Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

Lullaby

nielsen80 skriver:

Dit hus, dine regler! Sådan er det.

Jeg synes dog, du bør melde ud, hvordan du agter at gøre det inden jul, så din svigerinde kan forbedre sine børn på, at det bliver anderledes i år.

Ork ja. Det ville jeg skam også gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

jaaa det syntes jeg nemlig også

Hvordan er de ellers? Tænker på når man spiller et spil.. eller andet?

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

Lullaby skriver:

Nej jeg siger også, at sådan er det. Det er mine regler. Men min svigermor er så bange for ballade. Længere historie.

Men så længe at din svigermor ikke går imod dig, og giver den en mandel alligevel. Men det er jo klart at det bliver en kamp, hvis det har foregået i så mange år.

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Hvordan er de ellers? Tænker på når man spiller et spil.. eller andet?

det har før været meget meget slemt det er det også ind i mellem hvis de taber så kan de blive så sure smide med spillet, men man kan se  i deres ansigter hvis de tager det okay men de er kede af de tabte,

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

det har før været meget meget slemt det er det også ind i mellem hvis de taber så kan de blive så sure smide med spillet, men man kan se  i deres ansigter hvis de tager det okay men de er kede af de tabte,

Så det er ikke helt så slemt.

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Så det er ikke helt så slemt.

nej det er værre hvis den ene får noget og den anden ikke gør så går de helt amok og bliver så misundelig på hinaden lige som to små børn så går den helt i klik

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

nej det er værre hvis den ene får noget og den anden ikke gør så går de helt amok og bliver så misundelig på hinaden lige som to små børn så går den helt i klik

Jøsses.. stakkels "unger" de er jo nærmest ødelagt.

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Jøsses.. stakkels "unger" de er jo nærmest ødelagt.

de er ødelagt desværre, for de kan ikke få en ordenlig hjælp desværre, det ville ha været 100 gange beder hvis de havde adhd.

og kommunen har også desværre opgivet dem så de har begge fået kastet en pention i hovede og det er alt forkert, for et job kan de klare bare ikke fuldtids...

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

de er ødelagt desværre, for de kan ikke få en ordenlig hjælp desværre, det ville ha været 100 gange beder hvis de havde adhd.

og kommunen har også desværre opgivet dem så de har begge fået kastet en pention i hovede og det er alt forkert, for et job kan de klare bare ikke fuldtids...

Det er fandeme synd. Bare fordi man vil gøre sine børn glæde, ødelægger man dem.
Det kan give så mange problemer i familien.

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Det er fandeme synd. Bare fordi man vil gøre sine børn glæde, ødelægger man dem.
Det kan give så mange problemer i familien.

jaaa desværre er det noget de har født men men min mor har ikke være så god til at sige dem modspil så det gør det jo lidt være, men ja det var hendes måde for at være en god mor det er ikke noget at gøre ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.