Har fået taget billeder af min lille Hjalte :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

FrkZier

M (: skriver:

Ja, det er nok lige til den tidlige side.. 

så må det blive d. 14/4 - der er jeg 37+5 det fint nok og hvis ikke der så d. 24/4 eller 4/5

har faktisk lige fra start sagt at enten føder jeg d. 21/4 (min fars fødselsdag) eller d. 8/5 (min mors) meeeen håber nu "bare" på den 14/4 og SENEST d. 4/5 hvor jeg er 40+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Swerg

Smelte smelte.

Hvor er han lækker søde 

Anmeld

25. marts 2013

DesiraeR

Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage  

Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d.  18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak! 

Og så lige et par billeder, som også denne gang er taget af DesiraeR. 

Så dejligt at høre at han klarer sig så godt med sin vægt!

Jeg kan ikke vente med at se ham igen i et par uger 

Anmeld

25. marts 2013

Line&Mike

Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage  

Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d.  18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak! 

Hold nu op en lille lækkerbisken 

- Er helt solgt over billedet med det skæve smil!

Og dejligt at det bare går som det skal - både du og Hjalte er dygtige 

Anmeld

25. marts 2013

Benjamins'mor

Åh hvor er han kær .

Anmeld

25. marts 2013

mommy1991

Årh, nogle dejlige billeder!! Fantastisk smil  

Anmeld

25. marts 2013

1990h

dejlig lille basse

og super at han bare vokser derud af

Anmeld

25. marts 2013

M (:

FrkZier skriver:

så må det blive d. 14/4 - der er jeg 37+5 det fint nok og hvis ikke der så d. 24/4 eller 4/5

har faktisk lige fra start sagt at enten føder jeg d. 21/4 (min fars fødselsdag) eller d. 8/5 (min mors) meeeen håber nu "bare" på den 14/4 og SENEST d. 4/5 hvor jeg er 40+4

Jeg præsterede at ramme den eneste fødseldag i marts, jeg var SIKKER på at gå forbi..

Hihi eller 14/5..

Anmeld

25. marts 2013

M (:

Elias2010<3 skriver:

Smelte smelte.

Hvor er han lækker søde 

Tusind tak! 

Anmeld

25. marts 2013

M (:

DesiraeR skriver:

Så dejligt at høre at han klarer sig så godt med sin vægt!

Jeg kan ikke vente med at se ham igen i et par uger 

Ja, han ender med at blive en lille bolle..

Hvor er du sød.. Jeg glæder mig også allerede til næste gang (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.