Al den snak om baby, så siger min kæreste li' så sødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Miss-86

Smilehul skriver:

Ja, men nu kender jeg ikke din historie, men bare slap af og nyyyyyyyyyyyyd det med din kæreste.

Husk og slappe af, ikke stresse for meget og altid tænke efter samleje "er jeg mon blevet gravid" - hjernen styrer en hel del faktisk .. selvom man skulle tro det var løgn, så har vi selv indflydelse.

Pøj pøj og for dig!

Tak for råd
Jeg vil helt sikkert prøve at lade være at tænke 'er jeg blevet gravid' efter sex

& TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Jeg må bare lige dele med jer, hvad han sagde igår, da vi havde snakken igen IGEN IGEN...

Jeg siger til ham, at han nok skal regne med at der går noget tid inden jeg blir gravid, det hører man jo tit at det gør SAMT det at min cyklus er meget svingende.

Så siger han ligeså sødt: Jeg tror altså du hurtigt blir gravid

Det håber jeg også, meeeen .. man ved jo aldrig!

Anmeld

20. marts 2013

baby012

Miss-86 skriver:

Jeg må bare lige dele med jer, hvad han sagde igår, da vi havde snakken igen IGEN IGEN...

Jeg siger til ham, at han nok skal regne med at der går noget tid inden jeg blir gravid, det hører man jo tit at det gør SAMT det at min cyklus er meget svingende.

Da kan jeg så måske også berolige dig lidt, min cyklus er også MEGET uregelmæssig. 

Men blev gravid i første hug  

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

baby012 skriver:

Da kan jeg så måske også berolige dig lidt, min cyklus er også MEGET uregelmæssig. 

Men blev gravid i første hug  

Ja, det hjælper da på det

Hvor uregelmæssig er din?

Anmeld

20. marts 2013

Lady Marion <3

Jeg er nok sur og muggen i dag   sorry , men jeg kan ikke se noget sødt i det ?? Forstår ikke begejstringen hos dig , han har jo hverken lovet mere eller mindre   sorry to say ...

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er nok sur og muggen i dag   sorry , men jeg kan ikke se noget sødt i det ?? Forstår ikke begejstringen hos dig , han har jo hverken lovet mere eller mindre   sorry to say ...

Jeg skriver heller ikke at han har lovet mig noget - Synes bare at det var dejligt at han var optimist på det punkt og at han trods alt har gjort sig tanker omkring det!

Anmeld

20. marts 2013

baby012

Miss-86 skriver:

Ja, det hjælper da på det

Hvor uregelmæssig er din?

Jamen den svinger fra en cyklus fra alt fra 22 dage til 40  

Anmeld

20. marts 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Synes det var rigtig sødt sagt

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Synes det var rigtig sødt sagt

Det synes jeg også ..
Og ja, lidt 'vildt' at han tænker over sådan noget egentligt

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

baby012 skriver:

Jamen den svinger fra en cyklus fra alt fra 22 dage til 40  

Okay, ja er ligesom min..
Jeg har været oppe på 69 dage :/

ÆL testede du ? Eller gav I den bare gas ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.