hvornår blev i gravid første gang? jeg var kun 15år!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

dukke

Anonym skriver:

jeg var gravid for første gang da jeg var 15 år gammel,

det var bestemt ikke planlagt, og det var ikke sådan at mennesker omkring mig, kunne se jeg var gravid: da jeg er lidt buttet

jeg synes bare det var utroligt at det ikke rigtig kunne ses, jeg gik os meget med en uvished omkring det:/ det var lidt underligt at ikke selv vide at man var gravid. for min mensterition (staves?) kom da indimellem. jeg havde det heller ikke sådan med kvalme og osv. som andre mange kvinder for det meste får under gravideten!

men idag når jeg ser tilbage på det. med uvisheden så har jeg et fantastisk barn. som jeg elsker af hele mit hjertejeg synes det er lidt hårdt engang imellem..

hun betyder alt for mig<3 og barnets far er jeg stadig sammen med og vi har aldrig været flyttede fra hinanden pga af det skønt vi har det så godt sammen som vi har det. familien tag det ok fint med at jeg skulle være ung mor, der var ingenting der,

er der andre end mig som var gravid som 15-16 årigt?? og var det planlagt eller var det uvished? hvordan har i det med at være unge forældere.

hvornår tænker i på at skal have næste barn?? hvis gravid i så ung alder...

skriver som anonym, da jeg ikke vil have det skal kunne googles på internettet...

Jeg var 18 år første gang jeg bliver gravid men fik en abort da de fandt ud af der var 2 og den ene var død og den anden var syg.

Så blev jeg gravid da jeg var 19 og fødte en dejlig dreng 5 mdr efter jeg blev 20
Og er 22 og for 3 uger fødte jeg en lille pige

Elsker at være ung mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

det var bestemt ikke planlagt, og det var ikke sådan at mennesker omkring mig, kunne se jeg var gravid: da jeg er lidt buttet

jeg synes bare det var utroligt at det ikke rigtig kunne ses, jeg gik os meget med en uvished omkring det:/ det var lidt underligt at ikke selv vide at man var gravid. for min mensterition (staves?) kom da indimellem. jeg havde det heller ikke sådan med kvalme og osv. som andre mange kvinder for det meste får under gravideten!

men idag når jeg ser tilbage på det. med uvisheden så har jeg et fantastisk barn. som jeg elsker af hele mit hjertejeg synes det er lidt hårdt engang imellem..

hun betyder alt for mig<3 og barnets far er jeg stadig sammen med og vi har aldrig været flyttede fra hinanden pga af det skønt vi har det så godt sammen som vi har det. familien tag det ok fint med at jeg skulle være ung mor, der var ingenting der,

er der andre end mig som var gravid som 15-16 årigt?? og var det planlagt eller var det uvished? hvordan har i det med at være unge forældere.

skriver som anonym, da jeg ikke vil have det skal kunne googles på internettet...

Blev gravid som 17-årig, men fik en abort.

Blev så gravid igen, som 18-årig, fødte 4 mdr før jeg blev 19

Er 24 i dag, og har 3 skønne unger

Anmeld

23. marts 2013

Bertris

Anonym skriver:

Jeg var 17 da jeg blev gravid, og fyldte 18 år her for en månedstid siden, og venter spændt på hvornår hun melder sin ankomst (havde termin 18/3) 

- jeg troede ikke jeg var gravid fordi jeg også havde haft det der mindede om mens, men pga en veninde var nervøs for hun var tog vi en test sammen, hendes var negativ, det var min bestemt ikke  

Det var bestemt ikke forventet jeg var gravid! Men er lykkelig over jeg blev det, og kan ikke vente til vores lille skat kommer 

Anmeld

24. marts 2013

EmmaKathrine

H+S Skjolgborg. skriver:

Jeg var syg med meget højt feber og mavesmerter lå over en uge i sengen husker jeg og de troede endelig jeg have blindtarmbetændelse 2 påskedag på skolehjemme. Men ja jeg bliv så indlagt og men fandt så ud af jeg var gravid og ingen hjerteblik.

