penge brugt i supermarket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

4xGreve

Anonym skriver:

ja det kunne vaere sjov... saa skal vi sikkert spise nudler i en uge .. og andet laekkert i naeste uge

ha ha ja det kunne lige passe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Min mand syntes jeg bruger for mange penge i supermarket. Men jeg syntes ikke jeg kan goere det min supermakerkestur billigere.
Jeg laver en ugelige plan over hvad vi skal ha til aftensmad, og morgenmad, saa der er praesic det jeg skal bruge.

Hvad bruger i? og jeg mener IKKE kun mad. Jeg mener ALT (bind, vaskepulver, opvaskemiddel, shampoo psv.)

Jeg bruger 500 per uge - altsaa 2000 kr i maaneden.. er det meget ??

Min kæreste og jeg har altid haft et madbudget der hedder 2000 om måneden.. nu sætter vi det så lidt op da vi skal være forældre og der skal købes f.eks. bleer, vaskeklude, shampoo osv. til baby

Så jeg synes absolut ikke det er meget! Vi kunne sagtens bruge flere penge på mad, og det sker da også i ny og næ..

Anmeld

15. marts 2013

Troldemommi

Jeg syntes du lige skal sende din mand en tur ud og handle, så kan han måske lære noget om hvad mad koster, jeg syntes du er sej at lave mad til jer for kun 2000 om måneden 

Monica

Anmeld

15. marts 2013

tarkoflen

Har du vist din mand bonnerne? For det ville jeg da starte med... Så kan han jo se, hvad han kan undvære, ellers send ham ud og handle til en uges madplan!

Vi er to voksne og vi køber mad og husholdning og lidt benzin for 4000 kr. om måneden, så jeg synes l lever ualmindelig billigt!

Anmeld

15. marts 2013

skoust

Anonym skriver:

Min mand syntes jeg bruger for mange penge i supermarket. Men jeg syntes ikke jeg kan goere det min supermakerkestur billigere.
Jeg laver en ugelige plan over hvad vi skal ha til aftensmad, og morgenmad, saa der er praesic det jeg skal bruge.

Hvad bruger i? og jeg mener IKKE kun mad. Jeg mener ALT (bind, vaskepulver, opvaskemiddel, shampoo psv.)

Jeg bruger 500 per uge - altsaa 2000 kr i maaneden.. er det meget ??

hejsa..

det er set ikke for mange penge...

vi er 2 voksne mennesker og vi igger 3000 til side hver måned det er KUN til mad

Anmeld

15. marts 2013

banana3

Anonym skriver:

ja jeg har ogsaa sagt om han ikke kan komme med... for naar jeg traeder ind af doeren spoerger han "hvor meget brugte du" og ikke "hvad koebte du" ... pisse irreterende!

Haha - det kunne lyde ligesom min kæreste, det er for det meste ham der handler ind på vejen hjem, og hvis jeg en enkel gang skal gøre det, spørg han også: "hvad kom du af med" Vi har hver vores dankort til madkonto, er det samme måde i klare det på? Ellers er det ihvertfald en fordel at have en konto hvor det kun går til husholdning og ikke andet..

Anmeld

15. marts 2013

Frk.Nissen

Kan ikke lige se hvordan han synes 2000kr er for meget.

Vi ligger 3000 til siden hver mdr. Det er ikke hver mdr vi bruger alle pengene, så før de penge vi ikke har brugt, dem glemme vi til næste mdr. Vi har sagt ca 100kr om dagen.

Anmeld

15. marts 2013

Frk.Nissen

skoust skriver:

hejsa..

det er set ikke for mange penge...

vi er 2 voksne mennesker og vi igger 3000 til side hver måned det er KUN til mad

Det er også den måde vi gør det gør det på herhjemme

Vi kan godt lide den måde, nem at holde styr på, hvor meget man har brugt.

Anmeld

15. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Nej det er da overhovedet ikke for meget her er vi 2voksne og vi ligger altid 2000kr til side til mad om mdr så vi har 500kr om ugen til mad
(køber osse dåsemad og hundemad under til min hund )

Anmeld

15. marts 2013

Dianabk

Vi bruger 2800 hver mdr med alt. Vi er kun os to, men vi lever efter stenalderkost og bruger derfor meget på frisk frugt og grønt samt specielle produkter.

Før vi begyndte på stenalderkosten brugte vi 2000 på alt..

Håber du kan bruge svaret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.