Anonym skriver:
jeg var gravid for første gang da jeg var 15 år gammel,
det var bestemt ikke planlagt, og det var ikke sådan at mennesker omkring mig, kunne se jeg var gravid: da jeg er lidt buttet
jeg synes bare det var utroligt at det ikke rigtig kunne ses, jeg gik os meget med en uvished omkring det:/ det var lidt underligt at ikke selv vide at man var gravid. for min mensterition (staves?) kom da indimellem. jeg havde det heller ikke sådan med kvalme og osv. som andre mange kvinder for det meste får under gravideten!
men idag når jeg ser tilbage på det. med uvisheden så har jeg et fantastisk barn. som jeg elsker af hele mit hjerte
jeg synes det er lidt hårdt engang imellem..
hun betyder alt for mig<3 og barnets far er jeg stadig sammen med og vi har aldrig været flyttede fra hinanden pga af det skønt vi har det så godt sammen som vi har det. familien tag det ok fint med at jeg skulle være ung mor, der var ingenting der,
er der andre end mig som var gravid som 15-16 årigt?? og var det planlagt eller var det uvished? hvordan har i det med at være unge forældere.
hvornår tænker i på at skal have næste barn?? hvis gravid i så ung alder...
skriver som anonym, da jeg ikke vil have det skal kunne googles på internettet... 

Jeg var 17 da jeg blev gravid, og fyldte 18 år her for en månedstid siden, og venter spændt på hvornår hun melder sin ankomst (havde termin 18/3)
- jeg troede ikke jeg var gravid fordi jeg også havde haft det der mindede om mens, men pga en veninde var nervøs for hun var tog vi en test sammen, hendes var negativ, det var min bestemt ikke
Det var bestemt ikke forventet jeg var gravid! Men er lykkelig over jeg blev det, og kan ikke vente til vores lille skat kommer