Hvor køber I babytøj? (Billigt:))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

Amagerpigen82

Ka+Ma=Be skriver:

Næsten udelukkende lagersalg! Det er absolut det billigste. Resten i H&M

Ok. Tak. Men findes der lagersalg med flere forskellige mærker? Synes måske det bliver lidt rigeligt hvis hele forårsgarderoben fx er Ej Sikke Lej. og orker altså ikke at fare til lagersalg hver weekend Ja, - jeg ved godt jeg er lidt besværlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Amagerpigen82

Tauf skriver:

Vi køber også sækker med brugt tøj. Og jeg vil sige at hvis i har en gylper som skal ha skiftet hele tiden. Kan det vel nogen gange være lidt lige meget hvad han har på:-):-)

Vi bruger også genbrugs butikker. Jeg kan bedst lide røde kors. Men kender ikke til mødrehjælpen men tror også deres tøj også er godt:-)

Ja, - han kan godt have lidt af hvert på når det alligevel bliver skiftet efter 5 minutter

Men fra den kæmpe sæk jeg har købt er alt tøjet i str 68-80 fx Jeans og store trøjer og det bruger vi bare aldrig. Ligesom jeg ikke orker alt for baby-agtigt tutte-nuttet tøj. Så vil meget gerne købe lidt blandet men helst kun bodyer/heldragter og bløde bukser som er det eneste vi bruger (plus lækre trøjer men de bliver strikket af familien)

Anmeld

14. marts 2013

Amagerpigen82

modesty skriver:

Hvis jeg kun må nævne et enkelt, så vil jeg nok sige kartoffelrækkernes, men det er kun én gang om året og noget de kun annoncerer lokalt, så det er nemt at misse. Af de faste vil jeg sige Onkel Dannys Plads. Men altså - hvis man virkelig vil have noget ud af det, skal man nok gøre det lidt oftere. Nogle gange er der meget, andre gange ikke så meget. Du kan godt risikere ikke at finde noget fedt hvis du kun giver det ét besøg. 

Tak skal du have Det vil jeg prøve af. Men har ikke så meget tid (det er hårdt at være på barsel ) så orker ikke at fare afsted hver weekend når det ikke er noget vi normalt gør.

Var i øvrigt i Hva så i dag. Super billigt men ikke så meget i vores størrelse. Men hyggelig butik

Anmeld

14. marts 2013

Amagerpigen82

Fenja09 skriver:

Jeg synes tit at jeg byder den pris jeg finder fair og i de fleste tilfælde finder både sælger og jeg en god pris. Man skal ikke bare "affinde" sig med en fast pris, medmindre det står skrevet. Synes man skal byde det man selv vil give og så må man få et modsvar af den ene eller anden art.

Jeg køber tit "pakker" på TS - har f.eks lige modtaget en nu her med 4 par bukser, 1 nederdel, 1 par strømpebukser og 2 bluser. Har givet 260 kr for det og meget af det er "næsten som nyt" og brugt få gange.

Håber du finder en side du kan bruge!

/Fenja  

Tak, - ja måske jeg skal prøve igen. Er nok lidt utålmodigt anlagt siden jeg ikke lige fandt noget i første forsøg

Anmeld

14. marts 2013

Amagerpigen82

Benjamins'mor skriver:

H&M.
Bilka.
Føtex.
Kvickly.

www.ml-dk.dk

Der findes også en del grupper på facebook, bla "alt til børn - auktionsgruppe".

Tak skal du have. Facebook havde jeg aldrig tænkt på. Det bliver tjekket ud!

Anmeld

14. marts 2013

Francisca

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Hvad er jeres bedste tip til at købe babytøj? Hvor køber I? På nettet/butikker/lagersalg/brugt?

Jeg købte en stor babypakke af en bruger herindefra som var super at starte på. Nu er vi dog vokset ud af det meste (har dog en del som jeg synes er for upraktisk). Nu hvor man selv har lidt mere holdning til det vil jeg ikke bare købe en pakke mere men gerne vælge lidt selv. Men da jeg har en gylpebaby der gylper MEGET og derfor ofte får nyt tøj på efter 5 minutter gider jeg ikke betale særligt meget for tøjet.

Det behøves ikke at være mærkevarer, - men må godt være lidt spændende at se på. Jeg er ligeglad om det er nyt eller brugt, - bare der er et stort udvalg da jeg har alt for travlt til at fare rundt 20 steder Så kom med jeres bedste tips tøser. Jeg bor i KBH men der er sikkert flere der godt kunne bruge lidt inspiration.

Mange tak

På østerfælled torv på Østerbro ligger en forretning som hedder klappekage de har bodyer til 30kr og natdragte til 50kr  Ellers er det bare en lille baby udstyrs forretning med alt muligt 

Anmeld

14. marts 2013

Amagerpigen82

Barnepigen skriver:

Dba, trendsales, Hm, Name it, genbrugsbutikker, lagersalg, bilka, føtex og hvis du kunne finde en butik med børnetøj der har tilbud

Du kunne også købe det på nettet fx hos smartkids, kids-world, hm, name it, krymmel. De har alle sammen tøj på tilbud og hos name it og hm er det meste tøj billigt

Tak skal du have. Der var lidt ny inspiration. Krymmel kendte jeg ikke, - det skal tjekkes ud

Anmeld

14. marts 2013

Fenja09

Amagerpigen82 skriver:

Tak, - ja måske jeg skal prøve igen. Er nok lidt utålmodigt anlagt siden jeg ikke lige fandt noget i første forsøg

Jeg sidder "tit" derinde og prøver at finde de gode ting og er der en sælger som jeg kan se vil sælge billigere end de priser der er sat, så prøver jeg at få en samlet pakke på flere dele. Man mærker hurtigt om vedkommende er til at handle med. Jeg synes selv at "prutte" om prisen er noget der skal til når man handler - forventer jeg faktisk også selv når jeg er sælger. Men det er da dejligt når folk bare vil handle til den pris man har sat  

Prøv igen og så indskrænk din søgning på f.eks mærke eller type, så har du lidt at gå efter.

Anmeld

14. marts 2013

Amagerpigen82

Francisca skriver:

På østerfælled torv på Østerbro ligger en forretning som hedder klappekage de har bodyer til 30kr og natdragte til 50kr  Ellers er det bare en lille baby udstyrs forretning med alt muligt 

Tak for inspiration

Anmeld

14. marts 2013

Ka+Ma=Be

Amagerpigen82 skriver:

Ok. Tak. Men findes der lagersalg med flere forskellige mærker? Synes måske det bliver lidt rigeligt hvis hele forårsgarderoben fx er Ej Sikke Lej. og orker altså ikke at fare til lagersalg hver weekend Ja, - jeg ved godt jeg er lidt besværlig

orker??? Det er rent hobby for mig hehe

Men ja, de fleste holder lagersalg 1-2 gange årligt  For ikke at tale om alle de andre outlets og messer - der er absolut ingen grund til at give fuld pris for børnetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.