Projekt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

fairlady

fairlady skriver:

Så er det søndag. Og i dag er der 3 uger til at jeg gerne ville nå mit mål på -6 kg. Jeg er ca halvvejs, så nu skal jeg stramme balderne, hvis jeg skal nå mit mål. Så håber på lidt psykologisk støtte eller et los i r.... fra jer, samt en god portion selvdeciplin fra mig selv.

Vægten i denne uge: 83,9 kg.

Øv slet ingen respons?

Nå men vægten går stadig nedad, til trods for det ikke er så meget, som jeg havde håbet på. Så jeg fortsætter denne uge som hidtil og prøver så at stramme mig en tand mere an, end denne uge, selvom jeg egentlig synes jeg har været god i denne uge...

Vægten siger: 83,4 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

esioul

fairlady skriver:

Øv slet ingen respons?

Nå men vægten går stadig nedad, til trods for det ikke er så meget, som jeg havde håbet på. Så jeg fortsætter denne uge som hidtil og prøver så at stramme mig en tand mere an, end denne uge, selvom jeg egentlig synes jeg har været god i denne uge...

Hepper på dig

Har du prøvet at bruge madlog?

Har ikke lige læst hele debatten igennem.

Anmeld

12. maj 2013

fairlady

esioul skriver:

Hepper på dig

Har du prøvet at bruge madlog?

Har ikke lige læst hele debatten igennem.

jeg har faktisk mulighed for at følge mit kalorieindtag gratis, da jeg har en bog...

men ja du har klart ret, jeg vil prøve at bruge den, de sidste 2 uger her

tak

Anmeld

12. maj 2013

SAL

fairlady skriver:

Øv slet ingen respons?

Hej! Jeg synes det er rigtig flot at du taber dig stort set hver uge! Det er jo på den rigtige måde og osse sådan kiilomæssigt tænker jeg Derved vænner dig og din krop Jer til ordentlig kost...
Jeg er selv igang med graviditets kiloerne - jeg ahr tabt 10 siden sidst i jan., mangler 11 eller sådan noget og de skal helst være væk til omkring 1.8! Så pøj pøj med dit projekt, synes det er spændende at læse andres "kamp" mod kiloene!

Anmeld

13. maj 2013

fairlady

SAL skriver:

Hej! Jeg synes det er rigtig flot at du taber dig stort set hver uge! Det er jo på den rigtige måde og osse sådan kiilomæssigt tænker jeg Derved vænner dig og din krop Jer til ordentlig kost...
Jeg er selv igang med graviditets kiloerne - jeg ahr tabt 10 siden sidst i jan., mangler 11 eller sådan noget og de skal helst være væk til omkring 1.8! Så pøj pøj med dit projekt, synes det er spændende at læse andres "kamp" mod kiloene!

Tak 

Selvom jeg til tider ville ønske det gik en smule hurtigere, er jeg rigtig glad for at det går den rigtige vej.

Jeg er nået dertil hvor folk kan se en forskel. Min livrem er strammet 7 cm længere ind, end da jeg lige havde født Jeg er så glad od så stolt og det er dejligt at dele med nogle

Anmeld

19. maj 2013

fairlady

fairlady skriver:

Tak 

Selvom jeg til tider ville ønske det gik en smule hurtigere, er jeg rigtig glad for at det går den rigtige vej.

Jeg er nået dertil hvor folk kan se en forskel. Min livrem er strammet 7 cm længere ind, end da jeg lige havde født Jeg er så glad od så stolt og det er dejligt at dele med nogle

Så blev det søndag igen og dermed er der 1 (!) uge til mit mål skulle være nået!

Men jeg har faktisk allerede opgivet det lidt Mangler 2½ kg endnu, jeg opgiver selvfølgelig ikke fuldstændig, ½ eller 1 kg mindre ville også være dejligt!!!

Så målet i denne uge er at dreje uden om de søde sager, min datter har fødselsdag, så vi har nogle dage med fødselsdag og jeg skal nå de sidste ting inden vi skal på ferie mandag, så skal også lige holde miog selv i kraven og se om jeg ikke kan få lidt træning ind i programmet.

Tak fordi I kiggede med

Fairlady nu med vægten: 83,1 kg

Anmeld

19. maj 2013

fairlady

fairlady skriver:

Så blev det søndag igen og dermed er der 1 (!) uge til mit mål skulle være nået!

Men jeg har faktisk allerede opgivet det lidt Mangler 2½ kg endnu, jeg opgiver selvfølgelig ikke fuldstændig, ½ eller 1 kg mindre ville også være dejligt!!!

Så målet i denne uge er at dreje uden om de søde sager, min datter har fødselsdag, så vi har nogle dage med fødselsdag og jeg skal nå de sidste ting inden vi skal på ferie mandag, så skal også lige holde miog selv i kraven og se om jeg ikke kan få lidt træning ind i programmet.

Tak fordi I kiggede med

Fairlady nu med vægten: 83,1 kg

på søndag tager jeg sekvfølgelig mine mål i cm igen...

Anmeld

26. maj 2013

fairlady

fairlady skriver:

Jeg var jo overvægtig inden jeg blev gravid, så her efter fødslen, skulle jeg i hvert fald af med de dumme overflødige kg. (Jeg er også lige fyldt 30, så nu skal det være nu!)

Jeg tabte lynhurtigt de kg jeg havde taget på i graviditeten, men resten, sad bare fast.

Midt i november/december tog jeg mig sammen og tabte 4 kg, ved at leve næsten sukkerfrit i en måned.

Tog ca 1½ kg på over julen, men de er væk igen, men er altså gået i stå igen

Jeg vil bare så gerne komme af med lidt flere kg inden vi skal på ferie i tyrkiet i uge 22 og dermed i badedragt/bikini.

Så nu prøver jeg at :

-undgå sukker

-ikke spise smør på brødet

-tage i motionscenter 3 gange i ugen

Projekt vægttab er sat i gang:

Vejedag: SØNDAG.

Mål dd:

Vægt: 86,3

Arm: 35 cm

Lår: 63 cm

Talje: 90 cm

Hofte: 100 cm

Hvis der skulle være nogle der har lyst til at komme med på vognen, skal I være -lig velkommen, så kan vi støtte hinanden.

Så nåede jeg vejs ende, for denne gang.

Mine mål d.d.:

Vægt: 83,3

Arm: 34 cm

Lår: 60 cm

Talje: 89 cm

Hofte: 100 cm

Vægtmessigt nåede jeg ikke helt mit mål, i denne omgang, men jeg er trods alt gået ned i vægt. Når jeg kigger i spejlet er min mave mindre og min livrem kan spændes længere ind.

Det er et skridt på vejen og jeg har en del skridt tilbage endnu. Jeg glæder mig til hverdag, hvor jeg vågner op og jeg kan se at målet er tættere på!

Tak fordi I fuldte min kamp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.