penge brugt i supermarket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

vi har et barn, men har faar naesten kun maelkeerstatning, da han kun er naesten 5 maaneder. Jeg syntes hellere ik det er mulig at det kan goeres billigere.
Jeg maa lige vise ham nogen af de her svar

Ved han overhovedet, hvad tingene koster?
Jeg havde en veninde, hvis mand brokkede sig over, hun brugte for mange penge på mad. Men han havde slet slet ikke sat sig ind i, hvad bare en liter mælk koster, og da han så bonen, forstod han, at hun slet ikke var så uansvarlig med deres penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Swerg

Anonym skriver:

Min mand syntes jeg bruger for mange penge i supermarket. Men jeg syntes ikke jeg kan goere det min supermakerkestur billigere.
Jeg laver en ugelige plan over hvad vi skal ha til aftensmad, og morgenmad, saa der er praesic det jeg skal bruge.

Hvad bruger i? og jeg mener IKKE kun mad. Jeg mener ALT (bind, vaskepulver, opvaskemiddel, shampoo psv.)

Jeg bruger 500 per uge - altsaa 2000 kr i maaneden.. er det meget ??

Det er overhovedet ikke meget 

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

vi er kun min kæreste og jeg, og jeg handler ind for 2800 om måneden ca..

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

Ved han overhovedet, hvad tingene koster?
Jeg havde en veninde, hvis mand brokkede sig over, hun brugte for mange penge på mad. Men han havde slet slet ikke sat sig ind i, hvad bare en liter mælk koster, og da han så bonen, forstod han, at hun slet ikke var så uansvarlig med deres penge

han ved godt hvad ting koster, men der hvor problemet er tror jeg, er at han tror at dejlig mad bliver lavet af magi... han tror bare man tager et stykke koed og saa smager det fantastisk af en magisk tur paa panden....

Anmeld

15. marts 2013

KarinOM

Det er på ingen måde meget. Vi bruger mellem 500 og 800 pr uge.

Stik ham bonnerne og spørg hvad han ville have undværet?...så må han få øjnene op for, at det er dyrt at leve :-)

Anmeld

15. marts 2013

4xGreve

vi ligger 2000kr af til mad, bind, MME, husholdningsprodukter mm. også har vi en buffer der lyder på 1000kr. per. månede den er til hygge, hvis vi bruger flere penge på mad mm. end planlagt mm.

Jeg syntes det er svært at få det til at løbe rundt for 500kr til mad pr. uge til 2 voksne og 2 børn, så nej jeg syntes ikke det er for meget!

Giv din mand tjansen at handle ind men hvor du stadig laver mad plan og skriver indkøbseddel også må du jo give ham de penge han kan bruge pr. uge

Anmeld

15. marts 2013

M&N

Vi brugte før 3000,- på mad = 750,- om ugen. Men nu hvor vores datter er kommet til verden og skal have ble, skumklude, cremer og diverse ting på den front, så har vi sat den op til 4000,- så synes bestemt ikke 2000,- er for meget! 

Vi levede selv for 500,- pr uge og det løb da fint rundt når man sørgede for ikke at købe for meget snold (slik, kage, sodavand osv) og man handlede fornuftigt 

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

vi ligger 2000kr af til mad, bind, MME, husholdningsprodukter mm. også har vi en buffer der lyder på 1000kr. per. månede den er til hygge, hvis vi bruger flere penge på mad mm. end planlagt mm.

Jeg syntes det er svært at få det til at løbe rundt for 500kr til mad pr. uge til 2 voksne og 2 børn, så nej jeg syntes ikke det er for meget!

Giv din mand tjansen at handle ind men hvor du stadig laver mad plan og skriver indkøbseddel også må du jo give ham de penge han kan bruge pr. uge

ja det kunne vaere sjov... saa skal vi sikkert spise nudler i en uge .. og andet laekkert i naeste uge

Anmeld

15. marts 2013

Noneother

Jeg er kun mig + søn og to katte og jeg bruger i hvert fald det dobbelte. Så nej. Det synes bestemt ikke at det er dyrt.

Ikke, at jeg nok ikke kunne bruge at spare lidt på noget, men jeg tror dårligt at jeg ville kunne klemme mig ned på det beløb på nogen måde. Din mand må lære at sætte sig ind i hvad tingene koster idag. Det er ikke billigt at leve.

Anmeld

15. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Min mand syntes jeg bruger for mange penge i supermarket. Men jeg syntes ikke jeg kan goere det min supermakerkestur billigere.
Jeg laver en ugelige plan over hvad vi skal ha til aftensmad, og morgenmad, saa der er praesic det jeg skal bruge.

Hvad bruger i? og jeg mener IKKE kun mad. Jeg mener ALT (bind, vaskepulver, opvaskemiddel, shampoo psv.)

Jeg bruger 500 per uge - altsaa 2000 kr i maaneden.. er det meget ??

Vi bruger 2000 kr om måneden - så nej syntes så bestemt ikke det er for meget, det er ikke engang 100 kr om dagen til alle måltider til alle i familien 

Måske du skulle sende din mand ud og handle  Be ham lave en madplan og så send ham afsted, så kan han se at det faktisk koster penge at få mad på bordet hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.