Har fået taget billeder af min lille Hjalte :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.142 visninger
82 svar
70 synes godt om
25. marts 2013

M (:

Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage  

Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d.  18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak! 

Og så lige et par billeder, som også denne gang er taget af DesiraeR. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

M (:

Og her kommer så lige det andet billede (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2013

MIWULA

Neeeej hvor er han bare cute og sikke nogle dejlige billeder. 

Anmeld

25. marts 2013

Billemyre

Åh, så fin han er! Og godt at høre, at han bare vokser som han skal
Dejlige billeder - Specielt det første er simpelthen skønt med det lille skæve smil!
Ham har I lavet godt

Anmeld

25. marts 2013

Isabella_mor

M (: skriver:

Og her kommer så lige det andet billede (:

HAHA Og med håndtegn og det hele.. hvor er han skøn.. så fine billeder.. Især det første  

Anmeld

25. marts 2013

FrkZier

Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage  

Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d.  18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak! 

ih, har sagt det mange gange før - men hold nu op hvor han sød den lille TYKSAK

Anmeld

25. marts 2013

morpåthurø

hold da op en lækkerbisken. hvor er det nogle fantastiske billeder

Anmeld

25. marts 2013

M (:

MIWULA skriver:

Neeeej hvor er han bare cute og sikke nogle dejlige billeder. 

Tusind tak, er også SÅ stolt af min lille mand! 

Anmeld

25. marts 2013

M (:

Billemyre skriver:

Åh, så fin han er! Og godt at høre, at han bare vokser som han skal
Dejlige billeder - Specielt det første er simpelthen skønt med det lille skæve smil!
Ham har I lavet godt

Ja, det er så dejligt, og varmer mit moderhjerte, at han bare trives..

Tusind tak, vi har også gjort os umage.. 

Anmeld

25. marts 2013

M (:

Isabella_mor skriver:

HAHA Og med håndtegn og det hele.. hvor er han skøn.. så fine billeder.. Især det første  

Haha, ja, vi synes også det var SÅ fedt, at han helt upstillet lige kastede et par håndtegn! Han er lidt gangster-sej den lille mand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.