Al den snak om baby, så siger min kæreste li' så sødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Lady Marion <3

Miss-86 skriver:

Jeg skriver heller ikke at han har lovet mig noget - Synes bare at det var dejligt at han var optimist på det punkt og at han trods alt har gjort sig tanker omkring det!

Kan huske det så tydligt fra mig selv , alt hvad han nærmest sagde så man som "et tegn"    Jeg håber så inderligt for dig at han bliver parat , men tror ikke han bliver det så længe du kører løs ,, var i ikke inde i en "jeg snakker ikke om graviditet" periode lige nu ??   Jeg tænker det da ik meget fred han får hvis du snakker om befrugtning  ... Jeg lod min kæreste fuldstændig alene med sine tanker , dvs jeg droppede snakken om babyer fuldstændig , og så blev han klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Miss-86

Lady Marion <3 skriver:

Kan huske det så tydligt fra mig selv , alt hvad han nærmest sagde så man som "et tegn"    Jeg håber så inderligt for dig at han bliver parat , men tror ikke han bliver det så længe du kører løs ,, var i ikke inde i en "jeg snakker ikke om graviditet" periode lige nu ??   Jeg tænker det da ik meget fred han får hvis du snakker om befrugtning  ... Jeg lod min kæreste fuldstændig alene med sine tanker , dvs jeg droppede snakken om babyer fuldstændig , og så blev han klar

Jeg ser det ikke som et tegn, jeg ser det som at han alligevel gør sig nogle tanker om tingene, hvilket jeg ikke troede han gjorde!

JO vi skulle ikke tale PB, men efter den ene debat herinde, spurgte jeg ham, om det var okay vi snakkede om det også lukkede den igen og det var det!

Som før skrevet, så prøvede jeg sidste år i ½ år ikke at nævne det overhovedet, det hjalp ikke. SÅ fordi jeg lige nævner det denne gang, har nok ikke den store betydning!

Anmeld

20. marts 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Det synes jeg også ..
Og ja, lidt 'vildt' at han tænker over sådan noget egentligt

Ja det tænkte jeg også, "vildt"  Måske er det et tegn Men hvem ved, vi kvinder kan jo godt finde på at overanalyserer

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja det tænkte jeg også, "vildt"  Måske er det et tegn Men hvem ved, vi kvinder kan jo godt finde på at overanalyserer

Haha, ja det har du ret i at vi kvinder har tendens til..

Men jeg er holdt op med at se det som tegn - Da han har sagt så meget tidligere, hvor jeg har tænkt: Nu er han ved og være klar.
Også var han ikke.. Jeg tænker bare at han gør sig lidt tanker om tingene trods alt og det i sig selv er godt..
Men nu skal han have fred i sit hoved, til at tænke selv Haha.

Anmeld

20. marts 2013

baby012

Miss-86 skriver:

Okay, ja er ligesom min..
Jeg har været oppe på 69 dage :/

ÆL testede du ? Eller gav I den bare gas ?

Nej det gjorde jeg ikke  

han spurgte mig om jeg ikke ville smide præventionen.. Og det gjorde jeg så med det samme.. fandt ud ag at jeg var 11 uger henne nogen måneder efter så den har  været der med det samme  

vi havde sex en gang daglig minimunm ..  

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

baby012 skriver:

Nej det gjorde jeg ikke  

han spurgte mig om jeg ikke ville smide præventionen.. Og det gjorde jeg så med det samme.. fandt ud ag at jeg var 11 uger henne nogen måneder efter så den har  været der med det samme  

vi havde sex en gang daglig minimunm ..  

Dejligt SÅ er der altså håb

Okay, ja vi har også sex hver - hver anden dag, så hvis vi fortsætter sådan, så skal der nok komme gevinst..

Anmeld

20. marts 2013

baby012

Miss-86 skriver:

Dejligt SÅ er der altså håb

Okay, ja vi har også sex hver - hver anden dag, så hvis vi fortsætter sådan, så skal der nok komme gevinst..

For jer !!  

og at han meget snart giver sig  

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

baby012 skriver:

For jer !!  

og at han meget snart giver sig  

Tak, har brug for alt det  jeg kan få

Anmeld

20. marts 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Haha, ja det har du ret i at vi kvinder har tendens til..

Men jeg er holdt op med at se det som tegn - Da han har sagt så meget tidligere, hvor jeg har tænkt: Nu er han ved og være klar.
Også var han ikke.. Jeg tænker bare at han gør sig lidt tanker om tingene trods alt og det i sig selv er godt..
Men nu skal han have fred i sit hoved, til at tænke selv Haha.

Kan jeg godt forstå. Ja det er godt han gør sig nogle tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.