Omg jeg tør ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.450 visninger
39 svar
14 synes godt om
26. marts 2013

1990h

Jeg tør ikke føde er 36+5 i dag og der ikke langt igen. 24 dage til termin hvor blev tiden af..

hvor er det skræmmende at gå noget i møde som man overhovedet ikke aner hvordan er, noget som man ikke har kontrol over på forhånd.

jeg trøster mig med at jeg ikke er den første der skal føde og at nogle kvinder gør det flere gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Det skal nok gå 

Anmeld

26. marts 2013

1990h

Problembarnet skriver:

Det skal nok gå 

jeg håber du har ret.

Anmeld

26. marts 2013

lycly

Jeg kan trøste dig med at når du først er igang så tænker du slet ikke på frygt eller noget. Der er man bare så fokuseret at du lukker alt andet ude

Anmeld

26. marts 2013

1990h

LuLy skriver:

Jeg kan trøste dig med at når du først er igang så tænker du slet ikke på frygt eller noget. Der er man bare så fokuseret at du lukker alt andet ude

håber du har ret.. det bar så skræmmende at skal igennem noget man slet ikke kan forstile sig hvordan bliver

Anmeld

26. marts 2013

Mamalou

1990h skriver:

Jeg tør ikke føde er 36+5 i dag og der ikke langt igen. 24 dage til termin hvor blev tiden af..

hvor er det skræmmende at gå noget i møde som man overhovedet ikke aner hvordan er, noget som man ikke har kontrol over på forhånd.

jeg trøster mig med at jeg ikke er den første der skal føde og at nogle kvinder gør det flere gange

Jeg havde det præcis som dig. Det var angstprovokerende for mig at gå og vente på noget så uvist som den første fødsel. Jeg læste rigtig meget og det synes jeg faktisk hjalp mig. 

Du har ret i, at mange kvinder har født før dig og mange kvinder gør det igen og igen. Faktisk tror jeg det er de færreste, der afviser at føde anden gang, fordi man kommer igennem og man ved at gevinsten er helt uvurderlig 

Vh. Louise

Anmeld

26. marts 2013

1990h

Mamalou skriver:

Jeg havde det præcis som dig. Det var angstprovokerende for mig at gå og vente på noget så uvist som den første fødsel. Jeg læste rigtig meget og det synes jeg faktisk hjalp mig. 

Du har ret i, at mange kvinder har født før dig og mange kvinder gør det igen og igen. Faktisk tror jeg det er de færreste, der afviser at føde anden gang, fordi man kommer igennem og man ved at gevinsten er helt uvurderlig 

Vh. Louise

tænkte nok jeg ikke var den eneste der har stået med den følelse.

i starten af graviditeten skænkede jeg slet ikke fødslen en tanke. det var mere fremtiden, familie livet og parforholdet. men her under en måned til termin må jeg indrømme at nu begynder det at være skræmmende..

jeg tror du har ret. må tænke på at der kommer noget godt ud af det bagefter

Anmeld

26. marts 2013

Muffinmus

1990h skriver:

Jeg har fået et ks og selv født to gange derefter og jeg MISUNDER dig at du skal føde. Ville give en arm for at prøve det igen. Den vildeste oplevelse, spændende, skræmmende, og vild.
Er ked af vi ikke skal have flere for trods meget forskellige fødsler så var hver og en af dem unik.
Så ja, det er skræmmende, men det er kun et ord ud alle de fantastiske beskrivelser en fødsel kan have.

Anmeld

26. marts 2013

Mamalou

1990h skriver:

tænkte nok jeg ikke var den eneste der har stået med den følelse.

i starten af graviditeten skænkede jeg slet ikke fødslen en tanke. det var mere fremtiden, familie livet og parforholdet. men her under en måned til termin må jeg indrømme at nu begynder det at være skræmmende..

jeg tror du har ret. må tænke på at der kommer noget godt ud af det bagefter

Nej det er nok meget naturligt at have det sådan, men det er en ringe trøst i din situation. Du finder din helt egen strategi, når først fødslen er i gang og så glemmer du alt om hvor bange du har været. Det tror jeg  

Anmeld

26. marts 2013

1990h

MariaE skriver:

Jeg har fået et ks og selv født to gange derefter og jeg MISUNDER dig at du skal føde. Ville give en arm for at prøve det igen. Den vildeste oplevelse, spændende, skræmmende, og vild.
Er ked af vi ikke skal have flere for trods meget forskellige fødsler så var hver og en af dem unik.
Så ja, det er skræmmende, men det er kun et ord ud alle de fantastiske beskrivelser en fødsel kan have.

det beroliger mig da lidt at du ligefrem vil ønske det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.