Hejsa
Hvad er jeres bedste tip til at købe babytøj? Hvor køber I? På nettet/butikker/lagersalg/brugt?
Jeg købte en stor babypakke af en bruger herindefra som var super at starte på. Nu er vi dog vokset ud af det meste (har dog en del som jeg synes er for upraktisk). Nu hvor man selv har lidt mere holdning til det vil jeg ikke bare købe en pakke mere men gerne vælge lidt selv. Men da jeg har en gylpebaby der gylper MEGET og derfor ofte får nyt tøj på efter 5 minutter gider jeg ikke betale særligt meget for tøjet.
Det behøves ikke at være mærkevarer, - men må godt være lidt spændende at se på. Jeg er ligeglad om det er nyt eller brugt, - bare der er et stort udvalg da jeg har alt for travlt til at fare rundt 20 steder
Så kom med jeres bedste tips tøser. Jeg bor i KBH men der er sikkert flere der godt kunne bruge lidt inspiration.
Mange tak
Dba, trendsales, Hm, Name it, genbrugsbutikker, lagersalg, bilka, føtex og hvis du kunne finde en butik med børnetøj der har tilbud
Du kunne også købe det på nettet fx hos smartkids, kids-world, hm, name it, krymmel. De har alle sammen tøj på tilbud og hos name it og hm er det meste tøj billigt
Anmeld