Ulve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ulve tæt på Horsens, derfor skrev jeg Lund som eksempel.

Ahh Tænker dog stadig det samme!

Og hvis man hopper ene mand ind i et bur med en flok af ulve Jaaeh så kan man jo godt regne ud hvad der skal ske. 

I naturen er ulven mere sky og mindre vant til mennesker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om der er andre dyr end ulve i DK som kan slå et menneske ihjel, I DONT KNOW

altså, jeg vil langt hellere møde end ulv end jeg vil blive bidt af en tæge - ulven vil bare stikke halen mellem benene og stikke af, tægen kan gøre dig ufattelig syg (taler af erfaring) ..

og har du mødt en chihauhau for nyligt? - det jo mega hysteriske de små rotter, så vil jeg da hellere møde en ulv der bare stikker af

Anmeld

15. marts 2013

Savannah

Ja det kan du da sagtens tage med - hvis du har tilladelse til det.
Men håber for guds skyld ikke du har tænkt dig at skyde det stakkels dyr.

Anmeld

15. marts 2013

Peanut

Nej den skal da ikke udryddes 

Anmeld

15. marts 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Ulve

Jeg elsker at tage på familietur i skoven, jeg kan ikke lide tænken om at der er ulve. Jeg synes det udrydes. Hvad synes I?

Hvis du plaffer en ulv, kommer der til at gå ret lang tid, førend at du kan komme på skovtur igen (Læs : Du ryger ind bag tremmer.)

Ulven er et sky dyr og jeg tror ikke at du som sådan har noget at frygte. 

Min personlige mening er at de skal have lov til at være her... Men jeg er nok også lidt ur-romantisk...

Anmeld

15. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ja, lad os skynde os at udrydde ulven, Den har absolut intet at gøre i naturen.
Nu vi er ved det, skal vi så ikke bare tage samtlige vilde dyr og få dem fjernet eller buret inde, så vi, mennesket, kan få lov til at være i fred.

Det er VORES natur, og vi er dem overlegne. De skal ikke komme og tro, de er noget!

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

Nu er der jo også ræve i skoven, dem møder man sjældent. Tvivler på ulve er mere sociale. Så mon ikke det går? Med mindre du tar ungen fra en mor ulv- så er du nok i sikkerhed. Skovene er det eneste sted dyrene har, og selv der kan de ikke være i fred. Det gør mig trist at vi mennesker føler os så hævet over alle at vi ikke engang kan acceptere et par dyr. Ulvene er intet imod os mennesker. Vi kan være grusomme når det tar os :-(

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

Nu er der jo også ræve i skoven, dem møder man sjældent. Tvivler på ulve er mere sociale. Så mon ikke det går? Med mindre du tar ungen fra en mor ulv- så er du nok i sikkerhed. Skovene er det eneste sted dyrene har, og selv der kan de ikke være i fred. Det gør mig trist at vi mennesker føler os så hævet over alle at vi ikke engang kan acceptere et par dyr. Ulvene er intet imod os mennesker. Vi kan være grusomme når det tar os :-(

Jeg håber du har ret

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

Anonym skriver:

;-

Jeg håber du har ret

;-) men jeg vil nok ikke anbefale at du lufter får sent om aftenen eller går rundt og siger som en stor rød bøf :-D

Anmeld

15. marts 2013

bøllen

Ka+Ma=Be skriver:

Haha ja det spørger jeg også mig selv om! Det har været i nyhederne, floreret på facebook, i radioen (Monte Carlo på P3 har hygget sig gevaldigt over det).....

Hurra for babybobbel 

Du glemte det vigtigst ULVE HOTLINE :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.