Projekt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

fairlady

VÆGTEN GÅR NEDAD IGEN...

men langsomt, så nu VIL jeg prøve at lave disse såkaldte stenalderbrød, i dag og i går handlede jeg en masse grønsager, som der så skal på bordet i stedet for ris, pasta og kartofler. Så må jeg se om det giver nogle flottere rultater

Denne uges vægt: 84,9 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

esioul

fairlady skriver:

Jeg var jo overvægtig inden jeg blev gravid, så her efter fødslen, skulle jeg i hvert fald af med de dumme overflødige kg. (Jeg er også lige fyldt 30, så nu skal det være nu!)

Jeg tabte lynhurtigt de kg jeg havde taget på i graviditeten, men resten, sad bare fast.

Midt i november/december tog jeg mig sammen og tabte 4 kg, ved at leve næsten sukkerfrit i en måned.

Tog ca 1½ kg på over julen, men de er væk igen, men er altså gået i stå igen

Jeg vil bare så gerne komme af med lidt flere kg inden vi skal på ferie i tyrkiet i uge 22 og dermed i badedragt/bikini.

Så nu prøver jeg at :

-undgå sukker

-ikke spise smør på brødet

-tage i motionscenter 3 gange i ugen

Projekt vægttab er sat i gang:

Vejedag: SØNDAG.

Mål dd:

Vægt: 86,3

Arm: 35 cm

Lår: 63 cm

Talje: 90 cm

Hofte: 100 cm

Hvis der skulle være nogle der har lyst til at komme med på vognen, skal I være -lig velkommen, så kan vi støtte hinanden.

jeg er også med. Jeg er henvidt til fertilitets behandling og er igang med at tabe mig. - 5,1 kg siden 4 marts. Det motiverer virkelig. Jeg har ikke fået bud på at tabe mig, men det skader ikke :0))

Anmeld

25. april 2013

fairlady

esioul skriver:

jeg er også med. Jeg er henvidt til fertilitets behandling og er igang med at tabe mig. - 5,1 kg siden 4 marts. Det motiverer virkelig. Jeg har ikke fået bud på at tabe mig, men det skader ikke :0))

Det lyder som en god ide, hvis du har lidt ekstra på sidebenene? Hvor meget vil du så gerne tabe? Har du et mål?

Jeg selv prøver helt at undgå kartofler, ris, pasta og brød med mel.

Det giver pote og jeg tror og håber på et godt resultat på søndag, det motivere bare så meget!

Anmeld

25. april 2013

esioul

fairlady skriver:

Det lyder som en god ide, hvis du har lidt ekstra på sidebenene? Hvor meget vil du så gerne tabe? Har du et mål?

Jeg selv prøver helt at undgå kartofler, ris, pasta og brød med mel.

Det giver pote og jeg tror og håber på et godt resultat på søndag, det motivere bare så meget!

Lægen sagde det ville være fint hvis jeg tabte mig 10 kg. - og nu har jeg tabt 5,1. Men det var ikke noget han krævede. Men hellere gøre det, det skader jo ikke.

Jeg har også droppet pasta, ris og kartofler og spiser indimellem groft brød.

- og så minimalt slik i weekenderne

Anmeld

26. april 2013

fairlady

esioul skriver:

Lægen sagde det ville være fint hvis jeg tabte mig 10 kg. - og nu har jeg tabt 5,1. Men det var ikke noget han krævede. Men hellere gøre det, det skader jo ikke.

Jeg har også droppet pasta, ris og kartofler og spiser indimellem groft brød.

- og så minimalt slik i weekenderne

ved godt det er lidt ulækkert at spørge om, men er den afføring anderledens end den plejer at være?

Synes min er meget syrlig og tynd...efter jeg er gået næsten helt væk fra kulhydrater?

Anmeld

26. april 2013

esioul

fairlady skriver:

ved godt det er lidt ulækkert at spørge om, men er den afføring anderledens end den plejer at være?

Synes min er meget syrlig og tynd...efter jeg er gået næsten helt væk fra kulhydrater?

Jeg har ikke mærket nogle forandringer  

Anmeld

26. april 2013

fairlady

esioul skriver:

Jeg har ikke mærket nogle forandringer  

hmmm?!

Anmeld

26. april 2013

esioul

fairlady skriver:

hmmm?!

hmmm?

Anmeld

28. april 2013

fairlady

Har (næsten) ikke spist kulhydrater i denne uge. Det giver resultater

-1 kg!

Så nu siger vægten: 83,9 kg!

Anmeld

5. maj 2013

fairlady

Så er det søndag. Og i dag er der 3 uger til at jeg gerne ville nå mit mål på -6 kg. Jeg er ca halvvejs, så nu skal jeg stramme balderne, hvis jeg skal nå mit mål. Så håber på lidt psykologisk støtte eller et los i r.... fra jer, samt en god portion selvdeciplin fra mig selv.

Vægten i denne uge: 83,9 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.