hvornår blev i gravid første gang? jeg var kun 15år!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

og tillykke med det

jeg vil os gerne snart have et barn mere,

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

LilleChelle

Jeg blev gravid som 19 årig. Fødte som 20 årig. Alt var helt planlagt  

Anmeld

22. marts 2013

H+S Skjolgborg.

Jeg var 14½ da jeg født den første.Men hun døde og det var ok for jeg var ikke klar og den var slet slet ikke ønskede.(voldtaget)

Fik min anden datter da jeg var 21 men Emma døde desværre. Det var hårdt. Så gik jeg på p-piller i små 2-2½ år og fik nr 3 en dejlig dreng som lige er bliv 12 år i jan.+ en datter i 2006 og en dreng mere i 2009.

Samlagt været gravid 11 gang med MA,SA og fødsel.

Det var lige mit her.

Anmeld

22. marts 2013

EmmaKathrine

Anonym skriver:

okay...

jeg fandt meget sent ud af at jeg var gravid:/ netop fordi min mensterion kom sådan nogenlunde.. jeg havde bare ikke tanken ved at jeg måske var gravid da det min mensterion kom.. Men der gik lidt langt tid imellem...

Det er jo klart hvis ens MENS kommer, så tror jeg ikke tanken strejfer en. 

Anmeld

22. marts 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

så er jeg ikke den eneste... jeg var næsten 16 år da mit barn kom til verden!

Jeg fik ikke min mens, men tænkte ikke så meget over det. Testede et par gange men først 11+ var den positiv, så troede egentligt ikke på det.

Jeg er stadig sammen med faren, og vi venter vores nr 2.

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg blev gravid som 19 årig. Fødte som 20 årig. Alt var helt planlagt  

ja vil os ønske mit var planlagt så jeg kunne få fornemmelsen af at være gravid end at være usikker og ikke tænke over noget:9)

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

H+S Skjolgborg. skriver:

Jeg var 14½ da jeg født den første.Men hun døde og det var ok for jeg var ikke klar og den var slet slet ikke ønskede.(voldtaget)

Fik min anden datter da jeg var 21 men Emma døde desværre. Det var hårdt. Så gik jeg på p-piller i små 2-2½ år og fik nr 3 en dejlig dreng som lige er bliv 12 år i jan.+ en datter i 2006 og en dreng mere i 2009.

Samlagt været gravid 11 gang med MA,SA og fødsel.

Det var lige mit her.

pyyha det må ha været en meget hård omgang,

på en måde som du selv skriver det så det ok at det første barn døde når du var blevet voldtaget:

for ellers havde du måske få en abort hvis altså ikke det var dødt?

det må jo have været underligt når det var en voldtægt mand som gjorde det... det gør mig ked af det at dit andet døde..  men skønt du har dig en dreng...

(den gang jeg blev gravid tag jeg ikke p-piller så der havde ikke været en ekstra beskyttelæse

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

EmmaKathrine skriver:

Det er jo klart hvis ens MENS kommer, så tror jeg ikke tanken strejfer en. 

nej det er nemlig det..

er bare bange for det sker igen, men efter den første gang. så er jeg nok lidt mere opmærksomt på det....

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg fik ikke min mens, men tænkte ikke så meget over det. Testede et par gange men først 11+ var den positiv, så troede egentligt ikke på det.

Jeg er stadig sammen med faren, og vi venter vores nr 2.

tillykke med det

det vil sige at en test er ikke altid nok..

jeg har aldrig brugt en test..

Anmeld

22. marts 2013

H+S Skjolgborg.

pyyha det må ha været en meget hård omgang,

på en måde som du selv skriver det så det ok at det første barn døde når du var blevet voldtaget:

for ellers havde du måske få en abort hvis altså ikke det var dødt?

det må jo have været underligt når det var en voldtægt mand som gjorde det... det gør mig ked af det at dit andet døde..  men skønt du har dig en dreng...

(den gang jeg blev gravid tag jeg ikke p-piller så der havde ikke været en ekstra beskyttelæse

Den gang da jeg var 14½ var da jeg boede i plejefamilie i 5-5½ år med voldtaget og overgræb ja og vold af og til.men flytte den 24 feb 1991 på skolehjem og har ikke set dem siden.

Jeg kunne ikke få en abort var næsten ½ vejs henne så føde hende 2 påskedag i 1991.Ville endelig ikke se og vide hvad det var men jdm viste det ikke og viste mig hende osv.I mit hovede var det bare en drøm og ikke mig og er det stadig til tider den dag i dag.

Emma var ikke 100 % ønskede viste endelig ikke jeg var gravid før jeg var 11+0 henne fik taget spiral ud i juli mdr pga jeg ikke have en fast kæreste der men den 27/7-97 møde jeg så en sød rar fyr og ja fik så ikke det rød og det gjore jeg så heller ikke mdr efte så jeg tog til lægen osv var  uge 11+0  vi nået lige af vende os til tanken da min kæreste bliv banke en aften hjemme ved mig og jeg blande mig i jeg ikke mete vold var ok også bliv jeg spak  selv og med 112 den 29/11 lige på min fødselsdag i 1997.

Der var gået hul på moderkagen og emma fik chok osv så hun døde den aften desværre. Men ja jeg fik så en dreng  i 2001 og en pige i 2006 og en dreng mere i 2009

imellem hullene 1 Ma og 6 SA( så endlig gravid 12 gange men tæller ikke den første med så derfor kun 11 i mit hovede)

men jeg har 3 dejlig dejlig børn¨der nu er 3-6-12 år + en bonus søn den dag i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.