pyyha det må ha været en meget hård omgang,
på en måde som du selv skriver det så det ok at det første barn døde når du var blevet voldtaget:
for ellers havde du måske få en abort hvis altså ikke det var dødt?
det må jo have været underligt når det var en voldtægt mand som gjorde det... det gør mig ked af det at dit andet døde.. men skønt du har dig en dreng...
(den gang jeg blev gravid tag jeg ikke p-piller så der havde ikke været en ekstra beskyttelæse
Den gang da jeg var 14½ var da jeg boede i plejefamilie i 5-5½ år med voldtaget og overgræb ja og vold af og til.men flytte den 24 feb 1991 på skolehjem og har ikke set dem siden.
Jeg kunne ikke få en abort var næsten ½ vejs henne så føde hende 2 påskedag i 1991.Ville endelig ikke se og vide hvad det var men jdm viste det ikke og viste mig hende osv.I mit hovede var det bare en drøm og ikke mig og er det stadig til tider den dag i dag.
Emma var ikke 100 % ønskede viste endelig ikke jeg var gravid før jeg var 11+0 henne fik taget spiral ud i juli mdr pga jeg ikke have en fast kæreste der men den 27/7-97 møde jeg så en sød rar fyr og ja fik så ikke det rød og det gjore jeg så heller ikke mdr efte så jeg tog til lægen osv var uge 11+0 vi nået lige af vende os til tanken da min kæreste bliv banke en aften hjemme ved mig og jeg blande mig i jeg ikke mete vold var ok også bliv jeg spak selv og med 112 den 29/11 lige på min fødselsdag i 1997.
Der var gået hul på moderkagen og emma fik chok osv så hun døde den aften desværre. Men ja jeg fik så en dreng i 2001 og en pige i 2006 og en dreng mere i 2009 
imellem hullene 1 Ma og 6 SA( så endlig gravid 12 gange men tæller ikke den første med så derfor kun 11 i mit hovede)
men jeg har 3 dejlig dejlig børn¨der nu er 3-6-12 år + en bonus søn den dag i dag 
Anmeld