Al den snak om baby, så siger min kæreste li' så sødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.584 visninger
28 svar
30 synes godt om
20. marts 2013

Miss-86

Jeg må bare lige dele med jer, hvad han sagde igår, da vi havde snakken igen IGEN IGEN...

Jeg siger til ham, at han nok skal regne med at der går noget tid inden jeg blir gravid, det hører man jo tit at det gør SAMT det at min cyklus er meget svingende.

Så siger han ligeså sødt: Jeg tror altså du hurtigt blir gravid

Det håber jeg også, meeeen .. man ved jo aldrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

gædde/gitte

Miss-86 skriver:

Jeg må bare lige dele med jer, hvad han sagde igår, da vi havde snakken igen IGEN IGEN...

Jeg siger til ham, at han nok skal regne med at der går noget tid inden jeg blir gravid, det hører man jo tit at det gør SAMT det at min cyklus er meget svingende.

I GUDER MISS 86!!

du er den ultimative mest skruk person jeg har "mødt" ha ha ha ha haha!

håber at når han er klar, at du så får hole-in-one, for ellers tror jeg at vi komme til at læse maaaaaaaaaaaaaange knurre-mis-tråde

til dig

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

gædde/gitte skriver:

I GUDER MISS 86!!

du er den ultimative mest skruk person jeg har "mødt" ha ha ha ha haha!

håber at når han er klar, at du så får hole-in-one, for ellers tror jeg at vi komme til at læse maaaaaaaaaaaaaange knurre-mis-tråde

til dig

Ja, jeg har heller aldrig påstået andet

Jeg er MEGET skruk!

Haha, jeg regner nu ikke med den er der i første huk, for så blir jeg da ikke skuffet, hvis den ikke er.. På det område er jeg lidt pessimist!

Anmeld

20. marts 2013

Smilehul

Hvor søøøødt  dejligt at have en god "opbakning" / støtte, når alting lige ikke går efter bogen

Nu kender jeg ikke til din historie, men vil bare give dig et råd, lad være med at gå for meget op i cyklusser, ægløsninger, bla bla .. nyyyyyyyyyyyyyyyd at have vild sex med din kæreste, det hele skal nok komme af sig selv.

Anmeld

20. marts 2013

female

Miss-86 skriver:

Inden vi gik i gang med projekt baby talte min kæreste og jeg også om, hvor lang tid der mon ville gå, fra vi gik i gang til vi stod med en positiv test. Jeg var overbevist om, at det ville tage noget tid (eftersom jeg nærmere mig de 30 og han var over). Mandens selvtillid fejlede imidlertid ikke noget for han var overbevist om, at han ville lave et "hole-in-one".

Det krævede blot ET enkelt forsøg for at lave vores skønne datter, såååå......

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

female skriver:

Inden vi gik i gang med projekt baby talte min kæreste og jeg også om, hvor lang tid der mon ville gå, fra vi gik i gang til vi stod med en positiv test. Jeg var overbevist om, at det ville tage noget tid (eftersom jeg nærmere mig de 30 og han var over). Mandens selvtillid fejlede imidlertid ikke noget for han var overbevist om, at han ville lave et "hole-in-one".

Det krævede blot ET enkelt forsøg for at lave vores skønne datter, såååå......

Hvor vildt - Ja nogle gange lykkes det bare i første huk

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Smilehul skriver:

Hvor søøøødt  dejligt at have en god "opbakning" / støtte, når alting lige ikke går efter bogen

Nu kender jeg ikke til din historie, men vil bare give dig et råd, lad være med at gå for meget op i cyklusser, ægløsninger, bla bla .. nyyyyyyyyyyyyyyyd at have vild sex med din kæreste, det hele skal nok komme af sig selv.

Ja, det var nu meget sødt

Jamen, tror nu jeg vil ÆL-teste i ny og næ, for min cyklus varierer lige fra 28 dage til 70 dage.. Men ellers så som du skriver bare nyde det og hvis min mens ikke kommer, så vil jeg ikke teste med det samme, for ved jo aldrig hvornår min mens kommer.. Sååe, der skal gå læææænge, før jeg tager en graviditets-test!

Anmeld

20. marts 2013

Tip!

Hvor er det søde

Min kæreste og jeg snakkede om baby den anden aften, så spurgte jeg om hvordag han ville reagere når jeg havde en positiv test.. Han svarede "Danse sejrsdags og råbe: Jeg har lavet en baby, jeg har lavet en baby.."

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Twinkle little star skriver:

Hvor er det søde

Min kæreste og jeg snakkede om baby den anden aften, så spurgte jeg om hvordag han ville reagere når jeg havde en positiv test.. Han svarede "Danse sejrsdags og råbe: Jeg har lavet en baby, jeg har lavet en baby.."

Jaa, det tror jeg også jeg vil gøre her Haha

Men nu skal vi lige igang først

Anmeld

20. marts 2013

Smilehul

Miss-86 skriver:

Ja, det var nu meget sødt

Jamen, tror nu jeg vil ÆL-teste i ny og næ, for min cyklus varierer lige fra 28 dage til 70 dage.. Men ellers så som du skriver bare nyde det og hvis min mens ikke kommer, så vil jeg ikke teste med det samme, for ved jo aldrig hvornår min mens kommer.. Sååe, der skal gå læææænge, før jeg tager en graviditets-test!

Ja, men nu kender jeg ikke din historie, men bare slap af og nyyyyyyyyyyyyd det med din kæreste.

Husk og slappe af, ikke stresse for meget og altid tænke efter samleje "er jeg mon blevet gravid" - hjernen styrer en hel del faktisk .. selvom man skulle tro det var løgn, så har vi selv indflydelse.

Pøj pøj og for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.