De mener hun er død pga betændelse og klamytia osv i ca uge 19.

Modkagen var også meget grim og hun var meget grå og tynd.

Som de siger har jeg har nok gået rundt med et død barn og sygdom en tid /nogle uger Efterdet rød skulle jeg have været ca 23 uger henne 2 påskedag fik jeg så afvide efter som jeg bløde i nov og sidste gang han overfaldt mig var i nov så det kan kun være fra nov af osv Så derfor jeg har svær ved af holde på foster osv derefter mener gynækologen så da min søn kom var han et mirakel barn og efter ham midste jeg jo en del med hans far kom til gynækolog og fandt så sammen med min ungdoms kæreste og så fik jeg afvide efter jeg have en sa 19/2-2005 og var til gynækolog i april 2005 af jeg skulle have piller progestan morgen middag og aften pga min slimhinde er meget meget slap så uden pillerne ville jeg ikke kunne komme over de 12+0 uge henne. så det fik jeg så med mine to sidste børn

Så ja min stor søn er et mirakel barn tros jeg blød nogle gange under graviditen med ham også BLIV HAN DERIND og kunne endelig gå hele gravidten uden af vide jeg vente ham hvis det ikke var fordi jeg var til lægen da jeg var 6+2 henne teste nemlig negativ i uge 4+4 og 5+5 og have ikke blødt der men det sket så i uge 8 og 17 men han bliv derind til uge 38+1  .

Min datte var der tit blod og var ved af føde i uge 7- 18 og 34+5 men lå så i sengen til uge 38 også gad hun da ikke ud før jeg var 40+2 henne have alt med hende  .

Med den mindste her lidt ligesom min første søn dog lidt værre med alt muligt men han gad så ikke ud før uge 40+2 også tog 26 kg på med ham og 29 med min datter men kun 17 kg med den første .

Elsker mine dejlig børn og skal ja og  ikke have flere og kan helle ikke jeg er glad mor til 3 + en bonus søn + er også 36 år og manden 42 nu så tihi 

PUHA, sikke en omgang

Anmeld

26. marts 2013

H+S Skjolgborg.

EmmaKathrine skriver:

PUHA, sikke en omgang

Ja men live går vider tros alt og har 3 dejlig leven børn + en bonus søn på 15 år Ja også en dejlig mand

Anmeld

26. marts 2013

NovemberBaby2013

Jeg var 13, og GUD hvor er jeg glad for at jeg fik det fjernet!
Jeg mener ikke at man skal have børn når man selv er et barn..
(Ja, jeg er lidt skeptisk ang. det).. Er lidt gammeldags på det punkt!
Nu bliver jeg 19 d. 3. maj og er klar på at få børn.
Men før, det er NOG GO!

-Bare et udbrud herfra!

Anmeld

26. marts 2013

bobbles

BabyWish9413 skriver:

Jeg var 13, og GUD hvor er jeg glad for at jeg fik det fjernet!
Jeg mener ikke at man skal have børn når man selv er et barn..
(Ja, jeg er lidt skeptisk ang. det).. Er lidt gammeldags på det punkt!
Nu bliver jeg 19 d. 3. maj og er klar på at få børn.
Men før, det er NOG GO!

-Bare et udbrud herfra!

om man er 13, 15 eller 16 bør man slet ikke få børn! det er jo grotesk! børn bør ikke få børn!

Anmeld

26. marts 2013

NovemberBaby2013

NO GO***

Anmeld

26. marts 2013

isabellasmor

Jeg blev planlagt gravid som 17 årig. Vi er så småt begyndt at snakke om nr 2, men venter til vores datter er i hvert fald 2 år 

Anmeld

26. marts 2013

lukaj

jeg var 20 da jeg blev planlagt gravid, og 21 da jeg fødte (tvillinger) nr 3 fik jeg som 26 år med min nye mand, jeg gik fra tvillingernes far da de var 2 år.

jeg har aldrig tænkt på mig selv som specielt ung mor, og det er jeg jo heller ikke i forhold til jer der fik børn som 15, 16 og 17 årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.