penge brugt i supermarket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Min mand syntes jeg bruger for mange penge i supermarket. Men jeg syntes ikke jeg kan goere det min supermakerkestur billigere.
Jeg laver en ugelige plan over hvad vi skal ha til aftensmad, og morgenmad, saa der er praesic det jeg skal bruge.

Hvad bruger i? og jeg mener IKKE kun mad. Jeg mener ALT (bind, vaskepulver, opvaskemiddel, shampoo psv.)

Jeg bruger 500 per uge - altsaa 2000 kr i maaneden.. er det meget ??

Vi bruger dobbel op af Jeres  Vi bruger 1000.- pr. uge - 2 voksne, 1 barn og 2 katte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Kløver

nej det er bestemt ikke meget.!

Her er vi 5/6 personer og vi bruger ca 5000 kr pr md.

Så jeg ved da heller ikke lige hvordan du skal kunne gøre det endnu billigere.

Hvordan gør i det så billigt her er en af vores dyreste poster nok, bleer da begge børn kun kan tåle pambers og libero  Vi bruger ca 5000 på 2 voksne og kun 2 børn på 11mdr og 2 år og så 1 hund  

Anmeld

15. marts 2013

Kløver

Nadia&Daniel skriver:

Vi bruger dobbel op af Jeres  Vi bruger 1000.- pr. uge - 2 voksne, 1 barn og 2 katte..

Jeg spurgte lige, og min mand mener vi generelt ligger omkring de 5000 for 2 voksne og 2 børn på 11 mdr og på 2 år, og en hund (labrador)

Anmeld

15. marts 2013

Nadia&Daniel

Maja84 skriver:

Jeg spurgte lige, og min mand mener vi generelt ligger omkring de 5000 for 2 voksne og 2 børn på 11 mdr og på 2 år, og en hund (labrador)

Ting vi bruger pengene på:

- mad

- bleer/vådservietter

- kattemad/kattegrus

- håndkøbsmedicin på apotektet

- toiletpapir/køkkenrulle

- rengøringsartikler

- frokost på jobbet (vist vi har glemt madpakke)

- sodavand (til weekenden - gode tilbud)

- vaskepulver (på tilbud)

Hvad jeg lige kan komme på lige nu

Anmeld

15. marts 2013

Frk.S

ja jeg har ogsaa sagt om han ikke kan komme med... for naar jeg traeder ind af doeren spoerger han "hvor meget brugte du" og ikke "hvad koebte du" ... pisse irreterende!

Shit, det var jeg blevet vanvittig af. 

Min kæreste skulle bare brokke sig én gang over mine indkøb, så kunne han overtage selv.

Jeg synes du skal bede ham om at handle ind de næste par gange og se om han selv kan gøre det billigere. 500,- om ugen for 2 voksne og en baby (der både bruger MME og bleer) er bestemt ikke meget!!!!!!!

Anmeld

15. marts 2013

Kløver

Nadia&Daniel skriver:

Ting vi bruger pengene på:

- mad

- bleer/vådservietter

- kattemad/kattegrus

- håndkøbsmedicin på apotektet

- toiletpapir/køkkenrulle

- rengøringsartikler

- frokost på jobbet (vist vi har glemt madpakke)

- sodavand (til weekenden - gode tilbud)

- vaskepulver (på tilbud)

Hvad jeg lige kan komme på lige nu

Det samme her, bortset fra kattemad er hundemad apotek er ikke med i vores men den er nogle gange også høj for vores vedkommende, medicin og vitamintilskud ( især mig der nok trækker op ) vi køber bleer i kiwi, hver 4 pakke gratis, og vådservietterne fra aldi vores blepost synes jeg er stor, med 2 blebørn, og Dina som stadig får mme delvist, er dog i nedtrapning da hun nærmer sig et år, men det bliver jo nok bedre med tiden, med mindre vi er så heldige at få nye blebrugere

Anmeld

15. marts 2013

CaWi

Anonym skriver:

Min mand syntes jeg bruger for mange penge i supermarket. Men jeg syntes ikke jeg kan goere det min supermakerkestur billigere.
Jeg laver en ugelige plan over hvad vi skal ha til aftensmad, og morgenmad, saa der er praesic det jeg skal bruge.

Hvad bruger i? og jeg mener IKKE kun mad. Jeg mener ALT (bind, vaskepulver, opvaskemiddel, shampoo psv.)

Vi bruger for ca 2500kr hver måned til alt. Mad, husholdnings produkter, medicin osv.
Så det er lidt over 600kr hver uge. Vi er to voksne og et barn på 11 mdr.
En uge handlede vi for 1000kr. Men så holdte vi også fødselsdag en af dagene, hvor vi var 8 personer til kaffe/kage og aftentensmad.

Synes din mand er noget så urimelig.
Jeg kunne godt leve af pasta og ketchup en uge, bare for at vise ham hvad han går glip af!!

Anmeld

15. marts 2013

Nemesis

Maja84 skriver:

Hvordan gør i det så billigt her er en af vores dyreste poster nok, bleer da begge børn kun kan tåle pambers og libero  Vi bruger ca 5000 på 2 voksne og kun 2 børn på 11mdr og 2 år og så 1 hund  

vi køber stort ind når det er muligt og så er rema1000 altid 20/25% nedsat med kød om eftermiddagen,

Når de har sat fx. medister ned til 15 kr pr pakke, bliver der købt en 5 stykker osv.

Når der er oksefilet 4,5 kg til 300 kr købes det, skæres op i stege og bøffer og fryses ned.

Metro har også tit gode tilbud i store mængder vi benytter os af. Bla. toiletpapir/køkkenrulle.

har også en fin aftale med min købmand om at jeg køber 10 kg havregryn af gangen og får derfor en krone i rabat pr. kg. Det samme med sukker og mel....det giver alt samme noget i sidste ende.

Anmeld

15. marts 2013

Kløver

Nemesis skriver:

vi køber stort ind når det er muligt og så er rema1000 altid 20/25% nedsat med kød om eftermiddagen,

Når de har sat fx. medister ned til 15 kr pr pakke, bliver der købt en 5 stykker osv.

Når der er oksefilet 4,5 kg til 300 kr købes det, skæres op i stege og bøffer og fryses ned.

Metro har også tit gode tilbud i store mængder vi benytter os af. Bla. toiletpapir/køkkenrulle.

har også en fin aftale med min købmand om at jeg køber 10 kg havregryn af gangen og får derfor en krone i rabat pr. kg. Det samme med sukker og mel....det giver alt samme noget i sidste ende.

Tak for tips, mske jeg skal prøve engang imellem at lokke svigermor i metro hvis hun stadig har kort dertil god ide med de store stykker og skære det ud

Anmeld

15. marts 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Eksperterne siger at et par uden børn med lav indtægt skal beregne 3400kr til husholdningen. Personligt bruger vi 2500-3000 kr pr måned, og kunne nok godt spare lidt mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.