Ulve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.777 visninger
70 svar
66 synes godt om
15. marts 2013

Anonym trådstarter

Ulve

Jeg elsker at tage på familietur i skoven, jeg kan ikke lide tænken om at der er ulve. Jeg synes det udrydes. Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Ulve

Jeg elsker at tage på familietur i skoven, jeg kan ikke lide tænken om at der er ulve. Jeg synes det udrydes. Hvad synes I?

ulve? der er jeg da vidst gået glip af noget..

hvor er der ulve?

Anmeld

15. marts 2013

Ka+Ma=Be

FrkZier skriver:

ulve? der er jeg da vidst gået glip af noget..

hvor er der ulve?

Du har vist været godt lukket inde i din babybobbel?  

Der er blevet fundet op til flere ulve i jylland, og de taler om, at ulven er på vej tilbage til den danske natur.

Og nej jeg kan ikke se hvorfor vi skal "udrydde" et dyr, bare fordi vi gerne vil holde skovtur! Svenskerne kan jo heller ikke bare udryde bjørnebestanden fordi de vil vandre i bjergene.

Ulven er forholdsvis sky - så tag du bare på skovtur alligevel

Anmeld

15. marts 2013

FrkZier

Ka+Ma=Be skriver:

Der er blevet fundet op til flere ulve i jylland, og de taler om, at ulven er på vej tilbage til den danske natur.

Og nej jeg kan ikke se hvorfor vi skal "udrydde" et dyr, bare fordi vi gerne vil holde skovtur! Svenskerne kan jo heller ikke bare udryde bjørnebestanden fordi de vil vandre i bjergene.

haha ja det må jeg da have været - det har jeg slet ikke opfanget

måske det er derfor der er kommet det der billede på facebook med en ulv der springer buk på en ged  hvor der nedenunder står: vi vil bare lege.. eller sådan noget

men det vil da være fjollet at udrydde dem, de er vel kommet for en grund

Anmeld

15. marts 2013

sandorff

Nej! Det skal den ikke.

Anmeld

15. marts 2013

Ka+Ma=Be

FrkZier skriver:

haha ja det må jeg da have været - det har jeg slet ikke opfanget

måske det er derfor der er kommet det der billede på facebook med en ulv der springer buk på en ged  hvor der nedenunder står: vi vil bare lege.. eller sådan noget

men det vil da være fjollet at udrydde dem, de er vel kommet for en grund

Haha  Hvor er du herlig 

Anmeld

15. marts 2013

FrkZier

Ka+Ma=Be skriver:

Haha  Hvor er du herlig 

hvordan i alverden har jeg overhørt nyheden om  ulve - det har jo været alle steder (har lige undersøgt sagen lidt) HVORDAN er det gået min næse forbi

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

he he bjørnebestanden er i Nordsverige ikke i Lund

Har du ikke hørt en dødsfald/overfald af ulve i ZOO sidste år?

Anmeld

15. marts 2013

Ka+Ma=Be

FrkZier skriver:

hvordan i alverden har jeg overhørt nyheden om  ulve - det har jo været alle steder (har lige undersøgt sagen lidt) HVORDAN er det gået min næse forbi

Haha ja det spørger jeg også mig selv om! Det har været i nyhederne, floreret på facebook, i radioen (Monte Carlo på P3 har hygget sig gevaldigt over det).....

Hurra for babybobbel 

Anmeld

15. marts 2013

FrkZier

Ka+Ma=Be skriver:

Haha ja det spørger jeg også mig selv om! Det har været i nyhederne, floreret på facebook, i radioen (Monte Carlo på P3 har hygget sig gevaldigt over det).....

Hurra for babybobbel 

jeg har bare været i  min helt egen lille bobbel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.