Hvorfor døde det første barn?
Jeg var syg med meget højt feber og mavesmerter lå over en uge i sengen husker jeg og de troede endelig jeg have blindtarmbetændelse 2 påskedag på skolehjemme. Men ja jeg bliv så indlagt og men fandt så ud af jeg var gravid og ingen hjerteblik.
De mener hun er død pga betændelse og klamytia osv i ca uge 19.
Modkagen var også meget grim og hun var meget grå og tynd.
Som de siger har jeg har nok gået rundt med et død barn og sygdom en tid /nogle uger Efterdet rød skulle jeg have været ca 23 uger henne 2 påskedag fik jeg så afvide efter som jeg bløde i nov og sidste gang han overfaldt mig var i nov så det kan kun være fra nov af osv Så derfor jeg har svær ved af holde på foster osv derefter mener gynækologen så da min søn kom var han et mirakel barn og efter ham midste jeg jo en del med hans far kom til gynækolog og fandt så sammen med min ungdoms kæreste og så fik jeg afvide efter jeg have en sa 19/2-2005 og var til gynækolog i april 2005 af jeg skulle have piller progestan morgen middag og aften pga min slimhinde er meget meget slap så uden pillerne ville jeg ikke kunne komme over de 12+0 uge henne. så det fik jeg så med mine to sidste børn
Så ja min stor søn er et mirakel barn tros jeg blød nogle gange under graviditen med ham også BLIV HAN DERIND og kunne endelig gå hele gravidten uden af vide jeg vente ham hvis det ikke var fordi jeg var til lægen da jeg var 6+2 henne teste nemlig negativ i uge 4+4 og 5+5 og have ikke blødt der men det sket så i uge 8 og 17 men han bliv derind til uge 38+1
.
Min datte var der tit blod og var ved af føde i uge 7- 18 og 34+5 men lå så i sengen til uge 38 også gad hun da ikke ud før jeg var 40+2 henne have alt med hende
.
Med den mindste her lidt ligesom min første søn dog lidt værre med alt muligt men han gad så ikke ud før uge 40+2 også tog 26 kg på med ham og 29 med min datter men kun 17 kg med den første
.
Elsker mine dejlig børn og skal ja og ikke have flere og kan helle ikke jeg er glad mor til 3 + en bonus søn + er også 36 år og manden 42 nu så tihi 
Anmeld