Har fået taget billeder af min lille Hjalte :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

M (:

LittleSteps skriver:

Han er så sød 

Tusind tak, hvor er du sød.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

M (:

hautecouture skriver:

Hold kæft hvor er han sød

Ih, mange tak!  Vi synes også han er en lille lækkermås.. 

Anmeld

1. april 2013

Line&Mike

M (: skriver:

Tusind tak, hvor er du sød (:

Ja, synes også bare han er sååå sød!

Tak for komplimenten.. 

- Og btw. ret sjovt, at Andreas og Mike kender hinanden! 

Det har du også helt ret i at han er 

Ja det er ret sjovt! Fandt først ud af det efter du havde født, fordi jeg så et billede af Andreas og lille Hjalte 

- Havde ellers fulgt dig i graviditeten.

Håber det stadig går godt med det hele 

Anmeld

1. april 2013

M (:

Det har du også helt ret i at han er 

Ja det er ret sjovt! Fandt først ud af det efter du havde født, fordi jeg så et billede af Andreas og lille Hjalte 

- Havde ellers fulgt dig i graviditeten.

Håber det stadig går godt med det hele 

Andreas havde nævnt før, at du var herinde, så vi havde været inde og kigge efter din/jeres profil.. Du kender måske også Andreas?

sjovt at du har fulgt mig..  Verden er lille!

jo tak, det går rimelig godt, dog er lillemanden begyndt at døje med mavekneb, så det kæmper vi lidt med

Anmeld

1. april 2013

Line&Mike

Andreas havde nævnt før, at du var herinde, så vi havde været inde og kigge efter din/jeres profil.. Du kender måske også Andreas?

sjovt at du har fulgt mig..  Verden er lille!

jo tak, det går rimelig godt, dog er lillemanden begyndt at døje med mavekneb, så det kæmper vi lidt med

Nej kender ikke Andreas, men jeg tror jeg har set ham inde i butikken engang 

Ja det er ret sjovt - fik det også sådan helt "gud hvor er verden dog lille" da jeg fandt ud af at Mike kender Andreas. Andreas sendte også et billede med lillemanden til Mike, og det var før jeg havde set ham herinde, så det var ret sjovt 

Nå øv - der er en lille mave der lige skal vænne sig til al den mælk. Håber det snart bliver bedre for ham 

Anmeld

1. april 2013

Nessie

Hvor er han bare skøn, gode billeder

Anmeld

3. april 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Nej kender ikke Andreas, men jeg tror jeg har set ham inde i butikken engang 

Ja det er ret sjovt - fik det også sådan helt "gud hvor er verden dog lille" da jeg fandt ud af at Mike kender Andreas. Andreas sendte også et billede med lillemanden til Mike, og det var før jeg havde set ham herinde, så det var ret sjovt 

Nå øv - der er en lille mave der lige skal vænne sig til al den mælk. Håber det snart bliver bedre for ham 

Arh, okay (:

Ja, det er da lidt pudsigt, at du havde set ham før mane andre - og endnu mere pudsigt, at du opdagede det ved et tilfælde.. 

Ja, han skal lige vænne sig til at spise så meget selv..

Anmeld

3. april 2013

M (:

Nessie skriver:

Hvor er han bare skøn, gode billeder

Tusind tak søde! 

Anmeld

3. april 2013

AnthonsMor

Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage  

Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d.  18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak! 

Og så lige et par billeder, som også denne gang er taget af DesiraeR. 

Hold nu fast han er lækker!

Anmeld

3. april 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Hold nu fast han er lækker!

Tusind tak søde, vi er også helt forelskede.. Vi glæder os til at skulle have taget MÅNEDSbilleder på tirsdag.. Hold nu fast, det går stærkt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.