Hvor køber I babytøj? (Billigt:))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

Pia Helander

Jeg køber det meste på nettet. Synes det er det letteste og der er mange mindre kendte butikker der har nogle rigtig gode tilbud. Har lige været inde og shoppe lidt på shop2kids, som har gratis fragt denne uge

http://www.shop2kids.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

MaleneJensen

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Hvad er jeres bedste tip til at købe babytøj? Hvor køber I? På nettet/butikker/lagersalg/brugt?

Jeg købte en stor babypakke af en bruger herindefra som var super at starte på. Nu er vi dog vokset ud af det meste (har dog en del som jeg synes er for upraktisk). Nu hvor man selv har lidt mere holdning til det vil jeg ikke bare købe en pakke mere men gerne vælge lidt selv. Men da jeg har en gylpebaby der gylper MEGET og derfor ofte får nyt tøj på efter 5 minutter gider jeg ikke betale særligt meget for tøjet.

Det behøves ikke at være mærkevarer, - men må godt være lidt spændende at se på. Jeg er ligeglad om det er nyt eller brugt, - bare der er et stort udvalg da jeg har alt for travlt til at fare rundt 20 steder Så kom med jeres bedste tips tøser. Jeg bor i KBH men der er sikkert flere der godt kunne bruge lidt inspiration.

Mange tak

H&M , Bilka, Føtex og Kvickly

Anmeld

15. marts 2013

modesty

Fenja09 skriver:

Jeg sidder "tit" derinde og prøver at finde de gode ting og er der en sælger som jeg kan se vil sælge billigere end de priser der er sat, så prøver jeg at få en samlet pakke på flere dele. Man mærker hurtigt om vedkommende er til at handle med. Jeg synes selv at "prutte" om prisen er noget der skal til når man handler - forventer jeg faktisk også selv når jeg er sælger. Men det er da dejligt når folk bare vil handle til den pris man har sat  

Prøv igen og så indskrænk din søgning på f.eks mærke eller type, så har du lidt at gå efter.

Det er også sådan jeg gør. 

Anmeld

15. marts 2013

modesty

Amagerpigen82 skriver:

Ja, - han kan godt have lidt af hvert på når det alligevel bliver skiftet efter 5 minutter

Men fra den kæmpe sæk jeg har købt er alt tøjet i str 68-80 fx Jeans og store trøjer og det bruger vi bare aldrig. Ligesom jeg ikke orker alt for baby-agtigt tutte-nuttet tøj. Så vil meget gerne købe lidt blandet men helst kun bodyer/heldragter og bløde bukser som er det eneste vi bruger (plus lækre trøjer men de bliver strikket af familien)

På f.eks trendsales og dba kan du jo se hvad en bruger ellers har til salg. Så selvom der er en annonce på kun én ting, kan det være at den samme bruger har en masse andet til salg, så du på den måde kan sammensætte din egen pakke med havd du har brug for - og få lidt mængderabat oveni.

Det er rigtigt at de dyre mærker typisk ligger på 50-100 kr. for en body/heldragt, alt efter stand. Men du kan finde f.eks h&m og Name It bodyer/heldragter til cirka 10 kr. stykket. Jeg synes generelt at dba er lidt billigere end trendsales - men udvalget er heller ikke helt så stort.

Men du bliver altså nødt til at bruge lidt tid på at sætte dig ind i det - det er sådan det fungerer. 

Anmeld

16. marts 2013

Mettefpigen

Amagerpigen82 skriver:

HHa

Super... Ved i øvrigt ikke hvor det der GøGø kom fra... var på telefonen!

Har du et tlf nummer jeg kan sende billeder til?...

Anmeld

16. marts 2013

Anonym8827

Hvis du ikke har særlig god økonomi eller lign.

Så kan du få hjælp fra Ahelp2u.dk, find den afdeling der ligger tættest på dig og send en mail, og forklar hvorfor du behøver tøj eller lign. Fra dem. det hjælper hvis du også selv har noget af donerer. til videre brug.

De har ALT og det er ofte rigtig fin tilstand af brugt eller ubrugt.

Jeg har doneret mit eget tøj, møbler osv.

Anmeld

17. marts 2013

Amagerpigen82

Mitallerstørsteønske skriver:

Hvis du ikke har særlig god økonomi eller lign.

Så kan du få hjælp fra Ahelp2u.dk, find den afdeling der ligger tættest på dig og send en mail, og forklar hvorfor du behøver tøj eller lign. Fra dem. det hjælper hvis du også selv har noget af donerer. til videre brug.

De har ALT og det er ofte rigtig fin tilstand af brugt eller ubrugt.

Jeg har doneret mit eget tøj, møbler osv.

Tak for tip. Økonomien er dog fin så det er ikke aktuelt. Jeg er nok bare lidt nærrig og efterlyste gode tip;-)

men det kan være der sidder andre mødre derude der kan have glæde af det:-)

Anmeld

17. marts 2013

BabyMus

Stort set alt mit er fra H&M.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.