Projekt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.238 visninger
37 svar
22 synes godt om
24. marts 2013

fairlady

Jeg var jo overvægtig inden jeg blev gravid, så her efter fødslen, skulle jeg i hvert fald af med de dumme overflødige kg. (Jeg er også lige fyldt 30, så nu skal det være nu!)

Jeg tabte lynhurtigt de kg jeg havde taget på i graviditeten, men resten, sad bare fast.

Midt i november/december tog jeg mig sammen og tabte 4 kg, ved at leve næsten sukkerfrit i en måned.

Tog ca 1½ kg på over julen, men de er væk igen, men er altså gået i stå igen

Jeg vil bare så gerne komme af med lidt flere kg inden vi skal på ferie i tyrkiet i uge 22 og dermed i badedragt/bikini.

Så nu prøver jeg at :

-undgå sukker

-ikke spise smør på brødet

-tage i motionscenter 3 gange i ugen

Projekt vægttab er sat i gang:

Vejedag: SØNDAG.

Mål dd:

Vægt: 86,3

Arm: 35 cm

Lår: 63 cm

Talje: 90 cm

Hofte: 100 cm

Hvis der skulle være nogle der har lyst til at komme med på vognen, skal I være -lig velkommen, så kan vi støtte hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Mum33

Gerne her. Mangler 10 kg efter at have født for 4 uger siden.  Skal bare i bikini til sommer. Bliver også 30 denne uge. Havde lovet mig selv, at jeg ville være i mine egne bukser til min fødselsdag på torsdag, men det når jeg vist ikke 

Anmeld

24. marts 2013

hautecouture

Hvor meget vil du tabe dig? (hvis keg må være så fræk at spørge, hihi) Jeg vil gerne være med  jeg vil gerne tabe ca 15 kilo  Pg det kommer til at foregå ved, at undgå fed mad, sukker og spise mindre - samt en helvedes masse motion  Vil gerne spise fornuftigt, men vil ikke udelukke noget helt og holdent for så VED jeg, at jeg kører sur i det lynhurtigt. Hvis vi er ude skal der være plads til en lille omgang dessert og et godt glas rødvin  Så må jeg bare knokle lidt hårdere i fitness/på vejen dagen efter 

Vægt og mål dd:

vægt: 70,5 (!!)

Overarm: 26 cm

Bryst: 94 cm

Talje: 82 cm

Lår: 54 cm

Anmeld

24. marts 2013

fairlady

Åhh ja glemte lige at skrive at målet inden uge 22 er -6 kg.

Dejligt I gerne vil være med, kvinder!

Anmeld

24. marts 2013

hautecouture

Efter påske (fra tirsdag d. 2.apri) sparker jeg for alvor mit vægttab igang (forhåbentlig) - tager som en "forret" 14 dage HELT uden sukker - som i FULDSTÆNDIG uden, heller ikke mælkesukker og frugtsukker er tilladt - heller ingen naturlige (ahornsirup, honning, dadler osv) eller kunstige sødestoffer .... Selvfølgelig heller ingen alkohol eller hurtige kulhydrater form af ris, kartofler eller brød (også rugbrød).

efter de 14 dage kan kulhydraterne stille introduceres igen, sukker vil jeg stadig forsøge at holde mig helt fra, men vil som sagt ikke være fanatiker når de 14 dage er overstået. Indtil påsken er overstået vil jeg selvfølgelig fortsætte med at spise fornuftigt og træne godt, men vil ikke begive mig ud i de store restriktioner midt i påsken - det er sgu for kedeligt - derfor må mit lille kickstart projekt vente 

Wish me luck - og send en masse viljestyrke og rygrad min vej fra den 2.april 

Anmeld

24. marts 2013

VIPpigen

Jeg startede på kur for 7 uger siden, og har smidt de første 5 kg, mangler 15 endnu.

Målene ligger på min pc, så dem har jeg ikke fra den første marts. Måler hver den første, og vejer mig hver mandag. Den første vejer jeg mig, både i vægt, fedt, vand, og muskler også

Anmeld

24. marts 2013

Joan ( Smallie )

Jeg startet den 14 jan men start vægt vil jeg helst ikke ud med men jeg vil gerne tabe 30 kg i alt måske 40 men det afgøre jeg når jeg kommer der ned af.

I mandags havde ejg tabt 13.1 kg så det går ok godt her mit mål er at have tabt 15 kg inden den 1 april.

Anmeld

25. marts 2013

fairlady

i går var vi til 75 års fødselsdag. Jeg synes jeg moteredede mig, spiste ingen kartofler, men et lidt for stort stykke is

Anmeld

25. marts 2013

channie-g

fairlady skriver:

Jeg var jo overvægtig inden jeg blev gravid, så her efter fødslen, skulle jeg i hvert fald af med de dumme overflødige kg. (Jeg er også lige fyldt 30, så nu skal det være nu!)

Jeg tabte lynhurtigt de kg jeg havde taget på i graviditeten, men resten, sad bare fast.

Midt i november/december tog jeg mig sammen og tabte 4 kg, ved at leve næsten sukkerfrit i en måned.

Tog ca 1½ kg på over julen, men de er væk igen, men er altså gået i stå igen

Jeg vil bare så gerne komme af med lidt flere kg inden vi skal på ferie i tyrkiet i uge 22 og dermed i badedragt/bikini.

Så nu prøver jeg at :

-undgå sukker

-ikke spise smør på brødet

-tage i motionscenter 3 gange i ugen

Projekt vægttab er sat i gang:

Vejedag: SØNDAG.

Mål dd:

Vægt: 86,3

Arm: 35 cm

Lår: 63 cm

Talje: 90 cm

Hvis der skulle være nogle der har lyst til at komme med på vognen, skal I være -lig velkommen, så kan vi støtte hinanden.

Kan anbefalde weigth watcher da det er super nemt og holde og man bliver ikke træt a det på samme måde som med alm. Slankekur... Jeg tabte selv 27 kpådraget maj til dec. Og var super glad for det... Har dog taget ca 5 kg på igen da jeg er gravid (uge 17).. Ved godt det koster lidt men det er det hele værd :-) rigtig god dag og hel og lykke til dig 

Anmeld

31. marts 2013

fairlady

status: Har været lidt dårligere til sat spare på kalorierne end jeg burde. Vi har været til 3 påskefrokoster, som absolute ikke burde være en undskyldning, men det er bnlevet min undskyldning alligevel.

Tilgengæld har jeg været i træningscenter 3 gange, lige som jeg skulle og har trænet 1 time hver gang. Dejligt

Jeg har prøvet at spare på kartofler, ris og pasta, det vil jeg blive ved med, synes det fungere fint.

Vægten i uge 13: 86,0

Det er ikke prængene, så jeg strammer balderne og yder et bedre resultat til søndag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.