Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: ih, har sagt det mange gange før - men hold nu op hvor han sød den lille TYKSAK
ih, har sagt det mange gange før - men hold nu op hvor han sød den lille TYKSAK
Hihi, ja, han er ved at få sig nogle gode kinder og en ekstra hage..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LOUISEHOBRO skriver: hold da op en lækkerbisken. hvor er det nogle fantastiske billeder
hold da op en lækkerbisken. hvor er det nogle fantastiske billeder
Tusind tak, vi er også helt forelskede i den lille fyr..
M (: skriver: Hihi, ja, han er ved at få sig nogle gode kinder og en ekstra hage..
du producerer rent fløde
M (: skriver: Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d. 18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak! Og så lige et par billeder, som også denne gang er taget af DesiraeR.
Vi har i weekenden fået taget billeder af vores lille fyr, som i dag ville have været 39+0, hvis han da ikke havde haft så travlt med at komme til verden - så i stedet for en stor, højgravid mave, har jeg en lille fyr på 18 dage
Vi har i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og min lille mand tager rigtig godt på. Ved fødslen d. 7/3 vejede han 2725 gram, i mandags d. 18/3 vejede han 2960 gram og i dag d. 25/3 vejer han 3220, så han er ifølge SP i rigtig fin trivsel - mors lille tyksak!
Og så lige et par billeder, som også denne gang er taget af DesiraeR.
Hvor er han lækker
FrkZier skriver: du producerer rent fløde
Haha, ja, og rigeligt af det
MorTilMalucca skriver: Hvor er han lækker
Tusind tak!
M (: skriver: Haha, ja, og rigeligt af det
hehe ja, men det jo bare godt
FrkZier skriver: hehe ja, men det jo bare godt
Jaaa, og nu er han tyk nok til at må sove udenfor i barnevognen!
M (: skriver: Jaaa, og nu er han tyk nok til at må sove udenfor i barnevognen!
ej hvor dejligt - nu begynder vinteren også at trække sig igen, ihvertfald herovre, så det nu kan du også snart holde ud at gå en tur med baby og barnevogn
Hvor er han bare fiiiiiiiiiiiiin..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128