Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg var gravid for første gang da jeg var 15 år gammel,
det var bestemt ikke planlagt, og det var ikke sådan at mennesker omkring mig, kunne se jeg var gravid: da jeg er lidt buttet
jeg synes bare det var utroligt at det ikke rigtig kunne ses, jeg gik os meget med en uvished omkring det:/ det var lidt underligt at ikke selv vide at man var gravid. for min mensterition (staves?) kom da indimellem. jeg havde det heller ikke sådan med kvalme og osv. som andre mange kvinder for det meste får under gravideten!
men idag når jeg ser tilbage på det. med uvisheden så har jeg et fantastisk barn. som jeg elsker af hele mit hjertejeg synes det er lidt hårdt engang imellem..
hun betyder alt for mig<3 og barnets far er jeg stadig sammen med og vi har aldrig været flyttede fra hinanden pga af det skønt vi har det så godt sammen som vi har det. familien tag det ok fint med at jeg skulle være ung mor, der var ingenting der,
er der andre end mig som var gravid som 15-16 årigt?? og var det planlagt eller var det uvished? hvordan har i det med at være unge forældere.
hvornår tænker i på at skal have næste barn?? hvis gravid i så ung alder...
skriver som anonym, da jeg ikke vil have det skal kunne googles på internettet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SKRIFTEN BLEV DOG LIDT SMÅT DSV...
Anonym skriver: jeg var gravid for første gang da jeg var 15 år gammel, det var bestemt ikke planlagt, og det var ikke sådan at mennesker omkring mig, kunne se jeg var gravid: da jeg er lidt buttet jeg synes bare det var utroligt at det ikke rigtig kunne ses, jeg gik os meget med en uvished omkring det:/ det var lidt underligt at ikke selv vide at man var gravid. for min mensterition (staves?) kom da indimellem. jeg havde det heller ikke sådan med kvalme og osv. som andre mange kvinder for det meste får under gravideten! men idag når jeg ser tilbage på det. med uvisheden så har jeg et fantastisk barn. som jeg elsker af hele mit hjertejeg synes det er lidt hårdt engang imellem.. hun betyder alt for mig<3 og barnets far er jeg stadig sammen med og vi har aldrig været flyttede fra hinanden pga af det skønt vi har det så godt sammen som vi har det. familien tag det ok fint med at jeg skulle være ung mor, der var ingenting der, er der andre end mig som var gravid som 15-16 årigt?? og var det planlagt eller var det uvished? hvordan har i det med at være unge forældere. hvornår tænker i på at skal have næste barn?? hvis gravid i så ung alder... skriver som anonym, da jeg ikke vil have det skal kunne googles på internettet...
Jeg var lige blevet 16 år præcis 1 måned inden jeg fødte (blir 17 om 15 dage)- Fandt ud af det da jeg var 3 måneder henne. Det eneste tegn der var på at jeg var gravid var manglende MENS, men da den i forvejen var uregelmæssig tænkte jeg ikke nærmere over det, lige indtil jeg begyndte og få ømme bryster. Har idag Lucas der bliver 1 år den 6 maj :-) Er stadig sammen med Lucas' far selvom det har været meget on-off det sidste år:-(
4 mdr efter jeg flydte 16:-)
mortilelias:-) skriver: 4 mdr efter jeg flydte 16:-)
Og nu jeg 20 og venter lillebror:-)
Benjamins'mor skriver: Jeg var 15. Var 16 år og 6 mdr da jeg fødte. Er nu 18, gravid med nr 2. Bliver 19 1-2 mdr før jeg føder.
Jeg var 15. Var 16 år og 6 mdr da jeg fødte. Er nu 18, gravid med nr 2. Bliver 19 1-2 mdr før jeg føder.
så er jeg ikke den eneste... jeg var næsten 16 år da mit barn kom til verden!
EmmaKathrine skriver: Jeg var lige blevet 16 år præcis 1 måned inden jeg fødte (blir 17 om 15 dage)- Fandt ud af det da jeg var 3 måneder henne. Det eneste tegn der var på at jeg var gravid var manglende MENS, men da den i forvejen var uregelmæssig tænkte jeg ikke nærmere over det, lige indtil jeg begyndte og få ømme bryster. Har idag Lucas der bliver 1 år den 6 maj :-) Er stadig sammen med Lucas' far selvom det har været meget on-off det sidste år:-(
okay...
jeg fandt meget sent ud af at jeg var gravid:/ netop fordi min mensterion kom sådan nogenlunde.. jeg havde bare ikke tanken ved at jeg måske var gravid da det min mensterion kom.. Men der gik lidt langt tid imellem...
ligeså ung som miigh
mortilelias:-) skriver: Og nu jeg 20 og venter lillebror:-)
og tillykke med det
jeg vil os gerne snart have et barn mere,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128