Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skønne billeder, rigtig gode og tillykke med din lille fine dreng.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi er også glade for dem! Tusind tak!
M (: skriver: Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d. 18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak! Og så lige et par billeder, som også denne gang er taget af DesiraeR.
Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage
Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d. 18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak!
Og så lige et par billeder, som også denne gang er taget af DesiraeR.
Hvor er han bare lækker!
Dejligt at han trives så godt!
Miss Church skriver: Hvor er han bare lækker! Dejligt at han trives så godt!
Tusind tak!
Ja, det går rigtig godt.. Trives du og pigerne?
M (: skriver: Tusind tak! Ja, det går rigtig godt.. Trives du og pigerne?
Det kan du tro vi gør!
Det hele går over al forventning. Kunne ikke være mere lykkelig Elsker at være mor til mine prinsesser
Miss Church skriver: Det kan du tro vi gør! Det hele går over al forventning. Kunne ikke være mere lykkelig Elsker at være mor til mine prinsesser
Skønt at høre!
Ja, det er fantastisk at være mor, og det er alt sliddet værd..
Han er så sød, din lille prins
Han er så sød
Hold kæft hvor er han sød
Miss-86 skriver: Han er så sød, din lille prins
Tusind tak søde..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128