penge brugt i supermarket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

Svenne

Anonym skriver:

Min mand syntes jeg bruger for mange penge i supermarket. Men jeg syntes ikke jeg kan goere det min supermakerkestur billigere.
Jeg laver en ugelige plan over hvad vi skal ha til aftensmad, og morgenmad, saa der er praesic det jeg skal bruge.

Hvad bruger i? og jeg mener IKKE kun mad. Jeg mener ALT (bind, vaskepulver, opvaskemiddel, shampoo psv.)

Jeg bruger 500 per uge - altsaa 2000 kr i maaneden.. er det meget ??

Nej, det er bestemt ikke meget.

Det vil da ikke kunne gøres billigere.

Vi bruger hvert fald noget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Balinus

Vi er 2 voksne og 1 barn.

Her hjemme bruger vi  mange penge på vitaminer og olier - men uden dem, bruger vi nok 1200 kr pr uge.

(og vi hverken ryger, drikker eller spiser sukker.)

- så nej det er ikke meget du bruger!

Anmeld

16. marts 2013

helmich

Det synes jeg ikke du gør, vi bruger ca. 1000-1200,- om ugen til de samme ting.

Vi er 2 voksne og 3 børn (1,4,6).

Vi kunne måske gøre det lidt billigere, men ikke meget.

Anmeld

16. marts 2013

tinasmor

Anonym skriver:

Min mand syntes jeg bruger for mange penge i supermarket. Men jeg syntes ikke jeg kan goere det min supermakerkestur billigere.
Jeg laver en ugelige plan over hvad vi skal ha til aftensmad, og morgenmad, saa der er praesic det jeg skal bruge.

Hvad bruger i? og jeg mener IKKE kun mad. Jeg mener ALT (bind, vaskepulver, opvaskemiddel, shampoo psv.)

Det er det samme som os, vi er to børn og to voksne. Har ikke læst tråden så ved ikke, om I også er en familie eller om I bare er to personer. Men jeg synes da 2000 kr. om måneden er helt fint.

Anmeld

16. marts 2013

Mormilla

Her hjemmer er der mig og mine to børn og vi bruger et sted mellem 4000-5000kr om mån. Så jeg synes at det er flot at i kun bruger 2000kr om mån.

Hvis det var mig så ville jeg lade ham stå for at handle ind og lave planen i en mån og se om han kan gøre det bedre

Anmeld

16. marts 2013

annec

Anonym skriver:

Vi bruger mellem 1000 og 1200 om ugen. Så syntes bestemt ikke det er meget :-) gad nu ellers godt at vide hvordan du kan gøre det SÅ billigt. Kan jeg slet ikke selv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.