Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: he he bjørnebestanden er i Nordsverige ikke i Lund Har du ikke hørt en dødsfald/overfald af ulve i ZOO sidste år?
he he bjørnebestanden er i Nordsverige ikke i Lund
Har du ikke hørt en dødsfald/overfald af ulve i ZOO sidste år?
Jeg skrev intet om lund?! Hvilket jo overhovedet heller ikke er pointen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ulve Jeg elsker at tage på familietur i skoven, jeg kan ikke lide tænken om at der er ulve. Jeg synes det udrydes. Hvad synes I?
Ulve
Jeg elsker at tage på familietur i skoven, jeg kan ikke lide tænken om at der er ulve. Jeg synes det udrydes. Hvad synes I?
Eftersom ulven er fredet, er der ikke så meget at gøre ved det hvis de har besluttet sig for at indvandre
FrkZier skriver: jeg har bare været i min helt egen lille bobbel
jeg har bare været i min helt egen lille bobbel
Der skal du også have lov at være den brister når man kommer tilbage fra barsel! hehe
Ka+Ma=Be skriver: Der skal du også have lov at være den brister når man kommer tilbage fra barsel! hehe
er da glad for jeg ved det nu, ville da for alvor blive forskrækket hvis jeg mødte en ulv en dag ( men altså, hvad skulle den også lave mellem beton bygningerne)
0siv0 skriver: Eftersom ulven er fredet, er der ikke så meget at gøre ved det hvis de har besluttet sig for at indvandre
De kan unfredes ved lov
Hvem har lyst til at møde en ulv i det fri?
Hvad med spejdertur med overnatning i det fri?
GUD BEVARE DANMARK
FrkZier skriver: er da glad for jeg ved det nu, ville da for alvor blive forskrækket hvis jeg mødte en ulv en dag ( men altså, hvad skulle den også lave mellem beton bygningerne)
Haha kan se det for mig --> "Nogen har glemt at fortælle mig en lille ting"
Anonym skriver: De kan unfredes ved lov Hvem har lyst til at møde en ulv i det fri? Hvad med spejdertur med overnatning i det fri? GUD BEVARE DANMARK
der er sgu mange dyr jeg ikke har lyst til at møde på min skovtur - men derfor skal de da ikke udryddes
Ka+Ma=Be skriver: Jeg skrev intet om lund?! Hvilket jo overhovedet heller ikke er pointen!
Ulve tæt på Horsens, derfor skrev jeg Lund som eksempel.
Ka+Ma=Be skriver: Haha kan se det for mig --> "Nogen har glemt at fortælle mig en lille ting"
HAHAHAH præcis!!!
Jeg ved ikke om der er andre dyr end ulve i DK som kan slå et menneske ihjel, I DONT KNOW
Er her nogen fra HORSENS?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128