Hvornår er en kvinde for gammel til at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Ja, jeg siger også til mig selv, at hvis jeg ikke får flere børn ( som jeg gerne vil), så er jeg dybt taknemmelig for at have fået Alberte  Jeg vil bare så gerne give hende søskende, jeg ved hvor meget jeg selv har brugt mine, så det er næsten uundværligt i min verden. Men hva´jeg har da 9 år endnu at løbe på...i følge min egen grænse

Lige præcis. Villads er mere end nok for mig, så hvis chancen for flere børn ikke dukker op, så vil jeg stadig være lykkelig og tilfreds. 

Vi har massere af år søde! Ork

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Nessie

VI havde aftalt, at når jeg blev 40, så var det slut med at prøve.

Heldigvis nåede vi det lige, men må da indrømme at jeg godt kunne tænke mig at have fået mine børn for 10 år siden, men sådan skulle det ikke gå 

Anmeld

23. marts 2013

aarhusmor

Mamalou skriver:

Jeg er ked af at høre, at I har måtte kæmpe så længe og hårdt. Din/jeres historie er jo netop et bevis på, at man egentlig ikke kan sætte en øvre grænse på forhånd!

Tak

Anmeld

23. marts 2013

Mother-love

Det er svært at sige det kommer jo an på personen. Men jeg vil sige at 40 år er virkelig maks.
Min personlige grænse går ved 35 år.
Men jeg tænker at hvis vi får en mere skal de være inden jeg bliver 30 ( er 26) Isabella bliver 2 til maj.
Min kæreste er 37. Så det er også på hans sidste. Men det kommer bare meget an på sind og hvor frisk man er. Min kæreste er en knægt på 25 i en 37 årigs kop hehe

Anmeld

23. marts 2013

morethanperfect

Min grænse går ved 30 år .. 

Har altid ville ha mine børn i en ung alder så jeg kan følge dem så langt som muligt i livet 

Anmeld

23. marts 2013

blomst84

Jeg vil sige 38, men min personlige grænse er 35  Før i tiden mente jeg at 30 var sidste udkald, men det har ændret sig, selvom jeg er 28 og har 2 børn  

Anmeld

23. marts 2013

Albertsen92

Mamalou skriver:

Hvorfor? Hvis jeg må være så fræk at spørge

Fordi jeg gerne vil være ung med mine børn, og kunne tage på en masse ferier når de er flyttet hjemmefra, der er jeg jo stadig rimelig ung. Og så vil jeg gerne være frisk og nyde børnebørn til den tid.

Og så har jeg bare været super glad for, min mor fik mig før hun var 30, hun er allerede mormor som 45-årig, hvor der er mange herinde der først får børn. Og hvis jeg skal være ærlig synes jeg det er synd for børn, med så gammel en mor.

Ja, jeg kunne blive ved

Anmeld

23. marts 2013

Lady Marion <3

40   syntes jeg er udkaldet for sidste barn (eller første og eneste)  Som plejeforældre i min kommune må man også max være 40 år ældre end sit plejebarn ..

Anmeld

23. marts 2013

hautecouture

Man er først for gammel når man føler sig for gammel Min mor fødte mig 14 dage før hun fyldte 40 (er MEGA efternøler med en bror og søster på hhv 18 og 15 år ældre end mig) - jeg havde en fantastisk barndom på lige vilkår med mine jævnaldrende og har aldrig "lidt" under, eller mærket noget til, at jeg havde en ældre mor (og far - der dog er 5 år yngre end mor)

Jeg vil hverken dømme eller danne mig en mening om en mor jeg ikke kender - blot fordi hun har fået børn sent. Ligesom jeg heller ikke ville dømme en ung mor.

Anmeld

23. marts 2013

Carina:-)

Da jeg blev gravid med den 1 som 17 årig synes jeg dem på 25 var gamle.

Da jeg fik nr 3 som 26 årig skulle jeg ihvertfald ikke have flere over de 30 år.

Da jeg fik nr 5 som 34 årig skulle jeg bestemt ikke have flere efter de 40

Nu fik jeg den yngste som 40 årig-

Og nu har jeg den indstilling,at man har et standpunkt indtil man tager et nyt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.