hvornår blev i gravid første gang? jeg var kun 15år!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

EmmaKathrine

H+S Skjolgborg. skriver:

Den gang da jeg var 14½ var da jeg boede i plejefamilie i 5-5½ år med voldtaget og overgræb ja og vold af og til.men flytte den 24 feb 1991 på skolehjem og har ikke set dem siden.

Jeg kunne ikke få en abort var næsten ½ vejs henne så føde hende 2 påskedag i 1991.Ville endelig ikke se og vide hvad det var men jdm viste det ikke og viste mig hende osv.I mit hovede var det bare en drøm og ikke mig og er det stadig til tider den dag i dag.

Emma var ikke 100 % ønskede viste endelig ikke jeg var gravid før jeg var 11+0 henne fik taget spiral ud i juli mdr pga jeg ikke have en fast kæreste der men den 27/7-97 møde jeg så en sød rar fyr og ja fik så ikke det rød og det gjore jeg så heller ikke mdr efte så jeg tog til lægen osv var  uge 11+0  vi nået lige af vende os til tanken da min kæreste bliv banke en aften hjemme ved mig og jeg blande mig i jeg ikke mete vold var ok også bliv jeg spak  selv og med 112 den 29/11 lige på min fødselsdag i 1997.

Der var gået hul på moderkagen og emma fik chok osv så hun døde den aften desværre. Men ja jeg fik så en dreng  i 2001 og en pige i 2006 og en dreng mere i 2009

imellem hullene 1 Ma og 6 SA( så endlig gravid 12 gange men tæller ikke den første med så derfor kun 11 i mit hovede)

men jeg har 3 dejlig dejlig børn¨der nu er 3-6-12 år + en bonus søn den dag i dag

Hvorfor døde det første barn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

nille

Profilbillede for nille
Anonym skriver:

jeg var gravid for første gang da jeg var 15 år gammel,

det var bestemt ikke planlagt, og det var ikke sådan at mennesker omkring mig, kunne se jeg var gravid: da jeg er lidt buttet

jeg synes bare det var utroligt at det ikke rigtig kunne ses, jeg gik os meget med en uvished omkring det:/ det var lidt underligt at ikke selv vide at man var gravid. for min mensterition (staves?) kom da indimellem. jeg havde det heller ikke sådan med kvalme og osv. som andre mange kvinder for det meste får under gravideten!

men idag når jeg ser tilbage på det. med uvisheden så har jeg et fantastisk barn. som jeg elsker af hele mit hjertejeg synes det er lidt hårdt engang imellem..

hun betyder alt for mig<3 og barnets far er jeg stadig sammen med og vi har aldrig været flyttede fra hinanden pga af det skønt vi har det så godt sammen som vi har det. familien tag det ok fint med at jeg skulle være ung mor, der var ingenting der,

er der andre end mig som var gravid som 15-16 årigt?? og var det planlagt eller var det uvished? hvordan har i det med at være unge forældere.

hvornår tænker i på at skal have næste barn?? hvis gravid i så ung alder...

skriver som anonym, da jeg ikke vil have det skal kunne googles på internettet...

Jeg var også 15 år da jeg blev gravid med vores første, og 16 da jeg fødte ham, min mand var 21 år. Da vi fik vores anden var jeg 27 og nu hvor vi skal have den tredje og sidste er jeg  33 år.

Vores første dreng var bestemt ikke planlagt, men intet mindre end et ønske barn da først han kom til verden.

Jeg synes det har været skønt at være ung forældre og det samme synes min mand. Jeg ville aldrig bevidst planlægge en graviditet i så ung en alder, selv om jeg kan se tilbage på en skøn tid og jeg nu er i besiddelse af den mest fantastiske teenager på 17 år. Det sværeste for mig pt. er at se min søn og tænke at jeg da jeg var på hans alder, havde et lille barn på  år, han har pt. ingen planer om børn før han har uddannelse hjemme, men skulle det ske, ville jeg bakke ham 100 procent op, men vi har haft snakken om at få børn tidligt mange gange og det har vist afskrækket ham lidt:-)

Anmeld

22. marts 2013

Malonde1985

1. Barn = 20 år da jeg blev gravid. 21 år da jeg fødte Dianna 

2. Barn = 25 år da jeg blev gravid. 26 år da jeg fødte Mathias 

Der er 4,5 år imellem ungerne 

Anmeld

22. marts 2013

Juliekp

Jeg blev gravid som 17-årig og fødte som 18-årig den skønneste lille pige, min kæreste er 27. Hun var bestemt ikke planlagt, da jeg var igang med uddannelse og gerne ville have gjort den færdig først. Vi ville gerne have børn, bare længere ude i fremtiden, men skæbnen bestemte hun skulle komme der Jeg er sammen med faren og vi er helt bevidste om ikke at skulle have flere børn.

Anmeld

22. marts 2013

Babydreams

Jeg var 20 da jeg blev gravid, og var 21 da jeg blev mor

Jeg var gravid da jeg var 16 år, men min kæreste og jeg havde kun været sammen i 4 mdr, og jeg var ikke mental klar på at blive mor der, da jeg var igang med at bearbejde nogle forskellige ting der er sket i mit liv, vi valgte derfor en abort, og det var super hårdt psykisk, men vi følte at det var det bedste vi kunne gøre for vores ufødte barn! Jeg kunne ikke være tanken om at gå rundt med barnet i 9 mdr, og derefter bortadoptere, selvom vi havde det i overvejelserne, da jeg altid har værrt i mod aborter.

