Godmorgen piger.
Her sidder jeg, som jeg gør hver morgen, med store tunge øjenlåg og meget sorte render under øjnene.
Min søn er knap 11 mdr gammel, og lader hverken mig eller ham selv, sove særlig godt om natten.
Han har ALTID sovet rigtig dårligt. Både om dagen og natten.
Nu har han været i DP i halvanden måned, og nu sover han endelig okay der. Han tager en middagslur på 1 1/2-2 timer. Af og til også en formiddagslur.
Til natten kommer han i seng kl.19-19.30. Han får sin flaske, og for det meste kan jeg lægge ham derefter. Han skal dog altid vugges i mine arme, mens ham skal mærke mig i hovedet og pille ved mit øre.
Derefter vågner han efter en halv times tid, skal have sutten og vugges i søvn igen. Så går der en time og vi gør det samme igen.
Så går der et par timer (hvis jeg er heldig) så vågner han, skal igen vugges, men herfra og resten af natten, hvor han vågner ca fire gange, kan det tage op til en time at få ham til at sove igen.
Han har et pat mdr sovet ved siden af mig om natten pga tænder, snot, væske på ørene o.lign. Men nu prøver jeg også at lægge ham i hans egen seng, da han er begyndt at karte rundt og sætte sig op.
Jeg er efterhånden så træt så træt

Manden sover i gæsteværelset, da lillemanden jo har fyldt hele sengen. Jeg trænger til søvn og til at sove sammen med min mand igen.
Synes vi har prøvet alverdens ting, men intet hjælper. Han har fået lagt dræn i ørene, har prøvet at svøbe ham tæt ind i dynen, købte bogen: sov igennem uden gråd. Vi har faste rutiner fra kl 16 til hans sengetid, og jeg kunne blive ved.
Jeg kan mærke på mig selv jeg snart ikke kan mere. Jeg bliver irritabel og sur når jeg skal op for femte gang om natten for at vugge ham i søvn. Det er ikke en mulighed at manden tager ham, da han slet ikke har tålmodighed hvad det angår.
Hjælp piger... Skal starte på job på mandag, men er grædefærdig over at han endnu ikke har lært at sove igennem