Projekt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

fairlady

Lige lidt blær: Har været fantastisk god i denne uge til at modererer mig. Spise små portioner og især af de søde ting, samt kartofler, ris og pasta. Så mangler jeg kun at træne de 3 gange. (det bliver så i dag. lørdag og søndag.) Ja faktisk har jeg været så god, at jeg har belønnet mig selv med et par sprit nye bukser

Resultatet kommer selvfølgelig på fredag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

EnSødMor

fairlady skriver:

Lige lidt blær: Har været fantastisk god i denne uge til at modererer mig. Spise små portioner og især af de søde ting, samt kartofler, ris og pasta. Så mangler jeg kun at træne de 3 gange. (det bliver så i dag. lørdag og søndag.) Ja faktisk har jeg været så god, at jeg har belønnet mig selv med et par sprit nye bukser

Hvor er det flot at du har din gejst! - Motivation betyder bare alt altså. 

jeg er selv igang med en vægttab på ca 10 kilo inden juni..

Jeg startede ud med Dukankuren, men ej, det gik slet ikke. så nu tænker jeg hvorfor tage en kur som virker kortvarigt istedet for bare at leve sundere, så det har jeg gjort de sidste 5 dage, er i fitness 3 gange om ugen, går 7 km med barnevogn 2 gange om ugen. og dyrker step hjemme hver lørdag. 

min vægt siger 73,4..... håber på den siger 65kg den 1 juni!

Anmeld

6. april 2013

fairlady

Frk-S skriver:

Hvor er det flot at du har din gejst! - Motivation betyder bare alt altså. 

jeg er selv igang med en vægttab på ca 10 kilo inden juni..

Jeg startede ud med Dukankuren, men ej, det gik slet ikke. så nu tænker jeg hvorfor tage en kur som virker kortvarigt istedet for bare at leve sundere, så det har jeg gjort de sidste 5 dage, er i fitness 3 gange om ugen, går 7 km med barnevogn 2 gange om ugen. og dyrker step hjemme hver lørdag. 

min vægt siger 73,4..... håber på den siger 65kg den 1 juni!

super med et mål, inden 1. juni.

Jeg håber at jeg får lov at følge dig

Anmeld

6. april 2013

mariesmavse92

Held og lykke!!! Jeg vil også gerne være med jeg er gravid, men brugte de tre første måneder på at spise utroligt usundt, har allerede taget 8 kg på og er kun i 14. uge.Så nu er jeg igen begyndt på min gamle nye livsstil jeg undgår kartofler, sukker, fede mælkeprodukter og brød... har bagt et brød på mandler og hørfrø og æg, altså der er ingen mel i, og det hjælper med at holde maven igang fedt hvis vi kan hjælpe hinanden!

Anmeld

6. april 2013

hautecouture

hautecouture skriver:

Efter påske (fra tirsdag d. 2.apri) sparker jeg for alvor mit vægttab igang (forhåbentlig) - tager som en "forret" 14 dage HELT uden sukker - som i FULDSTÆNDIG uden, heller ikke mælkesukker og frugtsukker er tilladt - heller ingen naturlige (ahornsirup, honning, dadler osv) eller kunstige sødestoffer .... Selvfølgelig heller ingen alkohol eller hurtige kulhydrater form af ris, kartofler eller brød (også rugbrød).

efter de 14 dage kan kulhydraterne stille introduceres igen, sukker vil jeg stadig forsøge at holde mig helt fra, men vil som sagt ikke være fanatiker når de 14 dage er overstået. Indtil påsken er overstået vil jeg selvfølgelig fortsætte med at spise fornuftigt og træne godt, men vil ikke begive mig ud i de store restriktioner midt i påsken - det er sgu for kedeligt - derfor må mit lille kickstart projekt vente 

Wish me luck - og send en masse viljestyrke og rygrad min vej fra den 2.april 

Det kom så ikke til at ske... Ikke fordi jeg ikke ville, men fordi der kom nogle forudsete udgifter så datteren og jeg skal leve af det der er i fryseren denne måned mens kæresten er ude at sejle 

Men så må det jo vente - træner lidt ekstra istedet 

Anmeld

7. april 2013

fairlady

mariesmavse92 skriver:

Held og lykke!!! Jeg vil også gerne være med jeg er gravid, men brugte de tre første måneder på at spise utroligt usundt, har allerede taget 8 kg på og er kun i 14. uge.Så nu er jeg igen begyndt på min gamle nye livsstil jeg undgår kartofler, sukker, fede mælkeprodukter og brød... har bagt et brød på mandler og hørfrø og æg, altså der er ingen mel i, og det hjælper med at holde maven igang fedt hvis vi kan hjælpe hinanden!

det lyder da spændene med det brød. Tror også jeg vil prøve at bage et sådant, når der lige er overskud til det Pøj pøj med ikke at tage så meget på under resten af graviditeten.

Glæder mig til at følge dig

Anmeld

7. april 2013

fairlady

hautecouture skriver:

Det kom så ikke til at ske... Ikke fordi jeg ikke ville, men fordi der kom nogle forudsete udgifter så datteren og jeg skal leve af det der er i fryseren denne måned mens kæresten er ude at sejle 

Men så må det jo vente - træner lidt ekstra istedet 

Æv æv. Op på hesten igen. Se om du kan få det bedste ud af de midler I har

Anmeld

7. april 2013

fairlady

fairlady skriver:

Fredag? Jeg mente selvfølgelig i dag.

Har fået trænet 3 gange i denne uge også -og her kommer resultatet:

84,7 kg vejer jeg i dag.

Så et vægttab i denne uge på 1,3 kg.

Anmeld

14. april 2013

hautecouture

fairlady skriver:

Æv æv. Op på hesten igen. Se om du kan få det bedste ud af de midler I har

Tak Ja, det er jo det  ...det er gået okay siden den 6. - har ikke tabt mig, men endnu vigtigere, heller ikke taget på  Og det er ok, taget i betragtning af, at vi har spist pizza, hvide ris, lasagne, Hvidt brød osv...  Adr. Men datteren elsker denne måned hvor pengene er små og der derfor franske enkelt ikke er plads til atlaset sig ud i de store kulinariske, sunde eksperimenter - hun skovler pasta, ris, kødsovs og brød i sig... Men hvad fanden... Hun kan tåle det 

Anmeld

16. april 2013

fairlady

Har så ikke tabt mig i denne uge, men taget på

Jeg tror og håber det bare er fordi jeg er gået i gang med at motionere.

For jeg kan spaende min livrem laengre ind og synes også selv at jeg kan se lidt foskel på min mave og jeg synes selv jeg har vaeret rigtig god til at proeve at spare på kalorierne rigtig mange steder.

Så nu håber jeg at resultatet går den rigtige vej (=nedad) på soendag. -Ja det skal det altså!

Men denne soendag var resultatet:

85,2 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.