Hvor køber I babytøj? (Billigt:))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.807 visninger
37 svar
6 synes godt om
13. marts 2013

Amagerpigen82

Hejsa

Hvad er jeres bedste tip til at købe babytøj? Hvor køber I? På nettet/butikker/lagersalg/brugt?

Jeg købte en stor babypakke af en bruger herindefra som var super at starte på. Nu er vi dog vokset ud af det meste (har dog en del som jeg synes er for upraktisk). Nu hvor man selv har lidt mere holdning til det vil jeg ikke bare købe en pakke mere men gerne vælge lidt selv. Men da jeg har en gylpebaby der gylper MEGET og derfor ofte får nyt tøj på efter 5 minutter gider jeg ikke betale særligt meget for tøjet.

Det behøves ikke at være mærkevarer, - men må godt være lidt spændende at se på. Jeg er ligeglad om det er nyt eller brugt, - bare der er et stort udvalg da jeg har alt for travlt til at fare rundt 20 steder Så kom med jeres bedste tips tøser. Jeg bor i KBH men der er sikkert flere der godt kunne bruge lidt inspiration.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Maja88

H&m

Anmeld

13. marts 2013

modesty

H&M, lagersalg, trendsales og dba.dk. Der køber jeg stort set alt min søns tøj - og så loppemarkeder i sommerhalvåret (uuuh, sæsonen starter snart!).

Der er også nogle gode genbrugsbutikker rundt omkring, men det kræver jo lidt faren rundt. 

Petitesse i Møllegade, Miauv Miauv i Sankt Hans Gade, Mødrehjælpen i Jægersborggade er alle gode genbrugser på Nørrebro.

På Vesterbro er der også en Mødrehjælp og i Saxogade er der en god genner som vist nok hedder Hva så.

Anmeld

13. marts 2013

Amagerpigen82

modesty skriver:

H&M, lagersalg, trendsales og dba.dk. Der køber jeg stort set alt min søns tøj - og så loppemarkeder i sommerhalvåret (uuuh, sæsonen starter snart!).

Der er også nogle gode genbrugsbutikker rundt omkring, men det kræver jo lidt faren rundt. 

Petitesse i Møllegade, Miauv Miauv i Sankt Hans Gade, Mødrehjælpen i Jægersborggade er alle gode genbrugser på Nørrebro.

På Vesterbro er der også en Mødrehjælp og i Saxogade er der en god genner som vist nok hedder Hva så.

Cool tak. Den der Hva Så kendte jeg ikke men den ser super ud. Skal straks derhen når der en dag ikke er så meget sne

Anmeld

13. marts 2013

modesty

Amagerpigen82 skriver:

Cool tak. Den der Hva Så kendte jeg ikke men den ser super ud. Skal straks derhen når der en dag ikke er så meget sne

Nu ved jeg ikke hvad størrelse din baby er i, men jeg kan varmt anbefale loppemarkeder, specielt i de små størrelser op til cirka str. 80. Der er virkelig mange gode ting til næsten ingen penge. Onkel Dannys loppemarked har jeg fundet rigtig meget godt. Der er også et på Sdr. Boulevard som også er godt, tror vist det er en gang om måneden. Frederiksberg loppemarked er også OK. Og så dem der kun er der en gang eller to om året, som Saxogade, Willemoesgade og kartoffelrækkernes.

Men der går selvfølgelig lige en måned eller to før det bliver rigtig sjovt med udendørs lopper.

Anmeld

13. marts 2013

Fenja09

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Hvad er jeres bedste tip til at købe babytøj? Hvor køber I? På nettet/butikker/lagersalg/brugt?

Jeg købte en stor babypakke af en bruger herindefra som var super at starte på. Nu er vi dog vokset ud af det meste (har dog en del som jeg synes er for upraktisk). Nu hvor man selv har lidt mere holdning til det vil jeg ikke bare købe en pakke mere men gerne vælge lidt selv. Men da jeg har en gylpebaby der gylper MEGET og derfor ofte får nyt tøj på efter 5 minutter gider jeg ikke betale særligt meget for tøjet.

Det behøves ikke at være mærkevarer, - men må godt være lidt spændende at se på. Jeg er ligeglad om det er nyt eller brugt, - bare der er et stort udvalg da jeg har alt for travlt til at fare rundt 20 steder Så kom med jeres bedste tips tøser. Jeg bor i KBH men der er sikkert flere der godt kunne bruge lidt inspiration.

Mange tak

Jeg køber fra Pompdelux, Norlie, H&M, Name It og fra Trendsales.

Synes det er lækkert at blande det hele lidt og min datter har altid basis bodyer fra H&M og Name It.

/Fenja

Anmeld

14. marts 2013

Amagerpigen82

modesty skriver:

Nu ved jeg ikke hvad størrelse din baby er i, men jeg kan varmt anbefale loppemarkeder, specielt i de små størrelser op til cirka str. 80. Der er virkelig mange gode ting til næsten ingen penge. Onkel Dannys loppemarked har jeg fundet rigtig meget godt. Der er også et på Sdr. Boulevard som også er godt, tror vist det er en gang om måneden. Frederiksberg loppemarked er også OK. Og så dem der kun er der en gang eller to om året, som Saxogade, Willemoesgade og kartoffelrækkernes.

Men der går selvfølgelig lige en måned eller to før det bliver rigtig sjovt med udendørs lopper.

Vi er på vej i str 74 (selvom han kun lige er fyldt 4 mdr.... av det går hurtigt!).

Jeg havde aldrig tænkt på loppemarkeder, - god ide. Det må vi prøve af. Hvilket er dit favorit til børnetøj i KBH? Vi er ikke loppemarkedsmennesker så det bliver nok kun et enkelt eller to vi prøver.

Anmeld

14. marts 2013

Amagerpigen82

Fenja09 skriver:

Jeg køber fra Pompdelux, Norlie, H&M, Name It og fra Trendsales.

Synes det er lækkert at blande det hele lidt og min datter har altid basis bodyer fra H&M og Name It.

/Fenja

Tak skal du have. H&M og name it er også basis her.

Kiggede på trendsales men bliver ærlig talt opgivende overfor priserne. Fatter ikke at folk vil bede om 65-100 kr for en brugt body uanset nypris. Synes det bliver lidt omfattende at finde de gode tilbud derinde og orker ikke at købe en her og en der og skulle have sendt. Måske jeg bare ikke fatter systematikken...

Er der nogle, der kender nogle gode webshops med billige priser og stort udvalg?

Anmeld

14. marts 2013

FrkZier

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Mange tak

H&M 

Anmeld

14. marts 2013

MyLove E

Vi køber også sækker med brugt tøj. Og jeg vil sige at hvis i har en gylper som skal ha skiftet hele tiden. Kan det vel nogen gange være lidt lige meget hvad han har på:-):-)

Vi bruger også genbrugs butikker. Jeg kan bedst lide røde kors. Men kender ikke til mødrehjælpen men tror også deres tøj også er godt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.