Da jeg blev gravid 2 gang, var det fuld ud planlagt, og vi har nu en søn på 13 mdr

Anmeld

22. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

det var bestemt ikke planlagt, og det var ikke sådan at mennesker omkring mig, kunne se jeg var gravid: da jeg er lidt buttet

jeg synes bare det var utroligt at det ikke rigtig kunne ses, jeg gik os meget med en uvished omkring det:/ det var lidt underligt at ikke selv vide at man var gravid. for min mensterition (staves?) kom da indimellem. jeg havde det heller ikke sådan med kvalme og osv. som andre mange kvinder for det meste får under gravideten!

men idag når jeg ser tilbage på det. med uvisheden så har jeg et fantastisk barn. som jeg elsker af hele mit hjertejeg synes det er lidt hårdt engang imellem..

hun betyder alt for mig<3 og barnets far er jeg stadig sammen med og vi har aldrig været flyttede fra hinanden pga af det skønt vi har det så godt sammen som vi har det. familien tag det ok fint med at jeg skulle være ung mor, der var ingenting der,

er der andre end mig som var gravid som 15-16 årigt?? og var det planlagt eller var det uvished? hvordan har i det med at være unge forældere.

skriver som anonym, da jeg ikke vil have det skal kunne googles på internettet...

Jeg var 20 første gang jeg var gravid (endte dog i MA) - denne gang var jeg 21 og er også 21 når jeg skal føde

- hvor langt var du henne da du opdagede du var gravid?

Anmeld

22. marts 2013

Louise H.

var 18 da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte :-)

Anmeld

22. marts 2013

malliebooh

Blev gravid som 19-årig .. Nu bliver det spændende at se om jeg når at blive 20 år eller ej inden fødsel, da termin er 13 dage inden min fødselsdag

Det er planlagt

Anmeld

22. marts 2013

H+S Skjolgborg.

Hvorfor døde det første barn? 

Jeg var syg med meget højt feber og mavesmerter lå over en uge i sengen husker jeg og de troede endelig jeg have blindtarmbetændelse 2 påskedag på skolehjemme. Men ja jeg bliv så indlagt og men fandt så ud af jeg var gravid og ingen hjerteblik.

De mener hun er død pga betændelse og klamytia osv i ca uge 19.

Modkagen var også meget grim og hun var meget grå og tynd.

Som de siger har jeg har nok gået rundt med et død barn og sygdom en tid /nogle uger Efterdet rød skulle jeg have været ca 23 uger henne 2 påskedag fik jeg så afvide efter som jeg bløde i nov og sidste gang han overfaldt mig var i nov så det kan kun være fra nov af osv Så derfor jeg har svær ved af holde på foster osv derefter mener gynækologen så da min søn kom var han et mirakel barn og efter ham midste jeg jo en del med hans far kom til gynækolog og fandt så sammen med min ungdoms kæreste og så fik jeg afvide efter jeg have en sa 19/2-2005 og var til gynækolog i april 2005 af jeg skulle have piller progestan morgen middag og aften pga min slimhinde er meget meget slap så uden pillerne ville jeg ikke kunne komme over de 12+0 uge henne. så det fik jeg så med mine to sidste børn

Så ja min stor søn er et mirakel barn tros jeg blød nogle gange under graviditen med ham også BLIV HAN DERIND og kunne endelig gå hele gravidten uden af vide jeg vente ham hvis det ikke var fordi jeg var til lægen da jeg var 6+2 henne teste nemlig negativ i uge 4+4 og 5+5 og have ikke blødt der men det sket så i uge 8 og 17 men han bliv derind til uge 38+1  .

Min datte var der tit blod og var ved af føde i uge 7- 18 og 34+5 men lå så i sengen til uge 38 også gad hun da ikke ud før jeg var 40+2 henne have alt med hende  .

Med den mindste her lidt ligesom min første søn dog lidt værre med alt muligt men han gad så ikke ud før uge 40+2 også tog 26 kg på med ham og 29 med min datter men kun 17 kg med den første .

Elsker mine dejlig børn og skal ja og  ikke have flere og kan helle ikke jeg er glad mor til 3 + en bonus søn + er også 36 år og manden 42 nu så tihi 

Anmeld

22. marts 2013

Monski

Anonym skriver:

Jeg var 17 da jeg blev gravid og fødte 2 måneder inden jeg blev 18, Anthons far og jeg havde været sammen i 4 år, men han var ikke klar til børn og gjorde det meget klart fra statt af så vi slog op der, vi sås dog stadig meget som venner og han var også med til jm, læge og fødslen, nu ser han Anthon én overnatning om ugen
I dag er Anthon 3 år.
Min "nye" kæreste og jeg gik så igang med projektbaby i januar og D. 6 februar (dagen efter jeg blev 21) testede jeg positivt
Men mistede desværre for 2 uger siden, så vi skal bare igang igen og vi håber på at vi snart kan stå med en positiv test igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.