveligt, men det svært at forstille sig at det er så vildt som folk beskriver..men er sikker på at det er det

Anmeld

28. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ja jeg tror det først går op for mig der at jeg skal være mor.. . alle siger at det er så ubeskriveligt, men det svært at forstille sig at det er så vildt som folk beskriver..men er sikker på at det er det

jeg tænkte også altid "jaja, slap nu af moster" når veninder fortalte om hvor vidunderligt det var, men det ER altså så vidunderligt!

Anmeld

28. marts 2013

Lady Marion <3

1990h skriver:

det beroliger mig da lidt at du ligefrem vil ønske det igen

Hey jeg har også født 3 gange og ville meget gerne have prøvet det igen  så ro på , det er unikt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.